- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
Wat een stierepotenWanneer ga je beginnen met cutten?
ben nu al een beetje bezig, maar nog niet zo strict en nog geen cardio
kheb nog tijd eh tegen de zomer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een stierepotenWanneer ga je beginnen met cutten?
Netjes hoor.
Is het zo dat de volharding waardoor je bereikt hebt dat je 36 kg woog er nu ook voor zorgt dat je gedreven bent om dit vol te houden ?
ik zal proberen
hmm nee niet echt, mss een wat late puberteitHeb je niks aan die 36kg opgelopen? Kan toch niet zonder consequenties blijven lijkt me...
hoi

die obsessiviteit begint eigenlijk steeds meer en meer te verminderenben je nog steeds zo obsessief bezig met voeding alleen dan de andere kant op?
wel respect voor deze enorme vooruitgang!

Echt respect voor je! Heb zelf lange tyd het gehad en weet hoe het je leven kan beheersen, knap dat je dit hebt bereikt en ineens wel meer durfde te gaan eten om gains te maken, moet best moeilyk zyn geweest, lykt me. Inderdaad wel oppassen dat je niet naar het andere uiterste gaat en nog obsessief bent.. Maar zag net hierboven dat je al wat meer gaat genieten: top!!![]()
same over hererespect zeg man!
jij moet wel heel goed voedingsschema hebben, ik heb lang geleden ook nog anorexia gehad, en heb nog moeite om bij te komen