- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Ik vind het persoonlijk ook best veel carbs. Zou idd je eiwit en vet wat verhogen en je kh's wat naar beneden. Is ook relaxer tegen de honger, eiwit vult beter. Ben nu zelf ook aan het cutten en dit is wat ik eet:
Verder tussen elke maaltijd ongeveer een halve liter water (dus ongeveer 4 liter per dag). Ook ongeveer 3 a 4 bakjes zwarte koffie per dag. En op maandagavond (na benentraining) en donderdagavond (na rugtraining) refeed.
ik zou zelf die dextrose voor de training weglaten en liever een trage KH bron eten, vond ik zelf altijd wat prettiger om kh's te eten met een zo laag mogelijk GI omdat je toch al zo weinig kh's eet.RubenSossa zei:Oké, mijn dieet voor vandaag:
10.00:
30 cl halfvolle melk
30 gr whey
1 krentenbol
30 gram kipfilet
krentebol weg ! havermout/brinta of bruin brood eten. neem een eetlepel lijnzaadolie.
13.00:
30 cl halfvolle melk
150 gr magere kwark
50 gram kipfilet
je kan beter wat vis of wat meer kip eten hier of een ei ipv 30 cl melk
voor het trainen (15.30):
20 cl halfvolle melk
15 gr whey
1 krentenbol
20 gr kipfilet
krentebol + melk weg! Vervangen door vis/meer kip en een low GI kh bron.
Na trainen (17.30):
30 cl halfvolle melk
20 gr whey
2 mueslirepen
mueslirepen? pak wat dextrose bij de whey.
18.30:
150 gram aardappelen
200 gram varkenshaas
250 gram sperziebonen
1 eetlepel olijfolie
je kan beter visolie pakken ipv olijfolie.. vanwege de EPA en DHA vetzuren (omega 3)
21.00:
25 cl halfvolle melk
vervangen door een blik tonijn!
23.00:
100 gr vruchtenkwark
200 gram magere kwark
15 gr whey
1 eetlepel lijnzaadolie
vruchtenkwark eruit.. net wat rob zegt: ff hardcore cutten is beter dan een half jaar sissy cutten. Verder geen whey voor het slapen, kies voor iets als vis of vlees
Totaal: 2700 Kc, 264 gram eiwit, 253 gram koolhydraten, 73 gram vet
In verband met inkopen moet ik ff alles opmaken. Volgende week wordt de halfvolle melk voor magere melk vervangen, gaat de vruchtenkwark er helemaal uit en worden de krentenbollen vervangen voor havermout.
Ik zal proberen om de koolhydraten onder de 200 gram per dag te krijgen en vet wordt iets verhoogd, tot 90 gram per dag ongeveer.
Wat zeggen jullie ervan?
Rob G zei:Ik heb net ff het hele topic gelezen. Maaruh, 1,5 kg afvallen in 4 a 5 weken, bro, niet lullig bedoeld ofzo, maar dat is echt een verwaarloosbaar gewicht.
Imo is half werk bij cutten gewoon niet verstandig. Je kan een half jaar aankloten of gewoon ff 2 maanden hardcore cutten. Lees deze artikels eens, die zullen je goed helpen!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/nobody-wants-to-be-fat-5015/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/refeed-deel-1-a-16423/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/refeed-deel-2-a-18233/
Snap ook niet dat dit niet gewoon eens sticky's worden in het voedings gedeelte.
Frenkpie zei:ahh ziet er netjes uit rob ! veel eiwittenik zou zelf die dextrose voor de training weglaten en liever een trage KH bron eten, vond ik zelf altijd wat prettiger om kh's te eten met een zo laag mogelijk GI omdat je toch al zo weinig kh's eet.
De meeste nuttige opmerkingen zijn al gegeven. Ik zal ter benadrukking nog de belangrijke feiten herhalen:
- kh's laag houden. ik hield het op en om de 100-150 gram (train/rust dagen) en 350-400 op refeed dagen (2x pw refeed). Ik zou als ik jou was niet hoger dan 250 gram gaan... of je moet wat cardio erbij doen.
- eiwitten hoog houden en het liefst halen uit 'goede' eiwitbronnen (goed als in: veel eiwitten en amper kh's). Melk kun je best bij je havermout nemen. Maar in de cut kun je dus het beste eieren/vlees en vis eten.
- VETTEN !! Ga es wat vette vis eten. je mag best wat verzadigd vet binnenkrijgen (geen trans) maar grotendeels onverzadigde vetten eten. het liefst dingen zoals: zalmolie/levertraan/noten en lijnzaadolie. Dat verspreiden over de dag.
En...érg belangrijk:
Hoe is je refeed Ruben?
Blackadder zei:100 gram is taai frenkpie, maar wel goed te doen.
verspreid je die over je zes maaltijden? vb een bakje rijst van 100 gram KH is wat lullig om te verspreiden.
Blackadder zei:100 gram is taai frenkpie, maar wel goed te doen.
verspreid je die over je zes maaltijden? vb een bakje rijst van 100 gram KH is wat lullig om te verspreiden.
Smoothmold zei:Bij een huidplooimeter wordt vaak nog 3% bij opgeteld om tot een meer accurate BF te komen. Sommigen met namelijk met een huidplooimeter als voorbeeld 2% en tellen daar dan nog 3% bij waardoor hun echte BF in de buurt van de 5% komt.
Rob G zei:Lijkt me ook niet Ruben. 15% zou aardig in de buurt komen, een gast met jou massa hoeft er dan echt niet mollig uit te zien ofzo. Als je gewoon dikke abs hebt zijn ze vaak nog te zien met een relatief hoog vet%.
Vanavond heb ik gelukkig weer refeed. Dus tot aan de avond zal ik het doen op 25gr kh's. Ik moet zeggen dat ik gisteravond toch wel een lekkere trek had naar een big american pizza. Toen die gedachte door mijn hoofd spookte was hij maar moeilijk weg te krijgen.

Smoothmold zei:@sossa
Nee, ik denk dat jij inderdaad op 14 a 15% zit.