Zoals reeds eerder vermeld in dit topic, een update over de week naar Barcelona dus

Het was niet zo een vuile bedoening als Parijs maar toch, viel wel goed mee
Ze kwamen telkens om 2 uur de kamers controleren dus wij hadden elke dag flessen drank meegenomen, die we eerst snel uitdronken, maar dan moesten die flessen zo snel mogelijk weg. Uiteraard, vindingrijk als we zijn, hadden we hier iets op gevonden. Iedereen had zijn eigen fles (met 4 op de kamer) en we zeikten die helemaal vol

. Dopje dichtdraaien, raam open en vanop het balkon in het zwembad kegelen.
Elke ochtend stonden we dan op het balkon te kijken hoe die kerel de flessen er uit viste
Ook gewoon van het balkon zeiken, viel dan gewoon beneden op het terrasje of als je echt je best deed kon je in het zwembad zeiken. (we didn't swim

)
Er stond op dat terras beneden ook een pingpongtafel maar we raakten niet toe met zeiken. Ik heb er dan niet beter op gevonden om een plastic zakje te nemen, vol te zeiken en zo naar die tafel te slingeren. Gaf een leuke spets, met bijbehorend geluid

Het schuim liep zo uit het zakje net als er mensen kwamen pingpongen...
Ik heb ook zo een calipo kartontje volgezeken en in ons vriesvak gestoken, maar niemand was dom genoeg om die op te eten
Uit het plafond kon je zo tegels halen waar je dingen in kon verstoppen. De laatste dag stond er te veel volk buiten en we hadden nog wat flessen. (uiteraard) volgezeken en zo in het plafond verstopt. En nog iemand heeft in een zakje gescheten, het roostertje van de airco eruit gehaald, er weer ingevezen en dan voor we vertrokken de verwarming aangezet

Dit was mij net iets te goor

Vraag mij af of ze die flessen al ontdekt hebben. Maar één ding is zeker, de stank moet niet te harden zijn geweest, en vraag me af hoe lang het duurde voor ze doorhadden waar het vandaan kwam.
Good times...