Teveel dingen maar alles met drank was altijd wel funniest.
Ergste was nog na een groot feest een keer. Dildo was werkelijk te ziekelijk zat voor woorden. Ik kwam 2uur snacht 'thuis'.
Eerst zat ik 15min met mn fietssleutels bij de buren de schuur proberen open te maken want ik was overtuigd dat ik daar woonde, toen probeerde ik het nog met de huissleutels van ons, en in die tussentijd moest ik kotsen als een gek en ik had in mn hoofd mezelf wijsgemaakt dat ik dat in de badkamer bij ons thuis moest doen

. Uiteindelijk raak ik binnen in ons huis,ren naar de badkamer en kots met mn stomme kop in de wasbak die ,je raad het al, verstopt raakt. Eerst probeerde ik nog met water het weg te spoelen(zoiets zal ik mezelf iig wel wijs hebben gemaakt)
De wasbak was tot de rand dus gevuld met kots en water, en weetikveel allemaal niet. k*tk*tk*t, wat moet ik doen?!!!! Ik heb een uur naar een ontstopper gezocht, het hele huis wakker gemaakt, en toen had ik zoiets van tja, dan moet het maar anders(slimme ik

)
Ik open het kastje onder de wasbak en trek met mn zatte kop met alle kracht aan de afvoer buis

!!!!! Een ware fontein van de meest smerige kotszooi die je je maar kunt voorstellen KNALDE de buis uit, en echt de HELE badkamer zat onder.
Vervolgens heb ik zo'n 15handoeken gebruikt om het schoon te maken, en ik ben daar nog zo'n2uur ofzo mee bezig geweest...het lastigste was nog om uiteindelijk die k=@#*pijp in elkaar te zetten.
Al en al kwam ik rond2uur thuis(schat ik) en lag ik om 7uur eindelijk in bed.
De volgende ochtend kom ik brak naar beneden, en denk dat niemand in de gaten had wat er was gebeurd. Er was visite in de woonkamer,ik begroet iedereen met een zware grom, loop naar de keuken om wat water te drinken. Blijkt dat mn hele tshirt aan de achterkant onder de shit nog zat

!!!
Ja leuke avond was dat,
en ohja die handoeken had ik als slimmerik op de carport gegooid,die mn moeder uiteindelijk de volgende ochtend ontdekte

!
EDIT: IK HERINNER ME NOG WAT MOOIS
Dildo zou een jaar of 9-10 zijn geweest. We waren op vakantie in Turkije. Een geweldig dorpje, en het was een mooie dag waar we lekker aan het zwemmen waren, en aan het genieten van het leven. Iedereen was eigenlijk verder erop uit dus het was uiteindelijk alleen kleine Dildo, mn ouders waren aan het zonnen, en er was 1schoonmaakster die de bar/wc/open-speelruimte aan het schoonmaken was die direct naast het zwembad lag.
Na een tijdje moest ik echt schijten als een beer,maar had geen zin om het water uit te gaan want dat was zo lekker warm toen en het begon te waaien. Uiteindelijk kwam het er bijna uit,ik schrik en zwem als een idioot naar de rand van het zwembad, laat al een klein spoor achter, en ren als een GEK naar de wc wat verder goed ging, ware het niet dat die hele speelruimte,wc en bar besmeurd was met een bruin spoor die naar mij in de wc leidde, echt de kop die die turkse schoonmaakster trok toen zal ik zien als mn leven aan me voorbij flitst