XXL Nutrition

Mijn eerste kuur starten

Users who are viewing this thread

psycomantje

Ripped Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
2x per week een spiergroep trainen noem jij "hard gaan"?
Jij bent echt niet ready om te kuren :roflol: ik ben heel benieuwd wat dit je gaat brengen :)
Dacht ook ff train je niet elke spiergroep 2xper week zoiezo :p

OP
T

Tommaster

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2021
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Ik train zo wie zo grote spiergroepen als benen en buikspieren 2x per week
Benen 2x per week trainen leverd ook meer eigen Testo aanmaak op (naturel)

Benen en buik zijn ook zo ontwikkeld om vaker zware inspanningen te leveren
DAt is wat ik toch geleerd heb

Maar ik vroeg mij dat af bij kleine spiergroepen zeker bij schouders of dat 2x per week verstandig is zonder extra glutamine voor je gewrichten

Bodybuilding is zo wie zo al belastend voor gewrichten

Vypaw

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Je hoeft toch niet per se elke spiergroep 2x per week te trainen? Dat is bullshit.
Klopt, maar het "hard gaan" noemen is wel een beetje te

OP
T

Tommaster

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2021
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Je hoeft toch niet per se elke spiergroep 2x per week te trainen? Dat is bullshit.
Ik kreeg van de uitbater van bodymagic Vilvoorde vaak te horen elke spiergroep 1x per week .....terwijl dat achterhaald is buik en benen 2x per week trainen maakt jou lichaam meer testosteron aan

Die uitbater was Europees kampioen jaren 80 of 90 zijn foto's hingen in de fitness aan de muur
Dus ik volgde zijn raad altijd (vroeger)
ja ik was nog een groentje in den tijd ....dan geloof je al snel een bodybuilder met tittels eh 😅

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
10-20 sets per spiergroep per week is optimaal voor spiergroei. Ik zou sowieso je weak points 2x per week pakken. Ik merk aanzienlijk veel verschil als ik minimaal 20 sets per spiergroep hanteer. En met roids herstel je veel sneller, dus dan zou ik sowieso zoveel mogelijk volume hanteren als je kan. Volume is altijd de belangrijkste factor als het gaat om hypertrofie.

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
10-20 sets per spiergroep per week is optimaal voor spiergroei. Ik zou sowieso je weak points 2x per week pakken. Ik merk aanzienlijk veel verschil als ik minimaal 20 sets per spiergroep hanteer. En met roids herstel je veel sneller, dus dan zou ik sowieso zoveel mogelijk volume hanteren als je kan. Volume is altijd de belangrijkste factor als het gaat om hypertrofie.

Wat bedoel je precies met 10-20 sets? Werksets? Faalsets? Pompsets? Altijd lastig dit soort nuances.

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Wat bedoel je precies met 10-20 sets? Werksets? Faalsets? Pompsets? Altijd lastig dit soort nuances.
Afhankelijk van de spiergroep. Ik probeer meestal wel tot failure te gaan met het gewicht wat ik aankan. Anders minimaal 10-12 reps per set.

ThaWasteland

★★★★★
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
25%
Jay gaat nooit tot falen en hij was mister O 🤷‍♂️

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Jay gaat nooit tot falen en hij was mister O 🤷‍♂️
Jay trainde ook met pussy weights en toch had hij grotere armen dan al onze armen gecombineerd. De normale spelregels tellen niet voor elite gentics.

• Like
Waarderingen: vntl
OP
T

Tommaster

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2021
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Jay trainde ook met pussy weights en toch had hij grotere armen dan al onze armen gecombineerd. De normale spelregels tellen niet voor elite gentics.
Je kan ook pump trainen met super sets

Zwaar gewicht en steeds 5kg minder pakken
Krijg je ook pump van = spieren ....
Zwaar gewicht zegt niks

Superset eindig ik altijd mijn training mee
Uiteindelijk trainen we toch iets meer om er breed en gespierd uit te zien en niet perse om 150 tot. 200kg te benchen
Toch?🤔

Want dan moet je eten gelijk de beast de game of thrones acteur van 2m05

1300euro per maand aan eten .....slaap onderbreken om s'nachts 50gr eiwitten te eten

En laatste bericht over hem is dat hij zen eigen leven op spel zet ....zijn spiermassa druk zijn organen kapot

Dan sta ik liever droger wat minder kracht en toch een pak brede spieren en neem ik wel 30kg baar voor mijn biceps en ga wel supersets doen krijg ik ook men pump van en uiteindelijk mijn spieren

Ik ben ooit bijJimmy Laureys gaan trainen lang geleden 1 van de sterkste Belgen
Hij moest lachen ai nee weer zo een strand Janet met een super strakke sixpack dat niks kracht heeft

OP
T

Tommaster

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2021
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Je kan ook pump trainen met super sets

Zwaar gewicht en steeds 5kg minder pakken
Krijg je ook pump van = spieren ....
Zwaar gewicht zegt niks

Superset eindig ik altijd mijn training mee
Uiteindelijk trainen we toch iets meer om er breed en gespierd uit te zien en niet perse om 150 tot. 200kg te benchen
Toch?🤔

Want dan moet je eten gelijk de beast de game of thrones acteur van 2m05

1300euro per maand aan eten .....slaap onderbreken om s'nachts 50gr eiwitten te eten

En laatste bericht over hem is dat hij zen eigen leven op spel zet ....zijn spiermassa druk zijn organen kapot

Dan sta ik liever droger wat minder kracht en toch een pak brede spieren en neem ik wel 30kg baar voor mijn biceps en ga wel supersets doen krijg ik ook men pump van en uiteindelijk mijn spieren
Nu ga ik in mijn kuur voor zo veel mogelijk kracht uiteraard
Maar naturel supersets ik meer

Ik ben ooit bijJimmy Laureys gaan trainen lang geleden 1 van de sterkste Belgen
Hij moest lachen ai nee weer zo een strand Janet met een super strakke sixpack dat niks kracht heeft

OP
T

Tommaster

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2021
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Net terug van de oorarts spanning op linker trommelvlies is niet goed , het moet opgevolgd worden daar voor heb ik een soort neusspray gekregen dat het spanning zeer lichtjes verbeterd
Maar nu lees ik gelukkig
Dat je extra voorzichtig moet zijn ...wanneer u corticosteroïden neemt

Moet ik nu echt oppassen tijdens mijn test e kuur
of is de waarschuwing in bijsluiter met korrel zout te nemen ......en kan het geen kwaad ?
ik vraag het liever eerst hier voor dat ik moet bekennen aan mijn oorarts dat ik test e kuur neem

Naar boven