Fitness Seller

Mickie's story: van anorexia tot bigorexia

Ik heb er echt geen zin in, ik heb sowieso altijd een avondmaaltijd en hoe moet ik weten hoeveel calorieeën daarin zitten?

• Topic Starter Topic Starter
je voedsel afwegen he en opzoeken in een calorietabel

Netjes hoor.

Is het zo dat de volharding waardoor je bereikt hebt dat je 36 kg woog er nu ook voor zorgt dat je gedreven bent om dit vol te houden ?

Zeker respect man! Keep up the good work .

Heb je niks aan die 36kg opgelopen? Kan toch niet zonder consequenties blijven lijkt me...

Oh hoi Mickie...

Goede progressie man!

ben je nog steeds zo obsessief bezig met voeding alleen dan de andere kant op?
wel respect voor deze enorme vooruitgang!

Zeker respect man! Keep up the good work .
ik zal proberen
Heb je niks aan die 36kg opgelopen? Kan toch niet zonder consequenties blijven lijkt me...
hmm nee niet echt, mss een wat late puberteit
Oh hoi Mickie...

Goede progressie man!
hoi
bedankt ;)
ben je nog steeds zo obsessief bezig met voeding alleen dan de andere kant op?
wel respect voor deze enorme vooruitgang!
die obsessiviteit begint eigenlijk steeds meer en meer te verminderen
in de bulk kan ik eten wat ik wil, behalve pure vettigheid daar blijf ik van af.
in de cut volg ik een strict voedingsschema.
begin ook meer en vaker alcohol te drinken, vroeger deed ik dat totaal niet. maar nu begin ik een beetje meer te genieten van het leven ipv altijd met bodybuilding en mn gains in mn hoofd te zitten :)

Respect voor jou progressie man! En wat een poten!

Bijna verdubbeld! Nice om te zien.

Meesterlijk :)!

Pet af to you, Sir.

Echt respect voor je! Heb zelf lange tyd het gehad en weet hoe het je leven kan beheersen, knap dat je dit hebt bereikt en ineens wel meer durfde te gaan eten om gains te maken, moet best moeilyk zyn geweest, lykt me. Inderdaad wel oppassen dat je niet naar het andere uiterste gaat en nog obsessief bent.. Maar zag net hierboven dat je al wat meer gaat genieten: top!! :D

mooie progressie man

Goed werk! :thumbup:

Echt respect voor je! Heb zelf lange tyd het gehad en weet hoe het je leven kan beheersen, knap dat je dit hebt bereikt en ineens wel meer durfde te gaan eten om gains te maken, moet best moeilyk zyn geweest, lykt me. Inderdaad wel oppassen dat je niet naar het andere uiterste gaat en nog obsessief bent.. Maar zag net hierboven dat je al wat meer gaat genieten: top!! :D

Schryf Jy ook zo?

Terug
Naar boven