El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Vorig jaar, 4 weken voordat mijn kuur begon, krijg ik ineens last van opkomende gyno.
Ik had op dat moment ruim 6 maanden geen AAS of supps gebruikt die dat konden veroorzaken. Tóch kwam het op en wel dusdanig hard, dat ik Proviron heb gebruikt om e.e.a. te onderdrukken, met succes.
Nu ben ik zo'n 3 weken voor aanvang en sinds 2 weken merk ik een verhoogd libido én sinds een week licht opkomende gyno.
En wederom niks aan supps gebruikt dat er op zou kunnen duiden.
Is dit nou wat ze noemen een enórm psychisch placebo-effect, alleen zónder placebo aangezien ik niks neem wat erop zou lijken?
Ik had op dat moment ruim 6 maanden geen AAS of supps gebruikt die dat konden veroorzaken. Tóch kwam het op en wel dusdanig hard, dat ik Proviron heb gebruikt om e.e.a. te onderdrukken, met succes.
Nu ben ik zo'n 3 weken voor aanvang en sinds 2 weken merk ik een verhoogd libido én sinds een week licht opkomende gyno.
En wederom niks aan supps gebruikt dat er op zou kunnen duiden.Is dit nou wat ze noemen een enórm psychisch placebo-effect, alleen zónder placebo aangezien ik niks neem wat erop zou lijken?