- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar wel een stuk dichter in de buurt van intermediate dan de gemiddelde novice.klinkt goed, beschouw je jezelf nog als een novice?

Thx brah! Vind het zelf ook wel lekker gaan

Heb geen vast schema, maar wel een rode lijn meestal. Zit iig op 2-2.5g/kg per dag (4 a 5 maaltijden), rond de 150-200g carbs per dag en de rest vet (ca 200g per dag ofzo?), 3500-3600 kcal op het moment.Gaat nog altijd lekker hier! Hoe is je kijk op kelei inmiddels, ik zie dat je voedingsschema nog atlijd hnng is. High Fat High Prot Low/Med carb ? Hoe werkt dat voor jou, doe ik namelijk ook altijd.. bad carb toleration![]()
Thx brah.
Ik vind het ook een schijt oefening, zou liever de normale deadlift doen, maar zo is het schema nou eenmaal. De maker ervan zegt dat als je de gewone DL wilt doen ipv de RDL, je de FSQ+RDL moet vervangen voor DL+leg curls (volgens mij), en ik wil de FSQ er wel in houden.waarom doe je romanian deadlift dan? Ik vind dat echt een schijt oefening. fsq en bench gaan lekker vooruit brah!