MuscleMeat

Mijn belachelijke placebo effect (?)?

DBC01 zei:
Aspartaam? Elke ochtend een lading over m'n cornflakes met yoghurt heen.

En minstens driemaal per dag in de koffie
Da's al best veel aspartaam lijkt mij.. Maar goed als je er ooit weer last van krijgt kun je ook even je aspartaam inname bekijken.. Het was maar een idee he...

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik doe dat het hele jaar door. Alleen nú krijg ik er last van net als vorig jaar.

''t Is de lente dus! :D

En DBC ook!

Als ik nu op mijn rechter tepel druk voel ik toch echt wel iets van gyno en 's avonds als ik in bed op mijn buik ga liggen dan voel ik het ook.

Vorig jaar werd het zelfs zó erg dat ik hard aan de Provi moest...vóórdat mijn kuur kón beginnen!

Vaag verhaal man...

Klinkt alsof je stevig opgewonden raakt van de aankomende kuur (of de aankomende zomerjurkjes)... libido-stijging, gevoelige tepels... bizar.

Sterkte.

Nu is mijn kleine knop-vriend terug achter mijn tepel. Samen luiden we de lente in.

Laatst bewerkt:
DBC is gewoon zo opgewonden van zen nieuwe kuurtje dat zen stofwisseling omhoog gaat en hij vet aan het verbranden is.... en laat nu net in zijn vette celletjes nog wat residu zitten van die 20 kuurtjes die ie al heeft gevolgd.... genaamd oestrogeen....

Maar goed, veel succes met je nieuwe kuur DBC en remember de tips die ik je op IRC heb gegeven he ;) een dianabol only kuurtje met 60mg per dag of 4 gram test per week ;) :D

Misschien heeft het wel iets te maken met de aankomende 'blousentijd' :)

jimmy101 zei:
...Maar goed, veel succes met je nieuwe kuur DBC en remember de tips die ik je op IRC heb gegeven he ;) een dianabol only kuurtje met 60mg per dag of 4 gram test per week ;) :D

Die tips van jou zullen wel van je vriendje afkomen met z'n bouncende Sustanonnetjes? :D:D:D

DBC01 zei:
Die tips van jou zullen wel van je vriendje afkomen met z'n bouncende Sustanonnetjes? :D:D:D

Ben benieuwd dude, maar ik denk dat de stats van men maatje hoger zullen zijn als jij na je 20e kuurtje :D ...........

Maarreh DBC... jij vertelde in een andere thread dat je van je sups pijn in je ballen kreeg ed... waarschijnlijk zat in tribulus wat hormoon, dat is gaan oestroegenen (je zult er waarschijnlijk vrij gevoelig voor zijn na al die kuurtjes ;) )

ennnuh... Hop die spuit erin dude... GROEIEN voor de zomer, dan loop je er weer tiptop bij vriendje van me!

Groeten Jimmy!

Een bekend belgisch wielrenner werd een tijdje geleden positief bevonden voor nandrolone. Hij verklaarde niets gebruikt te hebben, enkel supplementen van merk x. Na onderzoek van supplement x heeft men sporen van prohormonen terug gevonden in een potje van dit merk dat geen prohormoon supplement was, maar iets anders. Er werd verder onderzoek gedaan en vastgesteld dat de mengelaar van dit supplement, dat hetzelfde was als die voor de prohormonen niet grondig gereinigd was voor de productie.
Vindt het zelf maar een bizar verhaal hoor!

Gyno kan nog lang ontstaan na het gebruik van anabolen. Meestal zit dit zoals al meerdere keren vermeldt verborgen in de vetdepots. Bij dieet kan dit echter vrijkomen.

jimmy101 zei:
Ben benieuwd dude, maar ik denk dat de stats van men maatje hoger zullen zijn als jij na je 20e kuurtje :D ...........

Maarreh DBC... jij vertelde in een andere thread dat je van je sups pijn in je ballen kreeg ed... waarschijnlijk zat in tribulus wat hormoon, dat is gaan oestroegenen (je zult er waarschijnlijk vrij gevoelig voor zijn na al die kuurtjes ;)
Groeten Jimmy!

Dude, ik denk dat je eerst es grondig mijn achtergrond, kuur-historie en feitelijk aantal geslaagde kuren moet gaan lezen.
Misschien dat je er dan achterkomt dat je een beetje onzin aan het vertellen bent.
Als jouw maatje dezelfde achtergond en kuur-historie heeft, misschien kunnen we dan ooit punten aanstrepen en conclusies trekken, maar ik ben bang dat vrijwel niemand in zo'n drastische omgeving zijn kuren heeft voltooid als ik. Bijna uniek te noemen. Maar goed, lees het eerst maar es allemaal op m'n weblog.

Wat betreft die Trinulus had ik al reeds eerder aangegeven dat ik een aantal emials naar Vitalife had gestuurd omdat ik zelf al aangaf dat er ph's in zouden zitten. :cool:

DBC01 zei:
Dude, ik denk dat je eerst es grondig mijn achtergrond, kuur-historie en feitelijk aantal geslaagde kuren moet gaan lezen.
Misschien dat je er dan achterkomt dat je een beetje onzin aan het vertellen bent.
Als jouw maatje dezelfde achtergond en kuur-historie heeft, misschien kunnen we dan ooit punten aanstrepen en conclusies trekken, maar ik ben bang dat vrijwel niemand in zo'n drastische omgeving zijn kuren heeft voltooid als ik. Bijna uniek te noemen. Maar goed, lees het eerst maar es allemaal op m'n weblog.

Wat betreft die Trinulus had ik al reeds eerder aangegeven dat ik een aantal emials naar Vitalife had gestuurd omdat ik zelf al aangaf dat er ph's in zouden zitten. :cool:

geprobeerd te lezen, maar t*ring dude.. wat een irritante site, telkens een pop-up, en een balk door het beeld die de layout verdoet... tevens betekent een smillie als :D nog altijd dat er misschien nog enige humor achter die opmerking zat, dus lighten up :D (p.s. als ik kijk naar die fotos van je dan zit men maat denkik op een iets hoger niveau (is niet om te dissen, ik constateer gewoon de feiten :D), dus ik denk dat die sust zen werking ook nog wel gaat doen... en mocht het niet aanslaan is de overstap naar enthate ook zo gemaakt...)

groeten en alvast succes met je volgende kuur, dat ie goed mag gaan ;) daar draait het uiteindelijk om!

Lieverd, nógmaals, vergelijk je vriendje niet met mij; hij heeft zijn kuur in een héél andere omgeving doorlopen dan ik. Had ie hetzelfde moeten doorstaan als ik dat had ie dus niet de stats die hij nu heeft.
Eerst lezen dus over hoe of wat.
Ik denk niet dat je maatje telkens gekuurd heeft in een omgeving waar het kwik tot slopende temperaturen stijgt, waar ie moet trainen in een gym zonder airco en dus 32 graden zaaltemperatuur en daarnaast nogeens 7 dagen per week, 5 maanden lang, nachtelijke arbeid verricht van 9 uur nonstop zonder een minuut rust.
Snappie? :D Da's dus heel andere koek.
Stop je vergelijkingen dus maar weg want het slaat kant nog wal.
Ik ga mezelf toch ook niet zonder enige info over de persoon, me vergelijken met een ander hier op het forum?

Dat die site irritant is komt omdat je geen popup-blocker gebruikt. Iedereen heeft zo'n ding tegenwoordig wel lopen en elke goede firewall heeft er eentje ingebouwd zitten.

Oh enne, de volgende aflevering die eraan komt is gegarandeerd popup -en addie-vrij! :D

DBC01 zei:
Lieverd, nógmaals, vergelijk je vriendje niet met mij; hij heeft zijn kuur in een héél andere omgeving doorlopen dan ik. Had ie hetzelfde moeten doorstaan als ik dat had ie dus niet de stats die hij nu heeft.
Eerst lezen dus over hoe of wat.
Ik denk niet dat je maatje telkens gekuurd heeft in een omgeving waar het kwik tot slopende temperaturen stijgt, waar ie moet trainen in een gym zonder airco en dus 32 graden zaaltemperatuur en daarnaast nogeens 7 dagen per week, 5 maanden lang, nachtelijke arbeid verricht van 9 uur nonstop zonder een minuut rust.
Snappie? :D Da's dus heel andere koek.
Stop je vergelijkingen dus maar weg want het slaat kant nog wal.
Ik ga mezelf toch ook niet zonder enige info over de persoon, me vergelijken met een ander hier op het forum?

Jezus man, je lijkt wel homo (niet dat dat erg is ofzo...), chill dude, have a break, denk aan je hart (en je aars.. hahaha)!

Dat die site irritant is komt omdat je geen popup-blocker gebruikt. Iedereen heeft zo'n ding tegenwoordig wel lopen en elke goede firewall heeft er eentje ingebouwd zitten.

Mja, de meeste mensen die ik ken though gebruiken geen popup-blockers, en een site op angelfire is ook vragen om die ellende.. waarom niet op je providers space je website zetten? Die pop-up van .tk komt een keer voor, maar die andere blijft komen.... tis gewoon een website vriendelijke tip!

jimmy101 zei:
Mja, de meeste mensen die ik ken though gebruiken geen popup-blockers, en een site op angelfire is ook vragen om die ellende.. waarom niet op je providers space je website zetten? Die pop-up van .tk komt een keer voor, maar die andere blijft komen.... tis gewoon een website vriendelijke tip!
Dan zijn de meeste mensen die jij kent niet echt ervaren met computers.. Hebben jouw vrienden ook een schrift naast de computer liggen waarin ze hun favoriete url's zetten?? LOL

Stomper zei:
Dan zijn de meeste mensen die jij kent niet echt ervaren met computers.. Hebben jouw vrienden ook een schrift naast de computer liggen waarin ze hun favoriete url's zetten?? LOL

geen idee, gewoon weg blijven van die zooi met pop-ups is wat ik doe ;)

schriften wat zijn dat?

Terug
Naar boven