Fitness Seller

met opzet vieze dingen doen !

Mwah was vorig jaar nog, Ik was op de motor en het was ontzettend koud het was midden in de winter en ik besloot te rijden naar zwolle toe om een motorzaak te bezoeken. De heenreis ging nog wel echter de terugreis niet het was zo koud dat ik om de 15 min even ging stoppen om me op te warmen. Ik kwam tijdens een stop bij een tankstation aan en moest echt nodig pissen. Ik naar het toilet bij het tankstation alleen ik kon het lichtknopje niet vinden en het was echt pikke donker. Ik heb geen idee waarop ik gepist heb maar het was iniedergeval niet in de wc pot.

• Topic Starter Topic Starter
Mwah was vorig jaar nog, Ik was op de motor en het was ontzettend koud het was midden in de winter en ik besloot te rijden naar zwolle toe om een motorzaak te bezoeken. De heenreis ging nog wel echter de terugreis niet het was zo koud dat ik om de 15 min even ging stoppen om me op te warmen. Ik kwam tijdens een stop bij een tankstation aan en moest echt nodig pissen. Ik naar het toilet bij het tankstation alleen ik kon het lichtknopje niet vinden en het was echt pikke donker. Ik heb geen idee waarop ik gepist heb maar het was iniedergeval niet in de wc pot.

kan gebeuren bro., het is je vergeven
Amen :p

thx bro :D

ik vraag me af of vrouwen ook wel eens zulke problemen hebben, bijv in de bosjes plassen op hun hurken.
dan plakt er eventueel een schaamlip, en de plas spuit naar de zijkant over hun benen heen...zou toch kunnen :dunno: ? ?
daar hoeft geen schaamlip voor te plakken hoor
vrouwen plassen niet in 1 mooie straal meestal
soms gaat hij een beetje naar links, soms een beetje naar rechts, soms is het een soort sproeier haha
dan moet je gewoon een beetje naar de zijkant buigen en dan komt het allemaal goed :grinny:

o en qua vieze dingen
niet echt van die ranzige dingen die ik bij andere mensen met opzet heb gedaan
ik heb wel eens op een feest op een plein iets teveel gedronken, die ene slok bier die ik toen nam had ik net doorgeslikt of hij kwam alweer omhoog, zo over m'n eigen shirt
geen volle lading kots ofzo, maar gewoon die slok bier vermengd met een beetje maagzuur
beetje afgespoeld met water en maar volgehouden tegen iedereen dat een of andere straalbezopen gast over me heen had gekotst:D

en in parijs op de camping (wederom gedronken) waren we met z'n allen bezopen over de camping aan het lopen en ik en nog een meisje gingen naar de wc, we liepen weer terug naar de tent maar toen moest ik plassen
ik had geen zin om weer terug te lopen naar de wc dus besloot maar om tegen het campingrestaurant/receptiegebouwtje aan te pissen want het was toch 's nachts, dus ik was net lekker aan het zeiken en toen kwam er ineens een auto aangereden, de campingbaas erin die begon te schreeuwen
nouja ophouden met plassen gaat niet zo makkelijk als je net helemaal los gaat dus snel m'n broek opgehesen terwijl m'n pis nog doorliep en weggerend
hele broek ondergepist natuurlijk
broek aan de waslijn gehangen en lekker laten drogen

met men eikel over de rand van een glas cola gewreven voordat ik het aan mijne maat gaf

klaargekomen in een potje vloeibare zeep, eens goed geschud en mee naar school genomen , zelf de leerkracht heeft zen handen ermee gewassen ! :roflol:

:roflol:

Het was echt lachen hoe smakelijk hij die cola opdronk ^^ Zen lippen aan het glas.

En die keer dat we in een zak gescheten hebben! Hem voor het slachtoffer zen deur gegooid en in de fik gestoken. De geur was niet te harden.

bij een zeurende buurman over hondenkak....van 2 dagen alle stront uit de kennel met 40 honden in een zak gedaan en op zijn voetmat voor de deur omgekiept:D

Jaren geleden op de middelbare school tijdens de sportdag en thermosfles leeggegooid, vol gepist en bijna over m'n nek gegaan toen een bezwete schoolgenoot dat ding aan z'n lippen zette en een paar flinke slokken nam.

zat als een meleijer.. wordt je ergens in de morgen wakker, misselijk als ik weet niet wat. In mijn opzicht had ik twee opties, of kotsen, of proberen met schijten weer wat beter te voelen, Schijten werd het. Ik liep naar onder, ga op de plee zitten en begin te duwen. net op dat moment voel ik de kots komen, razendsnel, wil een 180 degree spin maken en ipv dat ik mooi in de pot eindig kots ik die gehele kant van de muur onder. Wanneer mijn kop eindelijk in de plee eindigt is het kotsen gestopt, maar schijt ik wel de vloer onder. Het gezicht van me moeder was prijsloos :cool::cool::cool:

hahaha what the fack :D
Maar volgens mij was dat wel niet met opzet :roflol:

Dildo, geweldige posts. Helaas is karma hier niet mogelijk, anders had je een shitload van me gekregen:p.

Zoals reeds eerder vermeld in dit topic, een update over de week naar Barcelona dus :D
Het was niet zo een vuile bedoening als Parijs maar toch, viel wel goed mee :p

Ze kwamen telkens om 2 uur de kamers controleren dus wij hadden elke dag flessen drank meegenomen, die we eerst snel uitdronken, maar dan moesten die flessen zo snel mogelijk weg. Uiteraard, vindingrijk als we zijn, hadden we hier iets op gevonden. Iedereen had zijn eigen fles (met 4 op de kamer) en we zeikten die helemaal vol :p. Dopje dichtdraaien, raam open en vanop het balkon in het zwembad kegelen.
Elke ochtend stonden we dan op het balkon te kijken hoe die kerel de flessen er uit viste :p

Ook gewoon van het balkon zeiken, viel dan gewoon beneden op het terrasje of als je echt je best deed kon je in het zwembad zeiken. (we didn't swim :D)

Er stond op dat terras beneden ook een pingpongtafel maar we raakten niet toe met zeiken. Ik heb er dan niet beter op gevonden om een plastic zakje te nemen, vol te zeiken en zo naar die tafel te slingeren. Gaf een leuke spets, met bijbehorend geluid :p
Het schuim liep zo uit het zakje net als er mensen kwamen pingpongen...

Ik heb ook zo een calipo kartontje volgezeken en in ons vriesvak gestoken, maar niemand was dom genoeg om die op te eten :P

Uit het plafond kon je zo tegels halen waar je dingen in kon verstoppen. De laatste dag stond er te veel volk buiten en we hadden nog wat flessen. (uiteraard) volgezeken en zo in het plafond verstopt. En nog iemand heeft in een zakje gescheten, het roostertje van de airco eruit gehaald, er weer ingevezen en dan voor we vertrokken de verwarming aangezet :p
Dit was mij net iets te goor :D
Vraag mij af of ze die flessen al ontdekt hebben. Maar één ding is zeker, de stank moet niet te harden zijn geweest, en vraag me af hoe lang het duurde voor ze doorhadden waar het vandaan kwam.

Good times...

Zoals reeds eerder vermeld in dit topic, een update over de week naar Barcelona dus :D
Het was niet zo een vuile bedoening als Parijs maar toch, viel wel goed mee :p

Ze kwamen telkens om 2 uur de kamers controleren dus wij hadden elke dag flessen drank meegenomen, die we eerst snel uitdronken, maar dan moesten die flessen zo snel mogelijk weg. Uiteraard, vindingrijk als we zijn, hadden we hier iets op gevonden. Iedereen had zijn eigen fles (met 4 op de kamer) en we zeikten die helemaal vol :p. Dopje dichtdraaien, raam open en vanop het balkon in het zwembad kegelen.
Elke ochtend stonden we dan op het balkon te kijken hoe die kerel de flessen er uit viste :p

Ook gewoon van het balkon zeiken, viel dan gewoon beneden op het terrasje of als je echt je best deed kon je in het zwembad zeiken. (we didn't swim :D)

Er stond op dat terras beneden ook een pingpongtafel maar we raakten niet toe met zeiken. Ik heb er dan niet beter op gevonden om een plastic zakje te nemen, vol te zeiken en zo naar die tafel te slingeren. Gaf een leuke spets, met bijbehorend geluid :p
Het schuim liep zo uit het zakje net als er mensen kwamen pingpongen...

Ik heb ook zo een calipo kartontje volgezeken en in ons vriesvak gestoken, maar niemand was dom genoeg om die op te eten :P

Uit het plafond kon je zo tegels halen waar je dingen in kon verstoppen. De laatste dag stond er te veel volk buiten en we hadden nog wat flessen. (uiteraard) volgezeken en zo in het plafond verstopt. En nog iemand heeft in een zakje gescheten, het roostertje van de airco eruit gehaald, er weer ingevezen en dan voor we vertrokken de verwarming aangezet :p
Dit was mij net iets te goor :D
Vraag mij af of ze die flessen al ontdekt hebben. Maar één ding is zeker, de stank moet niet te harden zijn geweest, en vraag me af hoe lang het duurde voor ze doorhadden waar het vandaan kwam.

Good times...

Jij bent niet heel toevallig met reizenweek naar een klooster in Barca geweest..?

Een kameraad van me had thuis in een tupperware potje gescheten en de volgende morgend nog eens eventjes bepist omdat het droog was. Toen gooide hij alles in de bak van een automaat op school waar je koeken kon kopen. Ik wilde het verhaal eerst niet geloven en ben toen naar de automaat gelopen en ik zag de drol liggen:D stel je eens voor dat iemand een koek koopt en daarna hem uit de automaat neemt en die drol vastheeft. als kers op de taart had hij een papieren versie van die drol uit south park op de automaat gekleeft. die gast was echt geflipt, hij speelde ongegeneerd tijdens de les wiskunde op zijn gameboy, mocht van de leekracht als het geluid niet te luid, ze was blij omdat hij dan stil was denk ik en als hij zin had begon hij opeens tijdens de les op de banken wat te dansen.

pepermunt klein gemaakt en opgesnoven, niet egt vies, maar het brande wel:P

Tijdns uitgaan je vinger tussen je naad doorhalen. vervolgens je glas zo vastpakken dat je vinger aan de buitenkant zit net onder de rand. Aan iemand vragen hej ruik is aan deze baco? Ruikt een beetje vaag niet....?

Blijft lachen!

Tijdns uitgaan je vinger tussen je naad doorhalen. vervolgens je glas zo vastpakken dat je vinger aan de buitenkant zit net onder de rand. Aan iemand vragen hej ruik is aan deze baco? Ruikt een beetje vaag niet....?

Blijft lachen!

en mensen kijken je niet raar aan als je in je broek zit te wroeten??

Pas geleden nog in iemands bekertje gepist, daarna drinken bij geschonken. Ook chocoladesnoepje langs m'n anus gehaald waarvan ik wist dat die gozer die lekker vond, hij vrat de hele bak leeg, heb me kapot gelachen.
Het is die gozer uit m'n avatar.

Kan me ook nog wel herinneren dat ik een paar jaar geleden een 'vriend' had waaraan we onze porken afsmeerden aan zijn rug. Waren we op een gegeven moment varen met z'n 4'en zat zijn hele rug onder de neusporken :roflol:

daar hoeft geen schaamlip voor te plakken hoor
vrouwen plassen niet in 1 mooie straal meestal
soms gaat hij een beetje naar links, soms een beetje naar rechts, soms is het een soort sproeier haha
dan moet je gewoon een beetje naar de zijkant buigen en dan komt het allemaal goed :grinny:
wtf???

Terug
Naar boven