AndroidHealthClinic

met opzet vieze dingen doen !

Ik en mijn beste vriend vonden een jongen uit de buurt altijd heel erg irritant. Dus toen die gast zijn keepershandschoenen had laten liggen hebben we die vol met poep gestopt en fijngeknepen.

op de bouwplaats wc papier over de bril leggen,een dikke bolus daarop draaien,duurt ff voor de keutel door het papier is geweekt..

meteen s ochtends op de dixie gaan schijten en dan op de bril.

iemand die in een dixie zat omgegooid,dude zat onder de stront.

wel veel poep als ik het zo terug lees

Uhuh, dus jullie gaan iemands zonnebrand lenen en ter plaatse op het strand een beetje rukken(of elkaar anaal nemen, maar dat terzijde), en 1 voor 1 dat in het flesje doen...erg geloofwaardig.:sukkeltje:

toiletten maybe?
sommige mensen zijn echt dom hier.
Als ze iets niet geloven, meteen maar iedereen afkraken.
Sorry dat wij zoiets wel hebben gedaan, waarschijnlijk wilden jullie het zelf ook wel doen maar had je er de ballen niet voor.

alsof we naast elkaar gingen mafkees,
toiletten zoals ik al zei, om de beurt.

maarja genoeg over dit.

-bij een stel dronken belgen in de tent schijten
-bij een stel wijven op de camping de waterzak vol zeiken en de volgende ochtend toekijken hoe ze een bakkie thee zetten
-bij een stel belgen in de caravan inbreken, alle tandenborstels pakken 1 voor 1 de tandenborstels in je reet proppen en met hun eigen fototoestel er fotos van maken :rolleyes: mooi was die tijd :o
-kruiwagen vol met koeienstront en dan oorlogjespelen (was een jaar of 9) stink er nog steeds naar :D
-en als afsluiter op het bureau van je leraar schijten en tijdens de grote daad betrapt worden :slap:

Haha maar dan kan je er donder op zeggen dat hij hetzelfde terug doet, en dan word je ook niet blij. Dan liever een blauw oog.
Als jij iemand hard genoeg in zijn zak trapt hoef je je geen zorgen te maken dat hij het trug doet ;) Iig niet in de aankomende week.

* Een keer een helm die met de klep open aan een brommer hing vol/onder gezeken.
* Vroegah...toen we nog telefooncellen hadden, de hoorn eraf gehaald, onder gezeken en daarna los naar beneden hangen en wachten tot iemand wil bellen en de hoorn vastpakt en tegen zijn hoofd houd..

Wat je onder invloed al niet kan doen.....

-bij een stel wijven op de camping de waterzak vol zeiken en de volgende ochtend toekijken hoe ze een bakkie thee zetten
-bij een stel belgen in de caravan inbreken, alle tandenborstels pakken 1 voor 1 de tandenborstels in je reet proppen en met hun eigen fototoestel er fotos van maken :rolleyes: mooi was die tijd :o
-kruiwagen vol met koeienstront en dan oorlogjespelen (was een jaar of 9) stink er nog steeds naar :D
-en als afsluiter op het bureau van je leraar schijten en tijdens de grote daad betrapt worden :slap:

:verneder:

:gay:

Ik heb een keertje in m'n eigen bek gescheten

Je bent best gay als je een tandenborstel anaal inbrengt..

Je bent helemaal gay als je een ander er fotos van laat maken.

haha
jullie vinden het gay,zal me een worst wezen :D
ik vond het een meesterlijke grap ;)

Terug
Naar boven