XXL Nutrition

Mijn eerste keer poseren, voorbereiden Nk 2005 30 oktober

Bezoekers in dit topic

Heel goed brother! You make me proud! Helemaal voor een 20 jarige en natural...
Het poseren gaan we ff goed aan werken en als je dieet verder goed gaat (geen chips meer dus ;)) ga je zeker hoog eindigen bij de junioren op het NK :D
Je BF % zit eerder rond de 10 % denk ik, maar dat zullen we vanavond wel ff laten meten!
 
B@ss zei:
Heel goed brother! You make me proud! Helemaal voor een 20 jarige en natural...
Het poseren gaan we ff goed aan werken en als je dieet verder goed gaat (geen chips meer dus ;)) ga je zeker hoog eindigen bij de junioren op het NK :D
Je BF % zit eerder rond de 10 % denk ik, maar dat zullen we vanavond wel ff laten meten!

20 jaar en natural? Damn....

:thumbup:
 
Tractortje zei:
Bovenkant borst en beentjes lopen wat achter. De rest is top. Je biceps zijn echt awesome!

Mee eens! Persoonlijk zou ik nog een jaartje extra doorknallen op je zwakke punten en dan pas het podium opgaan. Je armen vind ik echt bruut. Mooi biceps!
 
KaLe zei:
Mee eens! Persoonlijk zou ik nog een jaartje extra doorknallen op je zwakke punten en dan pas het podium opgaan. Je armen vind ik echt bruut. Mooi biceps!

Je moet ergens beginnen, dus gewoon het podium op en showen die handel. :D
 
Joyce zei:
Je moet ergens beginnen, dus gewoon het podium op en showen die handel. :D

Daar ben ik het helemaal mee eens, helemaal aangezien hij bij de junioren uitkomt!
 
ik weer zo dom! lees ik alleen eerste keer poseren! maar lees nu pas de rest! je gaat echt medoen aan wedstijd! wow ok! mmm dan vind ik! ( al weet ik niet precies hoe het dan me de andere gesteld is ) dat je beter nog even kunt doortrainen niet?
 
ik wil niet lullig zijn maar denk dat je best hard onderuit kan gaan met die benen
 
B@ss zei:
Daar ben ik het helemaal mee eens, helemaal aangezien hij bij de junioren uitkomt!


Ik weet ook niet hoe het bij de junioren zit.

Maar jij weet persoonlijk wel hoeveel je verliest als je diep gaat.. ff wat meer mass op de benen en borst, dan maakt hij meer kans. Dit is goed bedoelt en niet om af te zeiken, maar eerder behoeden voor een grote teleurstelling.
 
lionel zei:
Hoelang cut je voor deze wedstrijd? En hoe ziet dit dieet er ongeveer uit?


Ik begin nu.....We zullen zien waar het schip strand....Ben begonnen met koolhydraten naar beneden te werken en eiwitten wat op te schroeven...En natuurlijk de cardio app beklimmen.....
 
Ryu zei:
ik wil niet lullig zijn maar denk dat je best hard onderuit kan gaan met die benen

Ben ik het ook mee eens! Super bovenlijf met mega-armen (vooral dikke biceps!). Maar wat je op je bovenlijf hebt, mis je op je benen. Misschien niet kwa dikte, maar wel defenitie. Ga dus veel meer naar beneden in vetpercentage (maar dat zal wel goedkomen) en maak die benen het aanzien waard (en win die wedstrijd! :D ). Aan woorden kwa poseren heb je niks. Daarvoor moet je gewoon blijven oefenen en in real life jezelf laten beoordelen. Succes!!
 
Ryu zei:
ik wil niet lullig zijn maar denk dat je best hard onderuit kan gaan met die benen


Ik snap wat je bedoeld.....Hier is een foto van de deelnemers van vorig jaar....
Zo heb je een beetje een idee wat het niveau is daar....Volgens mij schat iedereen het een beetje te hoog in en het is natuurlijk een naturel wedstrijd niet te vergeten..... :D ( En dat is niet aanvallend bedoeld hoor, begrijp me goed)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zou er voor gaan kerel. Als je diepo gegaan bent in je dieet, denk ik nog dat je goed tussen de rest past, gezien de foto's hierboven.

Wat meer sweep op je quads zou je weliswaar geen kwaad doen.
 
lionel zei:
Ik zou er voor gaan kerel. Als je diepo gegaan bent in je dieet, denk ik nog dat je goed tussen de rest past, gezien de foto's hierboven.

Wat meer sweep op je quads zou je weliswaar geen kwaad doen.

Thnx kerel.....Ja ben ik het mee eens....Maar daar wordt ook hard aan gewerkt...... :mad:
 
Schat geen enkele wedstrijd te hoog in!! Wat je ziet van een ander hoeft niet perse voor jou te gelden. Je weet nog niet hoe jij erbij zal staan (ik bedoel dit niet alleen negatief maar ook in positive zin he!). Die jongen links heeft megadikke benen, maar werd toch geen eerste...Het gaat echt om defenitie, beter droog en iets dunner, dan massief zonder droog te zijn!
 
je moet wel je spullen opruimen gozer, dat Super de Boer tasje kan echt niet, daar diskwalificeren ze je voor! ;) :D


Je poseert vrij aardig, voor de eerste keer erg goed zelfs.
Je benen zijn inderdaad aandachtpunt maar het is al vaker gezegd.

Succes man!!
 
MyOwN zei:
Ik snap wat je bedoeld.....Hier is een foto van de deelnemers van vorig jaar....
Zo heb je een beetje een idee wat het niveau is daar....Volgens mij schat iedereen het een beetje te hoog in en het is natuurlijk een naturel wedstrijd niet te vergeten..... :D ( En dat is niet aanvallend bedoeld hoor, begrijp me goed)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


sorry maar Mikester was ownage die wedstrijd. Maar zo zie je maar dat de jury altijd raar blijft haha.

Vergis je absoluut niet, want er zitten goeien tussen.

Was je er zelf wel bij die dag ?
 
De definitie in de benen komt denk ik wel, vorig jaar dezelfde tijd voor m'n wedstrijd had ik ook amper definitie in m'n benen maar dat werd steeds beter naarmate de wedstrijd dichterbij kwam... Iets meer massa op je benen had inderdaad niet misstaan, maar dat weet je inmiddels wel ;) En aangezien ik weet hoe hard je je benen de laatste tijd traint hebt heb ik er alle vertrouwen in dat ze in de toekomst op hetzelfde niveau als je upperbody komen! Je kuiten zijn trouwens niet slecht!
 
Ryu zei:
sorry maar Mikester was ownage die wedstrijd. Maar zo zie je maar dat de jury altijd raar blijft haha.

Vergis je absoluut niet, want er zitten goeien tussen.

Was je er zelf wel bij die dag ?

Ben ik met je eens Ryu, Mikester was de man in zijn klasse!

Ik denk trouwens niet dat hij z'n opponenten onderschat, maar dat hij gewoon aan wou geven dat het niveau minder hoog is dan bij een 'normale' wedstrijd in de junioren klasse...

Nogmaals jammer dat jij dit jaar niet mee doet. Je komt toch wel kijken?
 
Ryu zei:
sorry maar Mikester was ownage die wedstrijd. Maar zo zie je maar dat de jury altijd raar blijft haha.

Vergis je absoluut niet, want er zitten goeien tussen.

Was je er zelf wel bij die dag ?


Ja ik heb bij die wedstrijd gekeken ja.....Aangezien mijn broer ( B@ss ) daaraan mee deed. :D
Moest ik hem natuurlijk mentaal ondersteunen :P en aanmoedigen niet te vergeten...Geweldig genoten trouwens erg leuke sfeer...
 
ja tuurlijk kom ik kijken, had ook graag meegedaan!

Moet ff kijken of ik de enige verslag gever ben die avond daar. Anders kan ik natuurlijk samen met iemand een rapport uitbrengen :D

Jammer genoeg doet aimeetje al zelf mee :(
 
Back
Naar boven