MuscleMeat

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag 10 november 2014

Back Squat
5 x 100 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg

Bench Press
5 x 80 kg
5 x 80 kg
5 x 80 kg

Chest-supported Row
8 x 55 kg
8 x 55 kg
8 x 55 kg

DB Reverse Fly
13 x 9 kg
13 x 9 kg
13 x 9 kg

Cable Pushdown
10 x 30 kg
10 x 30 kg

Lever Standing Calf Raise
15 x 75 kg
15 x 75 kg

13x9 db fly wtf

je kan alleen 3 5 8 of 12 reps per set doen

de gains. Squat gaat wel goed of nie?

wel redelijk, maar eerlijk gezegd het minste van allemaal, de rest gaat naar mijn idee iets steadier

vorige keer gefailed op 105 kg, erg zwaar en kon maar met matige vorm max 3 reps doen. 100 kg was ook al zwaar, maar ging nu wel iets beter, en voor mn gevoel moet 3x5x105 volgende week wel lukken, al zal t nog steeds zwaar zijn

Woensdag 12 november 2014

Front Squat
5 x 85 kg
5 x 85 kg
5 x 85 kg

Romanian Deadlift
5 x 135 kg
5 x 135 kg
5 x 135 kg

Lat Pulldown
8 x 67.5 kg
8 x 67.5 kg
8 x 67.5 kg

Incline Bench Press
5 x 60 kg
5 x 60 kg
5 x 60 kg

EZ-bar Preacher Curl
10 x 20 kg (excl bar)
10 x 20 kg

Lying Leg-hip Raise
16 x 7 kg
16 x 7 kg

geen zin meer om te loggen :o dus doe wel zo nu een dan een update

gewicht snap ik de laatste tijd niets meer van, na wat hoger in carbs te zijn gegaan sprong ik van ~85-85.5 naar ~87-87.3, maar ik schommel nu al twee weken rond de 87.2-87.3, terwijl ik kcal verhoogd heb naar 3800 per dag. ben wel gestopt met creatine tijdje terug (4 weken terug ofzo), geen idee wat voor invloed dat heeft, maar blijf het vreemd vinden

lifts gaan laatste tijd ook iets minder, back squat wel 3x5x107.5 gedaan, waar ik maandje terug niet verder kwam dan 3x105, dus zowel meer gewicht als meer reps, dus die gaat prima

bench 3x5x82.5 gelukt, maar op 85 lukt het dan weer niet. RDL aan het resetten, 8x135 lukte niet. front squat 3x5x90 wel gelukt, maar 92.5 was woensdag weer te zwaar

heb verder ook beetje genoeg van het schema, wil weer eens wat anders. 3x per week in de buurt van je 5rm max squatten begint ook pittig te worden, voel nu nog de fsq van woensdag een beetje en moet zo weer back squatten (helemaal geen zin in maar oke). ga denk ik vanaf het nieuwe jaar over stappen op de UB/LB van Fierce 5, of ik ga de UB/LB van Kelei doen, even kijken wat ik wil. iig nog 3 weekjes dit schema, er van uitgaande dat trainen de laatste week van het jaar het niet gaat worden :o

einde mededeling

Laatst bewerkt:
Ga net zoals iedereen ook Wendler 5/3/1 + Boring But Big doen :D.
En hogere koolhydraten =meer vocht dat je vast houdt, dat kan het verklaren.
En als je voelt dat je hapert met kracht, gewoon meer proppen en/of andere workout wijze hanteren.
Wendler traint namelijk maar op 90% van je true(natural) 1rm, dus je zit niet te maxen.

Ga net zoals iedereen ook Wendler 5/3/1 + Boring But Big doen :D. En hogere koolhydraten =meer vocht dat je vast houdt, dat kan het verklaren. En als je voelt dat je hapert met kracht, gewoon meer proppen en/of andere workout wijze hanteren. Wendler traint namelijk maar op 90% van je true(natural) 1rm, dus je zit niet te maxen.

meer powerlift routine klinkt wel interessant, maar klinkt meer als een intermediate/advanced routine

zie overigens net wel dat ik volgens de standaarden van exrx.net inmiddels wel als redelijk als intermediate aan te merken ben, als ik van berekende 1rms uitga. dus misschien toch eens overwegen

531+BBB vind ik er niet echt tof uit zien moet ik eerlijk zijn, lijkt me dat ik op mijn niveau sneller vooruit kan dan dat

531+BBB vind ik er niet echt tof uit zien moet ik eerlijk zijn, lijkt me dat ik op mijn niveau sneller vooruit kan dan dat

Correct, echter je doet elke workout een repout waardoor je toch telkens maxed.
En als jij voelt dat je repouts te hoog liggen, kan je per maand toch gewoon met meer kilo's verhogen op de lifts dan wat standaard is?

Plus je kan er zelf assistance aan toevoegen en daarop zelf een beetje sturen voor frequentere progressive overload. 531 is zo ingericht dat je wekelijks een zwaarder gewicht pakt en per maand je TM (=90% 1rm) verhoogd met 2.5/5kg.

Ik zit nu in de 3e week van de 1e cycle en vind het wel een interessant schema.
Maar de maandelijkse verhoging zonder context ziet er wel een beetje traag uit, agreed.

Maar stel je volgt het schema 10 maanden.
Dat is dan +25kg bench, +25kg OHP (hier zul je wel stallen :P), +50kg squat +50kg deadlift

Dat vind ik nog best wel redelijk.

maar als jij op je 5/3/1 week een absurde repout van 8-10+ hebt, kan je altijd nog verhogen met meer KG, al dan niet eenmalig. Maar dan heb je wel kans dat je stalled.

Anders ga je iets zoals madcow doen ofzo?

hmm moet toegeven dat ik het maar vluchtig bekeken heb, zal me er van het weekend eens beter in inlezen

Updatetje?

niks boeiends te melden, begonnen met kelei ub/lb, maar ivm druk en binnenkort vakantie zal het rommelig worden, zowel kwa trainen als voeding. zal na de vakantie pas weer goed consequent kunnen zijn

ga dus beetje trainen wanneer ik kan, zal 2 a 3x per week zijn. kcal ook omlaag, beetje rond onderhoud denk ik, ga niet veel bikken en dan met vakantie cheaten (gegarandeerd veel eten met kerst en oud en nieuw) dik worden, no thx jeff

komende paar weken dus weinig spectaculairs

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

gewicht overigens ergens tussen de 88.4 en 88.9

ectoow

word gewoon dik

bruh

heb (vooralsnog) geen powerlifter ambities

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven