AndroidHealthClinic

middel om "de afbraak" van testosteron tijdens je kuur tegen te gaan???

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
maatje van mij in the gym heeft het iedere keer over het volgende

(en hij heeft het weer van "ome rinus" trouwens)

tijdens je kuur zet je lichaam een gedeelte testosteron weg, of breekt het af ofzo, in ieder geval het wordt niet gebruikt. Met andere woorden, je spuit 3ml in je fl**ker, en een halve ml wordt er niet gebruikt.

Nu schijnt er iets in pilvorm te zijn, dat deze ongewenste afbraak tegen te gaan.

Waar komt deze wijsheid vandaan? Iemand bekend met dit verhaal.

PS: don't shoot the messenger.

er word ook gezegt dat proviron het tegengaat.... weet niet hoe maar schijnt te werken....

Iedereen weet toch dat dat HMB is...

Aromatase remmers? Zoals Arimidex.

• Topic Starter Topic Starter
Aromatase remmers? Zoals Arimidex.

zou hij zo dom zijn om armidex zo te verkopen joh?

volgens die gozer zouden het om een "nieuw soort pillen gaan"

ik denk dat hij idd anti-aromatase bedoelt, als het echt iets nieuws was dan was het hier allang voorbij gekomen denk ik.

tijdens je kuur zet je lichaam een gedeelte testosteron weg, of breekt het af ofzo, in ieder geval het wordt niet gebruikt. Met andere woorden, je spuit 3ml in je fl**ker, en een halve ml wordt er niet gebruikt.

Zoiets lees ik echt voor het eerst, dit komt er bij mij ff niet in.

Waar zal die test dan na toe gaan???

Als het zo zou zijn wil ik die pillen ook.:D

Ik ben het eens met Ahmet vind het ook beetje raar verhaal. Als hij bedoelt dat deel van de Test aromatiseert naar Est dan zou ik daar persoonlijk niks aan doen. Je hebt namelijk ook Est nodig om massa aan te zetten. Als hij nou in wedstrijdvoorbereiding is kanik me voorstellen dat je Ari draait om overmatige Est tegen te gaan maar anders zie ik persoonlijk het nut niet

provi en winny orals. verder kan ik niets bedenken
mast inject zou ook kunnen ivm shbg waarde

Shbg, Sex-Hormone Binding Globin toch? Hoe minder daarvan, hoe meer vrij Testosteron toch?

Testo Sting :thumbup:

Ik heb er mijn twijfels over... was het niet 2ripped4u die er mee geexpirimenteerd heeft en er een logje over bijgehouden heeft in de supplementensectie?

Als er nu een paar met ervaring zeggen ja het werkt gaat opeens half as gebruikend dbb testo-sting bestellen hehe

Terug
Naar boven