AndroidHealthClinic

met opzet vieze dingen doen !

hahah top dit

ook zat gedaan

op zn burgelijk familie camping met een vriend 2 lege frietbakjes vol gescheten met dunne kak. vervolgens de 1e de beste duitse tent opengeritst "granata" geroepen en de hele bende naar binne gejetst.
en later in die vakantie ergens alle tentharingen en stokken van een slapend tent gezinnetje dr uit getrokken en dr een skelter op gereden.
verder tja...scheiten onder t matras van een hotel, centerparcs achtige dingen parasol door de ruiten, scheitsnor tekenen bij lam mannetje. en oja ook een mooie en dat was een behoorlijke lastige operatie, bij iemand die stront lazerus was scheit in zijn broek gedaan, maar wel aan de voorkant. vraag me af wat die dacht de volgende ochtend:p

Als ik een Duitser in die tent was geweest en ik had je te pakken gekregen had ik je waarschijnlijk kapotgeschoten met een campinggeweer.

Ik ken iemand die vaak de bescherming van de lamp bij een wc eraf draaide, er in ging schijten en em dan terug erop draaide. door de hitte van de lamp krijg je dan heeeerlijke geuren.

Over de deurhendel van een auto gezeken, we moesten de eigenaresse niet zo. En olie aan zo'n hendel gesmeerd. Dat soort dingen. Niks speciaals :P

Heel vroeger... Toen ik nog alcohol dronk.. Bleef ik met n maat van me bij n andere maat slapen.. Wij sliepen in de woonkamer.. Ik moest pissen en was overtuigt dat dat tegen de verwarming hoorde.. Begrijp et nu nog niet...

Hotelkamers trashen is ook wel leuk...
Je kan nu wel de brave mens gaan uithangen en zeggen 'zoiets doe je niet' maar ja :p
Je betaalt voldoende voor je verblijf dus ze moeten niet klagen als ze de kamers kuisen ook :D

Vorig jaar met de school naar Parijs, dop in de lavabo gestoken en dan volgezeikt... Wie trekt de dop er weer uit? :D
Ook op andere kamers gaan schijten (in de wc uiteraard, maar de stank was niet te harden :P)
Hele tijd vuile was in die waskoker storten, handdoeken enzo. Na 5 minuten staan ze weer aan je kamer met verse handdoeken, en zo blijft het spelletje duren :p

Binnen 4 weken 1 dag naar Avignon en dan een week in Barcelona, muhaha :D
Iemand tips? :p

Haha, een hele groep 17-jarigen in een gewoon hotel steken, dat lukt gewoon niet hé. Bij ons was het ook zo. Tofste was dat je met die telefoons kon bellen naar de andere kamers. 't Was 's nachts niet te doen van al dat gerinkel.

"Alo? Tis hier met Lucky Luke hè. Ebde Rataplan nie gezien?"

:roflol:

Mijn bijdrage:

-Pissen in fietstassen, op het stuur, in het mandje...
-Toen ik een jaar of 10 was, speelde ik eens met mijn neef in de zee. Ik kakte in de zee, nam de worst in mijn handen en gooide ze vol in mijn neef zijn gezicht. Dat geluid was echt episch. :D
-Toen ik 13 was, stond er een afgedankte bestelwagen op het pleintje. Achterin stonden sofa's, dus besloten we daar ons clubhuis te maken. 10 minuten had het geduurd. Daarna spoten we het blusapparaat leeg in die camionette. Dat was mooi. Later is een vriend van mij, die er toen ook bij was, een van de zetels komen ophalen om in zijn kamer te zetten. Sick.

Laatst bewerkt:
Haha, een hele groep 17-jarigen in een gewoon hotel steken, dat lukt gewoon niet hé. Bij ons was het ook zo. Tofste was dat je met die telefoons kon bellen naar de andere kamers. 't Was 's nachts niet te doen van al dat gerinkel.

"Alo? Tis hier met Lucky Luke hè. Ebde Rataplan nie gezien?"

:roflol:

Mijn bijdrage:

-Pissen in fietstassen, op het stuur, in het mandje...
-Toen ik een jaar of 10 was, speelde ik eens met mijn neef in de zee. Ik kakte in de zee, nam de worst in mijn handen en gooide ze vol in mijn neef zijn gezicht. Dat geluid was echt episch. :D
-Toen ik 13 was, stond er een afgedankte bestelwagen op het pleintje. Achterin stonden sofa's, dus besloten we daar ons clubhuis te maken. 10 minuten had het geduurd. Daarna spoten we het blusapparaat leeg in die camionette. Dat was mooi. Later is een vriend van mij, die er toen ook bij was, een van de zetels komen ophalen om in zijn kamer te zetten. Sick.

Hehe, so true :D
Hoe was jullie Barcelona in het algemeen?

in zwolle moest ik nodig plassen maar we liepen terug naar de slaapplek. Ik hield het niet meer, maar alle steegjes e.d. waren verlicht. Heb toen beschutting gezocht voor het politibureau tussen twee politiebusjes haha. Toen ik terugliep fietste er net zo'n politieagent op zo'n mountainbike langs, gelukkig net een paar seconden te laat :o

Wel, Bolf en ik zijn niet mee geweest.

De gasten van de klas die daar dronken waren, moesten na de reis paar keer naar Pisad gaan voor hun "drankprobleem". :D
Verder niets spectaculairs gehoord.

Hah, pisad, zijn mij ook al eens uit de klas gaan halen :p

Bolfke... Al zalige dingen van gehoord :D

• Topic Starter Topic Starter
heb net over mijn rechterhand gepist :(
mijn handen daarnaa niet gewassen

* Tegen het slot van een auto aan pissen als het vriest
* In een hangpot schijten

De rest kank zo snel even niet bedenken

zat als een meleijer.. wordt je ergens in de morgen wakker, misselijk als ik weet niet wat. In mijn opzicht had ik twee opties, of kotsen, of proberen met schijten weer wat beter te voelen, Schijten werd het. Ik liep naar onder, ga op de plee zitten en begin te duwen. net op dat moment voel ik de kots komen, razendsnel, wil een 180 degree spin maken en ipv dat ik mooi in de pot eindig kots ik die gehele kant van de muur onder. Wanneer mijn kop eindelijk in de plee eindigt is het kotsen gestopt, maar schijt ik wel de vloer onder. Het gezicht van me moeder was prijsloos :cool::cool::cool:

zat als een meleijer.. wordt je ergens in de morgen wakker, misselijk als ik weet niet wat. In mijn opzicht had ik twee opties, of kotsen, of proberen met schijten weer wat beter te voelen, Schijten werd het. Ik liep naar onder, ga op de plee zitten en begin te duwen. net op dat moment voel ik de kots komen, razendsnel, wil een 180 degree spin maken en ipv dat ik mooi in de pot eindig kots ik die gehele kant van de muur onder. Wanneer mijn kop eindelijk in de plee eindigt is het kotsen gestopt, maar schijt ik wel de vloer onder. Het gezicht van me moeder was prijsloos :cool::cool::cool:

Ik heb lang niet meer zo hard gelachen om iemands verhaal :roflol:

ahhhhhhhhhhhhhh egte vuilakken hiero :P

Teveel dingen maar alles met drank was altijd wel funniest.:)

Ergste was nog na een groot feest een keer. Dildo was werkelijk te ziekelijk zat voor woorden. Ik kwam 2uur snacht 'thuis'.

Eerst zat ik 15min met mn fietssleutels bij de buren de schuur proberen open te maken want ik was overtuigd dat ik daar woonde, toen probeerde ik het nog met de huissleutels van ons, en in die tussentijd moest ik kotsen als een gek en ik had in mn hoofd mezelf wijsgemaakt dat ik dat in de badkamer bij ons thuis moest doen:D. Uiteindelijk raak ik binnen in ons huis,ren naar de badkamer en kots met mn stomme kop in de wasbak die ,je raad het al, verstopt raakt. Eerst probeerde ik nog met water het weg te spoelen(zoiets zal ik mezelf iig wel wijs hebben gemaakt)

De wasbak was tot de rand dus gevuld met kots en water, en weetikveel allemaal niet. k*tk*tk*t, wat moet ik doen?!!!! Ik heb een uur naar een ontstopper gezocht, het hele huis wakker gemaakt, en toen had ik zoiets van tja, dan moet het maar anders(slimme ik:D)

Ik open het kastje onder de wasbak en trek met mn zatte kop met alle kracht aan de afvoer buis:roflol:!!!!! Een ware fontein van de meest smerige kotszooi die je je maar kunt voorstellen KNALDE de buis uit, en echt de HELE badkamer zat onder.

Vervolgens heb ik zo'n 15handoeken gebruikt om het schoon te maken, en ik ben daar nog zo'n2uur ofzo mee bezig geweest...het lastigste was nog om uiteindelijk die k=@#*pijp in elkaar te zetten.

Al en al kwam ik rond2uur thuis(schat ik) en lag ik om 7uur eindelijk in bed.

De volgende ochtend kom ik brak naar beneden, en denk dat niemand in de gaten had wat er was gebeurd. Er was visite in de woonkamer,ik begroet iedereen met een zware grom, loop naar de keuken om wat water te drinken. Blijkt dat mn hele tshirt aan de achterkant onder de shit nog zat:roflol:!!!

Ja leuke avond was dat,

en ohja die handoeken had ik als slimmerik op de carport gegooid,die mn moeder uiteindelijk de volgende ochtend ontdekte:roflol:!

EDIT: IK HERINNER ME NOG WAT MOOIS:roflol:

Dildo zou een jaar of 9-10 zijn geweest. We waren op vakantie in Turkije. Een geweldig dorpje, en het was een mooie dag waar we lekker aan het zwemmen waren, en aan het genieten van het leven. Iedereen was eigenlijk verder erop uit dus het was uiteindelijk alleen kleine Dildo, mn ouders waren aan het zonnen, en er was 1schoonmaakster die de bar/wc/open-speelruimte aan het schoonmaken was die direct naast het zwembad lag.

Na een tijdje moest ik echt schijten als een beer,maar had geen zin om het water uit te gaan want dat was zo lekker warm toen en het begon te waaien. Uiteindelijk kwam het er bijna uit,ik schrik en zwem als een idioot naar de rand van het zwembad, laat al een klein spoor achter, en ren als een GEK naar de wc wat verder goed ging, ware het niet dat die hele speelruimte,wc en bar besmeurd was met een bruin spoor die naar mij in de wc leidde, echt de kop die die turkse schoonmaakster trok toen zal ik zien als mn leven aan me voorbij flitst:roflol:

Laatst bewerkt:
Teveel dingen maar alles met drank was altijd wel funniest.:)

Ergste was nog na een groot feest een keer. Dildo was werkelijk te ziekelijk zat voor woorden. Ik kwam 2uur snacht 'thuis'.

Eerst zat ik 15min met mn fietssleutels bij de buren de schuur proberen open te maken want ik was overtuigd dat ik daar woonde, toen probeerde ik het nog met de huissleutels van ons, en in die tussentijd moest ik kotsen als een gek en ik had in mn hoofd mezelf wijsgemaakt dat ik dat in de badkamer bij ons thuis moest doen:D. Uiteindelijk raak ik binnen in ons huis,ren naar de badkamer en kots met mn stomme kop in de wasbak die ,je raad het al, verstopt raakt. Eerst probeerde ik nog met water het weg te spoelen(zoiets zal ik mezelf iig wel wijs hebben gemaakt)

De wasbak was tot de rand dus gevuld met kots en water, en weetikveel allemaal niet. k*tk*tk*t, wat moet ik doen?!!!! Ik heb een uur naar een ontstopper gezocht, het hele huis wakker gemaakt, en toen had ik zoiets van tja, dan moet het maar anders(slimme ik:D)

Ik open het kastje onder de wasbak en trek met mn zatte kop met alle kracht aan de afvoer buis:roflol:!!!!! Een ware fontein van de meest smerige kotszooi die je je maar kunt voorstellen KNALDE de buis uit, en echt de HELE badkamer zat onder.

Vervolgens heb ik zo'n 15handoeken gebruikt om het schoon te maken, en ik ben daar nog zo'n2uur ofzo mee bezig geweest...het lastigste was nog om uiteindelijk die k=@#*pijp in elkaar te zetten.

Al en al kwam ik rond2uur thuis(schat ik) en lag ik om 7uur eindelijk in bed.

De volgende ochtend kom ik brak naar beneden, en denk dat niemand in de gaten had wat er was gebeurd. Er was visite in de woonkamer,ik begroet iedereen met een zware grom, loop naar de keuken om wat water te drinken. Blijkt dat mn hele tshirt aan de achterkant onder de shit nog zat:roflol:!!!

Ja leuke avond was dat,

en ohja die handoeken had ik als slimmerik op de carport gegooid,die mn moeder uiteindelijk de volgende ochtend ontdekte:roflol:!

EDIT: IK HERINNER ME NOG WAT MOOIS:roflol:

Dildo zou een jaar of 9-10 zijn geweest. We waren op vakantie in Turkije. Een geweldig dorpje, en het was een mooie dag waar we lekker aan het zwemmen waren, en aan het genieten van het leven. Iedereen was eigenlijk verder erop uit dus het was uiteindelijk alleen kleine Dildo, mn ouders waren aan het zonnen, en er was 1schoonmaakster die de bar/wc/open-speelruimte aan het schoonmaken was die direct naast het zwembad lag.

Na een tijdje moest ik echt schijten als een beer,maar had geen zin om het water uit te gaan want dat was zo lekker warm toen en het begon te waaien. Uiteindelijk kwam het er bijna uit,ik schrik en zwem als een idioot naar de rand van het zwembad, laat al een klein spoor achter, en ren als een GEK naar de wc wat verder goed ging, ware het niet dat die hele speelruimte,wc en bar besmeurd was met een bruin spoor die naar mij in de wc leidde, echt de kop die die turkse schoonmaakster trok toen zal ik zien als mn leven aan me voorbij flitst:roflol:

HAHAHAHAHAHAHAHA...

Dank je wel.. je hebt mij stevig aan het lachen gemaakt! Karma kan helaas niet:(

hahahahaha echt één van de mooiste verhalen die ik de laatste tijd heb gehoord:D

Oohja ooknog wat gaars.

In de 5e kwamen we terug van gym en ik en een maat zagen een paar wormen size lantaarnpaal en het ware ook echt de meest smerige die ik ook heb gezien. Deze hadden we gepakt en vervolgens bij een tutje in de klas in de wiskunde boek stiekem gelegd. We dachten aangezien we wiskunde later op die dag nog een keer hadden, dat ze het zou openmaken,het zou zien en zou gillen.

Dit gebeurde niet.En eigenlijk vrijwel niks. Twee weken later pakt ze datzelfde boek uit dr kluisje, en gaat naar de les. Ze haalt de boek uit dr tas en METEEN verspreid echt de meest zieke rotte geur door het lokaal die je je maar kunt voorstellen:roflol:. DR BOEK was gewoon aan het ONTBINDEN . Het was echt een grote smerige stinkende bruine brok geworden.:roflol: ik moest keihard lachend het lokaal uit

Edit #2

Nu we toch bezig zijn maar meteen weer eentje, heb eigenlijk aardig vaak wat smerige momenten meegemaakt door de drank maar deze is het vermelden speciaal nog even waard aangezien ik toen mijn officieel 1e eigen mobiel ook meteen heb verloren.

Dildo was jarig op 6december (werd dacht ik 15) en kreeg een Siemens MC60. Nu een gigantisch k*tding,maar destijds was het echt een heel vet ding en ik was er ook mega blij mee natuurlijk. De volgende dag ging ik stiekem met vrienden uit naar een groot feest in een soort dansschool. Ik werd opgehaald en gebracht door ouders van een vriend in hun nieuwe bmw dus dat was wel fijn natuurlijk.

Anyway, in die avond leerde ik al snel flugel kennen, en was na een stuk of tig er snel van overtuigd dat ik beter bier kon tappen dan de barman, en ging al snel er zelf achterstaan om bier te tappen on the house voor iedereen. Dit waardeerde ze echter NIET(aso's) en ik werd eruit gekickt. Mn maat komt naar buiten en we besluiten naar huis te gaan, ik was immers toch al zo zat als een tor.

Uiteindelijk zitten we weer in diezelfde gloednieuwe bmw(geen id welk type,nog steeds niet) en EINDELIJK na een halfuur worden 2meiden die meereden afgezet. Ik zei EINDELIJK omdat ik al een halfuur probeerde niet te kotsen. Toen we eindelijk stopte om hun af te zetten leek het echter beter dus ik besluit niet te proberen te kotsen en stap vrolijk weer achter in de auto. Nog geen vijf minuten later kots ik de hele achterbank onder, en mn nieuwe broek:(. Veel geschreeuw kan ik me nog herinneren maar meer niet. Uiteindelijk kom ik thuis, ondergekotst, en fl**ker meteen alles de was in.

Met mn nieuwe mobiel.

De hele *BONK*nacht*BONK* in bed zat ik ook te bedenken*BONK* wat dat geluid was.

Hierbij wil ik graag zeggen R.I.P lief eerste mobieltje, het was kort maar intens en ik heb nog weken moeten aanhoren van mn ouders hoe stom ik kan zijn:D

Edit #3 Nog een smerigheidje,een kleintje though

Dit keer was het niet IK die moest kotsen maar een vriend van me. We stonden buiten een discotheek( we waren toen16jaar) en hij moest perse kotsen, maar niet zomaar kotsen, IN DE FIETSTAS. De fietstas van een klasgenoot die we allebei niet zo mochten een donkerrode fiets met nerdfietstassen,ik weet het nog goed:)

Hij kotst in de tas, en ik met mn zatte kop lig dubbel van het lachen. Opeens komt er een andere gast naar ons toegesneld en ik dacht oh **** die kent de eigenaar van de fiets en wilt ons slaan. Blijkt echter een hele toffe zatte kerel te zijn,die gewoon moest pissen en vroeg aan ons of hij voor de gein mocht pissen in die fietstas.

SURE:D

In 1kant van de fietstas lag nu dus al een drap van kauwgompapiertjes,kots en pis.Dat was niet genoeg.

We hadden wel zin om er een mooi soepje van te maken en gingen dus helemaal rond om smerige troep te vinden om erin te mikken, halflege bakken patat met mayonaise,halfopgegeten shaorma/knoflook burgers noem maar op. Uiteindelijk zat 1 kant van die fietstas TOT DE RAND VOL MET SHIT:roflol: Ik zal het nooit vergeten wat heb ik gelachen:roflol:

ja dat was leuk toen je 16 was:o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven