Alphakx
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het niet.
vroeger deed ik altijd dit:Pff respect! Voorbeeld voor me..
1vraagje, je hebt zieke traps jonge!
Wat doe je voor ze zo te laten groeien?
Tell me the secret brah!
ik weeg wel best veel nu jaGoeie bump, had dit topic nog nooit gezien. Wat een prestatie zeg! Zeker op die leeftijd.
Nog updates Mickie? Nu al >100kg?!![]()
ik denk dat dat ook te maken heeft met mn lengte (1.85m) en zwaar beendergestel ofzo. vet is iets van een 14% schat ik.als ik morgen een goeie pump heb tijdens de training zal ik er maken en hier posten als ik er tevreden mee ben
zo niet, volgende week ofzoik kon het al gedeeltelijk, maar heb er nog op geoefend om het beter te kunnen.Heel goed fysiek, knappe prestatie! Ik vind trouwens echt vet dat je de vacuum pose kan, classic.
Kon je dat al of heb je erop geoefend?
niet zo lang, je ziet vlug resultaat. dumbbell pullovers helpen erbij en een paar keer diep in en uit ademen, vervolgens alle lucht uit je longen blazen, en daarna zo lang mogelijk je buik 'opzuigen'Nice esthetisch. Heeft toch wel weg van de classic, oldschool fysieken. Tegenwoordig met die guts gaat dat niet..
Ook maar eens hierop oefenen, hoe lang deed je erover?
hehe thx

voel me vereerd om een compliment van zo'n grote naam als jou te krijgen, bedanktLees net je topic door, maar kan niets anders zeggen dan dikke RESPECT!!
doe ik