RvR
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
RubenSossa zei:Vet verliezen is toch gewoon een questie van meer Kc verbranden dan je binnen krijgt?
Waarom is mn koolhydraatinname dan te hoog? 350 gram vind ik echt niet veel. Vertel me dan eens waarom ik beter lager in koolhydraten kan gaan dan in vet?
je zou je misschien wat meer moeten verdiepen in het cutten dan en jezelf nu al beginnen af te vragen waarom elk dieet gebaseerd is op weinig carbs en veel eiwitten/vetten..
ik vraag me af hoe goed jij je verdiept hebt in het cutten, dat je denkt dat cutten alleen draait om meer kcal verbranden dan je binnenkrijgt..
het meer verbranden dan binnenkrijgen is slechts een klein aspect van het grote geheel... ikzelf denk dat je voeding het allerbelangrijkste is..
ik weet dat ik hiermee geen helder antwoord gegeven heb, maar ik heb mn cut redelijk goed voorbereid door me een lange tijd van te voren al flink te verdiepen in de stof.. om toch nog tot een antwoord te komen
hoog in eiwitten voor spierbehoud
low carbs omdat carbs vocht vasthouden en je lichaam niet teveel energie vanuit carbs moet hebben zodat ze op andere vormen overgaat (eiwit/vet)
vetten voor de aanmaak van bepaalde hormonen (zoals testosteron)
en niet te vergeten: refeeden (aantal keer is afhankelijk van je vetpercentage) om de aanmaak van leptine in stand te houden en het metabolisme op gang te houden

dit is ook pas mijn eerste cut..