- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Maat wat heb jij dan? Je wordt zo hard vernederd en je meent het nog voor haar op ook?
Bemoei je er niet mee maat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maat wat heb jij dan? Je wordt zo hard vernederd en je meent het nog voor haar op ook?
Ik mag jou wel Bert, jammer dit...

En what about @GetBig XXL?? Gaat deze jonge tren god zijn prinsesje beschermen met een roidrage die het forum volledig op zijn kop zet? Of laat hij dit wegens een persoonlijke maar voor de hand liggende reden aan zich voorbij gaan?

Je emo feels zijn voorbij zo te zien. Goed omHad nou met mijn ding dong gespeeld dan had je dit allemaal niet hoeven mee te maken.
Als er seffens sancties vloeien ben ik weer de kl***zak...
Hahahahaha geef is voorbeelden dan?Ik zeg het nu toch aardig en niet dat je een backstabber bent![]()
Je doet aardig en indertussen ga je wel lekker bashen. Genoeg voorbeeld?
Ja in deze ben ik voor Bert ja tenminste ik was voor hem.Je doet aardig en indertussen ga je wel lekker bashen. Genoeg voorbeeld?
@ThuggishRuggish Doet wel vaker dingen waar die 1000 keer sorry voor moet zeggen.Deed die bij mij ook.
Voorbeeld: hij vroeg me om een dickpic.... en opeens ging het heel dbb rond dat ik d*ck pic's uitdeel.

Ik dacht jou ook wel eens te mogen, maar sommige opmerkingen, zoals deze , zijn zo kwetsend en niet waar ook.
Hoelang ga je hier nog op teren?Deed die bij mij ook.
Voorbeeld: hij vroeg me om een dickpic.... en opeens ging het heel dbb rond dat ik d*ck pic's uitdeel.
Ja in deze ben ik voor Bert ja tenminste ik was voor hem.
Was enkel bij jou omdat ik daar iemand anders mee in de problemen heb gebracht. Voor de rest zeg ik geen sorry@ThuggishRuggish Doet wel vaker dingen waar die 1000 keer sorry voor moet zeggen.![]()