Fitness Seller

Met wie wil jij eens rellen in 2020.

@Cringy is gewoon bloedgeil laat haar eens met rust. Als ik geen vriendin had had ik misschien haar beschuitje ook wel even willen opeten.

Het is wel opmerkelijk dat er geen namen genoemd worden en toch iedereen weet waar het over gaat. Ik denk dat dit nieuwtje bij iedereen nog even verwerkt moet worden. Het is natuurlijk je tweede van het forum en je opmerkingen richting andere leden zijn ook niet onopgemerkt gebleven. Daar komt het leeftijdsverschil nog bij, wat weer de vraag opwekt hoe serieus we dit moeten nemen. Maar goed, dit kon je verwachten.

De tweede in 11 jaar dbb ? Ja dat moet inderdaad verwerkt worden... Ja mijn talloze opmerkingen zijn idd ook zeer opmerkelijk. Dat iemand er lekker uitziet oef, heftig ja. :roflol: Serieus kameel? Ik had niet verwacht matras genoemd te worden nee, iets over de leeftijd zeker wel.

Ik weet dondersgoed wat mijn sterke en zwakke punten zijn. Ik ben meer een gecamoufleerde knight. ;)
dan weet je vast ook dat je grootste beta van het forum bent zonder enige vorm van zelfrespect. Wat mensen doen na een relatie moeten ze lekker zelf weten en ze zijn zeker geen uitleg verschuldigd aan hun ex (als ze dat wel doen prima natuurlijk, zelf weten), maar een beledigende, denigrerende post van pat omdat je simpelweg iets gemist hebt en je kruipt echt vuistdiep in hun anus. t*ring zeg, plaatsvervangende schaamte.

De tweede in 11 jaar dbb ? Ja dat moet inderdaad verwerkt worden... Ja mijn talloze opmerkingen zijn idd ook zeer opmerkelijk. Dat iemand er lekker uitziet oef, heftig ja. :roflol: Serieus kameel? Ik had niet verwacht matras genoemd te worden nee, iets over de leeftijd zeker wel.
Nouuu wie ligt er vaak in de woonkamer voor de tv op een matras?

Grapje he

dan weet je vast ook dat je grootste beta van het forum bent zonder enige vorm van zelfrespect. Wat mensen doen na een relatie moeten ze lekker zelf weten en ze zijn zeker geen uitleg verschuldigd aan hun ex (als ze dat wel doen prima natuurlijk, zelf weten), maar een beledigende, denigrerende post van pat omdat je simpelweg iets gemist hebt en je kruipt echt vuistdiep in hun anus. t*ring zeg, plaatsvervangende schaamte.

Het is anders wel een kenmerk van autisme, maar ik had het idd niet zo mogen zeggen. Was niet denigrerend bedoeld in elk geval.

• Like
Waarderingen: BB_
Dat van matras komt niet van mij.
Ik reageerde wel daarop. Maar wat het geen klasse betreft. Jij weet dat Bert het lastig heeft nu en dan ga je alles zo open en bloot gooien. En je weet dat hij mee leest. Dat was nog voordat je hem te autistisch noemde.

Als ik had geweten dat ie er nog zo mee zat, had ik er uiteraard rekening mee gehouden. Wilde hem niet pesten of zo.

Oke, zo denk jij erover. Ik niet. Tja, die post had niet gehoeven, maar we zeggen allemaal weleens iets uit emotie wat misschien niet zo bedoeld is; ik althans wel.
Over dat zelfrespect, heeft een geschiedenis. Nu voor hier niet relevant, ga ik het ook niet over hebben.

Het is anders wel een kenmerk van autisme, maar ik had het idd niet zo mogen zeggen. Was niet denigrerend bedoeld in elk geval.
Ik doe mij denk ik ook autistischer voor hier dan dat ik echt ben waardoor mensen hier een verkeerd beeld van mij hebben.
Autisme is ook een zo divers en breed begrip, maar ik ben echt niet zo achterlijk en naïef dat ik blind ben voor elke vorm van sarcasme of ironie.

de ene vind iemand op Tinder en de andere op DBB zo gaat dat nou eenmaal. @Cringy heeft inderdaad wel soms opmerkingen zoals ik dat ook doe maar diep van binnen weet ze zelf ook wat goed en fout is, en heeft respect voor relaties.

Voelt net vrijdag vandaag. Ik vind dat we na vandaag wel met weekend mogen.

Terug
Naar boven