- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil aleen mijn arm spieren trainen met gewichten
ik ben 16 jaar
kan iemand mij vertellen met hoeveel KG ik moet beginnen
en moet ik er bepaalde shake's bij drinken voor goed en snel resultaat?
Niet luisteren naar iedereen.
Met een revolutionare gepatanteerd onderzoek is gebleken dat elke 10 min 5x je armen op en neer curlen zonder gewichten het meeste resultaat geeft.
Dit is ook dermatologisch getest.

Niet luisteren naar iedereen.
Met een revolutionare gepatanteerd onderzoek is gebleken dat elke 10 min 5x je armen op en neer curlen zonder gewichten het meeste resultaat geeft.
Dit is ook dermatologisch getest.
ja man, total sense, naar jou luisteren en t komt helemaal goed![]()
en krijg je infectie vanDna moet je rond de 50 kg pakken inderdaad. Per arm. Das een goed begin.
Dat ongeveer 50 keer doen op een dag. Binnen 2 dagen zie je al verschil in je armen.
Die shakes moet je wel mee oppassen. Das bijna puur eiwit, en dat kan wel gevaarlijk zijn.
Als je meer dan 10 gram neemt, wordt je vet ziek!

wat Wazzup schrijft, dat moet je doen. en een paar series opdrukken met je handen dicht bij elkaar (iets smaller dan schouders). Op jou leeftijd moet je niet gaan deadliften en gaan squatten. Dat doe je als je lichaam volgroeid is. Naar die andere sukkels moet je niet luisteren. Als je hun leeftijd en stats bekijkt, weet je genoeg.
wat Wazzup schrijft, dat moet je doen. en een paar series opdrukken met je handen dicht bij elkaar (iets smaller dan schouders). Op jou leeftijd moet je niet gaan deadliften en gaan squatten. Dat doe je als je lichaam volgroeid is. Naar die andere sukkels moet je niet luisteren. Als je hun leeftijd en stats bekijkt, weet je genoeg.

*Kuch* Schouders , triceps , boven / onder arm , quadriceps , kuiten , trapezium , rug ( nog wat meer ook XD?)
Ik wou toen ik begon ook grote armen haha, gwn alles trainen groeien die armen automatisch mee.
@skydirk hij is 16 waarom zou die niet kunnen beginnen met dl,sq etc ? je gelooft neem ik aan nog steeds in het fabeltje dat trainen en dus spieren opbouwen je groei belemmeren? http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/fitness-op-jonge-leeftijd-253295/
, ,
Competitive Bodybuilder
Aangemeld: apr 2003
Leeftijd: 51
Geslacht: M
Stats:
![]()
Sorry dat ik je post even heb aangepast in de quote maar ik wil de nadruk leggen dat er altijd een risico inhoudt. Evenals er een risico is dat je doodgaat als je te voet de straat opgaat om een brood te halen, 100m verderop. Moet je dan vanaf nu geen brood meer eten omdat je kan doodgaan? Nee.Nee, maar je kan wel tussenwervelschijven (rug) beschadigen. Ik kan er van meespreken. Ik sta al 30 jaar verder dan jullie. Over groei heb ik het niet.
---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------
Dat bedoel ik. Op 17 jaar weet je nog niks.