MuscleMeat

Met wie wil jij eens rellen in 2020.

Maat wat heb jij dan? Je wordt zo hard vernederd en je meent het nog voor haar op ook?
Ik ken Pat beter dan vrijwel iedereen hier. Pat is een topper en ik heb ook regelmatig PM-contact met @GetBig XXL , toffe gast. Ik gun ze gewoon allerbeste en ga mijn hurt feelings niet op hen af reageren, dat zou nergens op slaan.

De manier waarop zij hier door jullie weggezet worden slaat nergens op en is kwetsend.

Ik ken Pat beter dan vrijwel iedereen hier. Pat is een topper en ik heb ook regelmatig PM-contact met @GetBig XXL , toffe gast. Ik gun ze gewoon allerbeste en ga mijn hurt feelings niet op hen af reageren, dat zou nergens op slaan.

De manier waarop zij hier door jullie weggezet worden slaat nergens op en is kwetsend.
Ik heb enkel geen klasse gezegd denk ik. Nou poe dat is erg zeg.

Ik zeg, ik heb een nieuwe vriend en vervolgens ben ik een matras en heb geen klasse. :dunno:
Dat van matras komt niet van mij.
Ik reageerde wel daarop. Maar wat het geen klasse betreft. Jij weet dat Bert het lastig heeft nu en dan ga je alles zo open en bloot gooien. En je weet dat hij mee leest. Dat was nog voordat je hem te autistisch noemde.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ik reageerde wel daarop. Maar wat het geen klasse betreft. Jij weet dat Bert het lastig heeft nu en dan ga je alles zo open en bloot gooien. En je weet dat hij mee leest. Dat was nog voordat je hem te autistisch noemde.
Ik heb Bert gewoon een dm gestuurd met
Uitleg, voordat het open en bloot ging.....

Bert je bent autist. Ben je nu ook mijn white knight?

• Like
Waarderingen: Pren
Het leven gaat door en hun relatie is mij gewoon netjes verteld voordat het hier gepost werd. Pat mag daar toch gewoon open over zijn. Terecht dat ze van zich afbijt na zulke rotopmerkingen.

Ik zeg, ik heb een nieuwe vriend en vervolgens ben ik een matras en heb geen klasse. :dunno:

Het is wel opmerkelijk dat er geen namen genoemd worden en toch iedereen weet waar het over gaat. Ik denk dat dit nieuwtje bij iedereen nog even verwerkt moet worden. Het is natuurlijk je tweede van het forum en je opmerkingen richting andere leden zijn ook niet onopgemerkt gebleven. Daar komt het leeftijdsverschil nog bij, wat weer de vraag opwekt hoe serieus we dit moeten nemen. Maar goed, dit kon je verwachten.

Terug
Naar boven