AndroidHealthClinic

Mijn cutschema

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
Waardering
166
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Basaal energie verbruik = 2111. (Link)
Onderhoud zal ergens rond de 2700 kcal liggen.

Stats:
19 jaar
93 kg
18 a 19%

Ik wil dit schema voor 4 a 5 weken gaan doen, tot ik op vakantie ga. Het is niet dat ik perse op 12% wil staan, maar er moeten gewoon nog een aantal procenten af. Hoeveel eraf kan, gaan we zien.

Ik ga dit schema in combinatie doen met 4 a 5 keer in de week cardio, 30 tot 45 minuten. Deze cardio zal zijn rond de hartslag van 120-125. Niet hoger, omdat ik maar zo weinig carbs binnen krijg, en bang ben dat me massa dan te snel aangesproken word.

Graag alleen op- of aanmerkingen op me cutschema, niet over de cardio.

Alvast bedankt, TH.

Ik zou die bananen weg doen. Je kan het beste 1 uur voor de training complexe koolhydraten eten. Die geven je langzaam gedurende een lange tijd energie en er zitten geen suikers in. Post workout kan je een beetje dextrose nemen, maximaal 15 gram.

In de cut zou ik de meeste koolhydraten consumeren bij het ontbijt en rondom de training. Op die momenten worden de koolhydraten het best benut door je lichaam. Dat zijn belangrijke momenten om je lichaam van energie te voorzien en om glycogeen aan te vullen.
Bovendien kan je beter vet beperken bij het ontbijt, vet remt de opname van eiwit. Aangezien je voorraden in je lichaam behoorlijk zijn uitgeput bij het ontwaken wil je dat zo snel mogelijk aanvullen met complexe koolhydraten en eiwitten. Zodat je lichaam uit de katabole fase komt. Ik adviseer je gewoon Brinta of havermout te nemen met 400 ml magere melk en 30 gram Whey.

Die 60 gram Whey lijkt me trouwens een beetje overbodig. Laatst ergens gelezen dat Whey voor een insuline piek zorgt. Je kan op dat moment beter wat tonijn eten of een protein blend als je persé een shake wilt nemen. 60 gram Whey is ook wel erg veel trouwens.

3 eiren zou ik nemen alleen witte gedeelte.
In plaats van pannekoek zou ik brinta nemen met magere melk.
Tonijn in water moetje nemen zit minder vet in !!!
Gehakt zou ik ook weglaten te veel vet 21,5 .
Waarom neemje vis olie en whey ?
Als je gaat cutten moetje zo laag mogelijk KH en vetten binne krijgen!!!
Waar is je rijst,salade,kwark,walnoten,veel water drinken,

3 eiren zou ik nemen alleen witte gedeelte.
In plaats van pannekoek zou ik brinta nemen met magere melk.
Tonijn in water moetje nemen zit minder vet in !!!
Gehakt zou ik ook weglaten te veel vet 21,5 .
Waarom neemje vis olie en whey ?
Als je gaat cutten moetje zo laag mogelijk KH en vetten binne krijgen!!!
Waar is je rijst,salade,kwark,walnoten,veel water drinken,

Visolie hoef je echt niet te skippen hoor :rolleyes:

Maar het geeft wel kcal, 3x9= 27 kcal.

Terug
Naar boven