AndroidHealthClinic

Mickie's story: van anorexia tot bigorexia

Wat een geweldige progressie! Nog maar eens toont het aan dat je geest enorm sterk kan zijn!

Pff respect! Voorbeeld voor me..
1vraagje, je hebt zieke traps jonge! :D
Wat doe je voor ze zo te laten groeien?
Tell me the secret brah!

Goeie bump, had dit topic nog nooit gezien. Wat een prestatie zeg! Zeker op die leeftijd.

Nog updates Mickie? Nu al >100kg?! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Goeie bump, had dit topic nog nooit gezien. Wat een prestatie zeg! Zeker op die leeftijd.

Nog updates Mickie? Nu al >100kg?! :eek:
ik weeg wel best veel nu ja :p ik denk dat dat ook te maken heeft met mn lengte (1.85m) en zwaar beendergestel ofzo. vet is iets van een 14% schat ik.
voor de rest gaat alles goed, ik maak nog altijd progressie maar de gains komen nu wel trager dan in de eerste 2 jaar

bijna een verschil van 70 kiloz :D
Echt respect man :D!!

hoe bedoel je een 'rocking make over'
respect!

Fotooooo's!!!! Van hoe je er nu bij staat dan hè!

Heel goed fysiek, knappe prestatie! Ik vind trouwens echt vet dat je de vacuum pose kan, classic.

Kon je dat al of heb je erop geoefend?

Fotooooo's!!!! Van hoe je er nu bij staat dan hè!
als ik morgen een goeie pump heb tijdens de training zal ik er maken en hier posten als ik er tevreden mee ben :) zo niet, volgende week ofzo
Heel goed fysiek, knappe prestatie! Ik vind trouwens echt vet dat je de vacuum pose kan, classic.

Kon je dat al of heb je erop geoefend?
ik kon het al gedeeltelijk, maar heb er nog op geoefend om het beter te kunnen.
hier nog een oude foto waar vacuum goed op uitkomt:

kc1im0.jpg

Nice esthetisch. Heeft toch wel weg van de classic, oldschool fysieken. Tegenwoordig met die guts gaat dat niet..

Ook maar eens hierop oefenen, hoe lang deed je erover?

Nice esthetisch. Heeft toch wel weg van de classic, oldschool fysieken. Tegenwoordig met die guts gaat dat niet..

Ook maar eens hierop oefenen, hoe lang deed je erover?
niet zo lang, je ziet vlug resultaat. dumbbell pullovers helpen erbij en een paar keer diep in en uit ademen, vervolgens alle lucht uit je longen blazen, en daarna zo lang mogelijk je buik 'opzuigen'

Respect man, wel ziek die 36kg... maar dat is verleden:)

update pic pls

op de foto's zie ik dat ik wat te vet aan het worden ben, halverwege februari start ik de cut :)

359yfyx.jpg

sncsg4.jpg

1z38e54.jpg

2h5m9zl.jpg

muaon4.jpg

Laatst bewerkt:
Mindblowing.

Lees net je topic door, maar kan niets anders zeggen dan dikke RESPECT!!

Super man, ga zo verder.

Terug
Naar boven