AndroidHealthClinic

met opzet vieze dingen doen !

Ik heb eig nooit echt vieze dingen gedaan. Behalve dan een keer snachts masturberen op een graf, en masturberen op de matras op vakantie (een paar keer), en veel wildurineren en poepen in openbare toiletten. O ja en plassen in de lift toen ik op vakantie was in lorret (kon het niet meer inhouden, ofja, eigenlijk wel, maar was dronken..).

Ik heb eig nooit echt vieze dingen gedaan. Behalve dan een keer snachts masturberen op een graf, en masturberen op de matras op vakantie (een paar keer), en veel wildurineren en poepen in openbare toiletten. O ja en plassen in de lift toen ik op vakantie was in lorret (kon het niet meer inhouden, ofja, eigenlijk wel, maar was dronken..).

hou je ook van necrofilie?

vaak met maten proberen de mooiste drol te draaien, in de vorm van een J of een krakeling bijv.

Toen we bij iemand die ik niet mocht aan het zuipen waren en ik moest zeiken heb in de badkamer zijn tandenborstel gebruikt om de remsporen weg te vegen.. Toevallig wist ik wat zijn tandenborstel was (waren op schoolkamp geweest).. Even een beetje afgespoeld zodat het niet al te veel op viel en daarna terug gezet. :roflol: Is wel al lang geleden, die gozer is inmiddels al verhuisd.

Eens vanaf 1 hoog samen met een vriend een stuk of 10 meisjes een golden shower gegeven.

Een vriend van mij heeft met vrienden ooit eens "ingebroken" in een caravan toen hij op vakantie was. toen zag hij zo'n wegwerpfototoestel liggen. Toen had hij de tandenborstel van die bewoonder(ster) in zijn poeperd geduwd, een foto gemaakt, alles netjes teruggelegd en de bruine stukjes net erafgehaald. En vertrokken:)

duss.....

Nou ik zal maar snel uit de biecht klappen zeker...Nu is het niet echt smerig, maar ik vind het toch allerminst aangenaam. Ik zit nu momenteel in de kliniek opgenomen vanwege een operatie aan de long. Nu toen ik hier twee jaar geleden zat, had ik een kamergenoot die maar bleef ruften en de boel zo'n beetje bleef verzieken. Dus had ik de volgende dag zoveel mogelijk lopen opsparen en wachtte geduldig af tot het nacht was....Aangezien die ouwe viezerd met z'n mond open snurkte dacht ik ah what the hey

Dus kroop ik m'n bed uit, glipte naar de rand van het zijne en plaatste een aantal welgemikte stille smerige doders in z'n bek als revenge . ik dacht " hier ouwe, eindelijk heb jij het eens voor goorlap...Hij is vijf minuten later toch wel even wakker geworden en mopperde stil...Man ik kon men lach bijna niet meer inhouden....En toen ie om zes uur wakker werd kloeg hij over een vreemde smaak in z'n mond whahahaha maar ik betwijfel of dat m'n fartapijt was

Dit zelfde tafereel heeft zich nog eens voorgedaan maar daar werd de persoon in kwestie niet wakker ;)

EN vandaag had ik gewoon even zin in wat plezier en liep ik dus alweer m'n gas op te sparen...Ik krijg net nog wat antibiotica zieje en daar kan je behoorlijke silent deadly ones van laten....Dus ging ik aan de lift wachten, tot de deur net openging, ik liet een meurbom van hier tot tokyo en stap dan mee de lift binnen. De geur verspreidde zich langzaam in de lift en dan krijg ik het altijd moeilijk om me in te houden van lachen..Bij de laatste keer kon ik het echter niet meer houden en proestte het uit

vanmiddag liet mn vader zijn bord met eten even staan omdat hij telefoon kreeg, en mn hond zat er heel verlekkerd naar te kijken toen heb ik het bord ff op de grond gezet en mn hond er ff overheen laten kwijlen en daarna weer terug gezet :)

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

vaak met maten proberen de mooiste drol te draaien, in de vorm van een J of een krakeling bijv.
ik heb een x een hakenkruis gescheten serieus :roflol:

Op de kazerne hadden we een paar wijven uitgenodigd, maar 1 was er lelijk en vervelend met een waterpistool.
Dat ding afgepakt en vol gepist, en op haar leeg gespoten.
En ze moest er nog om lachen ook.

Op de kazerne hadden we een paar wijven uitgenodigd, maar 1 was er lelijk en vervelend met een waterpistool.
Dat ding afgepakt en vol gepist, en op haar leeg gespoten.
En ze moest er nog om lachen ook.
ik stond een x met maten op een camping waterballonen te gooien naar de overburen, dat waren van die sl*ttebakken, toen heb ik ook een waterballon volgepist en op hun terras gegooit haha, waar die ouders van dat wijfen zaten

Een vriend van mij vertelde me dat hij In een sport winkel was. Zoort van sport2000 en heel nodig moest pissen. Nou hij zag een bidon en ging de paskamer in. Nadat hij zijn behoefte gedaan had zette hij de bidon gewoon weer terug :D

Ik zelf klimde toen ik jong was in bomen. En als iemand langs kwam of een ander jochie de boom in wou piste ik gewoon naar beneden.

Heb ook al de keuken van een internaat onder gezeikt. Kwam een leidinggevende met zijn sokken in lopen. Keek niet erg vrolijk :D

Verder ben ik niet zo een viezerd. En gedraag ik me normaal :thumb::engel:

Ojah. Ruften die behoorlijk meuren naar iemand toe waaien vind ik ook puur genot :P

Mijn vriendin was ooit eens out gepaasd van de drank na een verjaardag van haar beste vriendin, uiteraard van de drank.! Kwas mega geil en wilde perse nken. Nou ze lag op haar buik en ben boven op haar gaan liggen met mijn puddingbuks erin, toen ik kwam, heb ik alles over en tussen haar kont in gepleurd en ben gaan slapen.! De dag erna vroeg ze me?? hebben we gister nog coïtus gehad? Ik zo... Nee, hoezo? Ja mijn hele kont en bij me k*t was het nat?

Wahahahhahahaha:D

... wtf? :nowai:

Poep onder m'n schoen vandaan gepulkt met zo'n klerenhanger uit een restaurent en daarna weer terug gehangen. De hondenpoep zat er nog aan:D

Ik werk bij een pizzeria daarvan weet ik wel dat er bezorgers zijn die wel eens in het eten hebben gespuugd en aan de klant hebben gegeven. Bijvoorbeeld omdat de klant gierig is en nooit fooi geeft ofzo.

Dus als je een pizza besteld altijd wat fooi geven ook al is het 50 cent ofzo dan weet je tenminste zeker dat je geen bespuugde pizza hebt :P. Dit gebeurd vaak bij klanten die vaak bestellen maar geen fooi geven.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb me wel eens op de vrouwen toilet afgetrokken en mijn sperma op de wc bril gesmeerd :thumbup:
daarna naast de pot gekakt, en omdat ik het zo goor vond moest ik kotsen, dus kotste rondom de muren vol.

Terug
Naar boven