AndroidHealthClinic

Mijn belachelijke placebo effect (?)?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Vorig jaar, 4 weken voordat mijn kuur begon, krijg ik ineens last van opkomende gyno.
Ik had op dat moment ruim 6 maanden geen AAS of supps gebruikt die dat konden veroorzaken. Tóch kwam het op en wel dusdanig hard, dat ik Proviron heb gebruikt om e.e.a. te onderdrukken, met succes.

Nu ben ik zo'n 3 weken voor aanvang en sinds 2 weken merk ik een verhoogd libido én sinds een week licht opkomende gyno. ??? En wederom niks aan supps gebruikt dat er op zou kunnen duiden.

Is dit nou wat ze noemen een enórm psychisch placebo-effect, alleen zónder placebo aangezien ik niks neem wat erop zou lijken?

He he dan heb jij nogal pech gehad, toen ik aan een kuur dacht werd ik de volgende morgen opeens wakker met 8 kilo extra spier aan m'n fl**ker :p

Nee maar ff serieus: vaag zeg ???

Vervuilde sups misschien...............

Ik las wel in een ander topic dat er prohormonen in nederlandse supps zit. :P
Maar dat lijkt me wel heel onwaarschijnlijk.

Raar hoor. Hoewel ik wel heilig geloof in de kracht van de geest en de invloed die deze op het lichaam kan hebben. Tijdens m’n d-bol kuurtje heb ik ook last gehad van bijwerkingen die zeer hoogstwaarschijnlijk tussen de oren zaten….
Nu ga ik mezelf proberen in te beelden dat die vitamine-c tabletten die ik nog heb staan oraal werkzame tren is……

Sommige AAS is na 6 maanden of langer nog traceerbaar, dus de stoffen zitten zowiezo nog in je lichaam dan. Je vetcellen slaan een groot aantal stoffen die je gebruikt op.

Offtopic maar bijvoorbeeld het gebruik van de drug angel dust (pcp) kan je na tig maanden nog de heftigste trips geven omdat de stoffen na maanden nog worden vrijgegeven in je bloedbaan. Dus kan me goed voorstellen dat er nu nog sporen van AAS in je bloedbaan komen, ook al is je laatste gebruik maanden geleden.

• Topic Starter Topic Starter
Jay Impel zei:
Ik las wel in een ander topic dat er prohormonen in nederlandse supps zit. :P
Maar dat lijkt me wel heel onwaarschijnlijk.

Helaas Jay, het is echt zo.
Twee verschillende onderzoeken, één in Duitsland en eentje in Belgie, hebben dat aangetoond en ik heb het zelf aan den lijve ondervonden:

Van Vitalife's Tribulus kreeg ik enorme pijnscheuten in mijn ballen, dezelfde soort pijn na langdurig AAS-gebruik. Toen ik ermee stopte was het na 3 dagen over. En Vitalife in hun reply zwaar ontkennen natuurlijk.

DBC01 zei:
Twee verschillende onderzoeken, één in Duitsland en eentje in Belgie, hebben dat aangetoond en ik heb het zelf aan den lijve ondervonden:

Van Vitalife's Tribulus kreeg ik enorme pijnscheuten in mijn ballen, dezelfde soort pijn na langdurig AAS-gebruik. Toen ik ermee stopte was het na 3 dagen over. En Vitalife in hun reply zwaar ontkennen natuurlijk.

Weet je.........ik vind dit dus verdomd vervelend. Ik kan @*$%#^#$% niet weten of mijn sups vervuild zijn of niet. Vrij irritant als je daar pas later achter komt. Ik ben 17 en heb geen zin in rotzooi in mijn spullen. En zelfs het kopen van "Dure" merken helpt ook niet want daar zit het ook in.
Vandaar ook mijn opmerking of je misschien vervuilde sups hebt want het is best mogelijk. Sommige sups bevatte een behoorlijk hoge dosis vervuiling....

Ik zou graag een controle bureau hiervoor willen hebben. Dan maar 2 euro meer betalen maar wel goed spul. Of op zijn minst de gegevens van die onderzoeken vrijgeven....

..."En wederom niks aan supps gebruikt dat er op zou kunnen duiden."

:D

:D Gnegne , foutje DBC01. Ik had je bericht ietwat te snel gelezen.
Toch een vraagje.......je zegt dat PH's niet werken. Waarom werken vervuilde sups dan wel??? ( ik weet hier niet zoveel van maar volgens mij spreekt dit elkaar tegen)
Als vervuilde sups ook niet werken hoef ik mij dus geen zorgen te maken dat er vervuiling in mijn sups kan zitten! :D

Vervuilde supps hebben lichte concentraties prohormoon of echt hormoon zoals Nandrolone, methyltest en dergelijke.
Vaak heb je dan dat je de bijwerkingen op je bord krijgt zoals ik kreeg met mijn Tribulus van Vitalife.

Veel vragen van jongens over PH is dan ook: Hey, waarom krijg ik de bijwerkingen die jongens die AAS gebruiken ook? Simpelweg, omdat je tegen AAS aan zit. Dus gebruik dan liever the real deal zonder honderden euro's uit te geven aan 'magic Andro-6Z-900 Test dropszz en dergelijke. Die flesjes werken op m'n lachspieren.

DBC01 zei:

t*ring, mijn hele familie haald spullen bij vitalife, bij deze afgelopen ! :(
Kost ze weer 1000 euro per jaar als het niet meer is. :D

Maar ja, later als ik een zoontje heb gaat ie dus geen supps gebruiken
tot zijn 18de, zelfs geen whey dinge, dan vreet ie maar beter ! :)

Mischien gewoon opkomende lente gyno :) Ik had er vorig jaar ook last van en dit jaar rond dezelfde tijd is mn tepel weer gevoelig. Gelukkig is het niet erger geworden.

Johny zei:
Mischien gewoon opkomende lente gyno :) Ik had er vorig jaar ook last van en dit jaar rond dezelfde tijd is mn tepel weer gevoelig. Gelukkig is het niet erger geworden.

Nou ik dit zo lees...

Paar weken terug had ik ontiegelijke last van mijn tepels... Zelfs de stof van een licht t-shirt maakte me compleet gek. In het begin voelde het net alsof mijn meisje er mee aan het spelen was :P maar na 2 dagen begon het te erg te worden.
Was opeens over.

Jay Impel zei:
t*ring, mijn hele familie haald spullen bij vitalife, bij deze afgelopen ! :(
Kost ze weer 1000 euro per jaar als het niet meer is. :D

Maar ja, later als ik een zoontje heb gaat ie dus geen supps gebruiken
tot zijn 18de, zelfs geen whey dinge, dan vreet ie maar beter ! :)

Ik haal nog steeds spullen bij Vitalife. Het is niet zo dat meteen alle spullen van het merk verdacht zijn. Bijna elk bekend merk komt op die lijst voor met een suppie dat niet zuiver is.

Ik gebruik nog steeds met veel succes de combi 100% Pure Egg van Vitalife met Leangainer 2.

Drink je misschien heeel veeel light cola?? De zoetmaker daarin schijnt borstvergrotig te veroorzaken..

Wááát? In het weekend 2 litertjes ofzo, soms meer.
Maar dat zal wel een hoax zijn denk ik???

DBC01 zei:
Wááát? In het weekend 2 litertjes ofzo, soms meer.
Maar dat zal wel een hoax zijn denk ik???
Nee, dit is volgens mij geen hoax.. [Link niet meer beschikbaar]

Niet dat het met 2 liter al bereikt zal zijn lijkt me, maar als je nog eens last krijgt van dit soort dingen als je geen hormonen binnen krijgt zou je ook eens kunnen kijken of je niet tijdelijk meer aspartaam inneemt..

Aspartaam? Elke ochtend een lading over m'n cornflakes met yoghurt heen.

En minstens driemaal per dag in de koffie

cornflakes , eet jij die troep nog :S

Terug
Naar boven