XXL Nutrition

middel om "de afbraak" van testosteron tijdens je kuur tegen te gaan???

Ik doe over een tijdje mijn kuur met test enth en heb toevallig nog een potje Testo Sting staan.

Eigenlijk wilde ik die al weggooien maar hoe merk je dat het doet wat je er van verwacht??

Een gozer die ik goed ken had na zijn kuur (3-4 maanden erna nog) problemen met libido, geen zin in trainen en gewoon niet echt fit. Waarschijnlijk door lage testosteron. gewoon dik nagekuurd met alles, ook avena, tribulus, zma en noem maar op..

Is hij 2-3 weken terug begonnen met die testosting samen met Avena sativa en hij voelt zich top!!

Dus ik ga niet zo hard roepen dat het rommel is...

Een gozer die ik goed ken had na zijn kuur (3-4 maanden erna nog) problemen met libido, geen zin in trainen en gewoon niet echt fit. Waarschijnlijk door lage testosteron. gewoon dik nagekuurd met alles, ook avena, tribulus, zma en noem maar op..

Is hij 2-3 weken terug begonnen met die testosting samen met Avena sativa en hij voelt zich top!!

Ik zeg niet dat het persee zo is, maaruh placebo effect??

Ik blijf toch denken dat het meeste in je kop zit, je moet mentaal goed in mekaar zitten voordat je een kuur begint. Anders heb je daarna alleen maar meer problemen met je herstel.

De onderbouwing van het product ziet er op zich goed uit, dat geef ik toe. Mijn ervaring met testosteronboosters als avena sativa/tribulus is dat ze wel werken als je testosteronspiegel onder zijn normale niveau zit, bijvoorbeeld na een steroidenkuur. Ga je ze gebruiken terwijl je testosteron gewoon in orde is, dan doet het niets. Net zoals dat clomid en nolvadex niet helpen je testosteronspiegel naar een hoger niveau 'dan normaal' te tillen.

Misschien dat dit verhaal voor testo sting ook opgaat...

Rinus doet niet alsof HMB Arimidex is.
Rinus heeft een tijdje geleden wel veel gepraat over de voordelen van HMB.

Die werden toen hier op DBB betwist.

Aan het verhaal 'op de sportschool' te horen (waar men vaak niet weet wat men niet eigenlijk heeft gehóórd) denk ik dat ze het gewoon over HMB hebben.

hahaha hoe kan dat nou toen was jij helemaal nog niet op het forum????
ofwel:D

Ja ik ben het Markywannabee, dit is me 2e account, jullie hebben me door :roflol:

ps, niet om het 1 of ander, maar je kan ook op het board lezen zonder ingeschreven te zijn..... (zeg niet dat dat misschien het geval zou zijn hoor) :rolleyes:

Sta persoonlijk heel sceptisch tov de "adviezen" van Rinus en bvb Jonkman. Eerst zien of er een wetenschappelijke achtergrond is voor wat hij beweert en dan nog ben je niet zeker...

• Topic Starter Topic Starter
Aan het verhaal 'op de sportschool' te horen (waar men vaak niet weet wat men niet eigenlijk heeft gehóórd) denk ik dat ze het gewoon over HMB hebben.

nee het is die testo-sting ik weet het zeker. Of in ieder geval iets wat volgens hetzelfde principe werkt (SHGB)

vraag me af of het werkt, die rinus prees het de hemel in.

Urm, Big Cat heeft het volgens mij wel eens over het enzym CYP-450 gehad.
Dat is het enzym dat AAS afbreekt (en andere medicijnen).

Als je een middel neemt dat dit enzym deels tegenhoudt, dan heb je een langer effect van je AAS en een hogere bloedwaarde.

Hier vind je medicijnen die invloed hebben op dat enzym:
Drugs that induce or inhibit CYP450

P450 Table

Of Rinus dit ook bedoelde?

Terug
Naar boven