XXL Nutrition

Met welke plates werk jij liever?

Peiling Peiling Enquête vraag:

• Totaal stemmers
    105
  • Peiling gesloten .
B is mooier maar daar moet je het niet voor doen.
Met handvaten is gemakkelijker A dus.

Als ze maar rond zijn (dus niet van die hoekige meuk)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(bij deadliften dan)

Pas als het een probleem wordt om voldoende platen op de stang (of machine) te krijgen gaat de dikte van de schijven met interesseren.

Oh, platte schijven zijn bruikbaar voor pinch-grips. Die dingen met een randje niet.

Als ze maar rond zijn (dus niet van die hoekige meuk)

Bij ons hebben ze alleen van die hoekige meuk.
Zie eigenlijk niet in hoe dat erg vervelend kan zijn bij het deadliften. Het komt wel vaak voor dat je de bar even goed moet leggen of zelf anders moet gaan staan. Maarja, beter dan helemaal niet deadliften.

a is het fijnste, b is het mooiste

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik heb deze, nice looks met toch het handvat.

kroon-op140-iron-1.jpg

erg mooi, en handig

who gives a shit? 20k = 20k...

a is gewoon handiger.

Natuurlijk zonder, zo train je elke keer ook je pinch grip bij het verwisselen.

Eigenlijk toch B, want dan train je je pinch grip nog een beetje.

Maar uiteindelijk maakt het geen **** uit.

Voor frontraises zijn die met handvat veel handiger.

maakt me echt niet uit

Goedkope 30mm gietijzer van fitness seller.
Voo gewichten > 1-kg met gripper.

Met grip vind ik wel fijn. en met coating is wel handig tegen lawaai aangezien ik thuis train maar boeit verder niet zo. Ik heb verschillende.

Het liefst gewoon blauwe bumperplates.. van 20kg dus. Dan is het ook gewoon makkelijk met tellen.

A is gemakkelijker opruimen en verwisselen, en voor front raises oid.

Ik was laatst voor 1 keer in een sportschool waar ze schijven hadden zoals B, maar dan met een kunststof coating, pak ik ze met een pinch grip, blijkt die coating elastisch te zijn en langzaam te verschuiven, kreeg ik dus bijna die 20 kg op mn tenen onderweg naar de bench. het bleef dus bij die ene keer (ook omdat ze geen squatrack hadden: k*t)

maakt mij niet uit we hebben ze allebei.

echte pinch grips doe je met schijven die plat zijn (in ieder geval aan 1 kant). Als ze een randje hebben maak je het een stuk makkelijker. (wat niet echt de bedoeling is)
ik doelde dus op van die schijven met aan 1 kant een rand. deze tegen elkaar plaatsen met de rand en je hebt weer een glad oppervlak

zoals hier:
http://www.youtube.com/watch?v=DJG3OMje-WU

had er niet aan gedacht dat er ook schijven waren met aan beide kant een rand. :o

Terug
Naar boven