AndroidHealthClinic

Mijn eerste Kuur, Test Prop

ik zit 18 dagen ver met test e/ deca kuur en krachttoename begint te komen ( vandaag voelde ik het echt)... gewoon alles geven tijdens uw trainingen ook al voel je nog niks...

• Topic Starter Topic Starter
Heb soms wat gevoelige tepels, voel voor de rest geen harde knobbels of iets dergelijks zal toch geen gyno wezen ? Zou niet normaal wezen zo vroeg al en bij zo'n lage dosis Test. Misschien zijn zo ook wel gevoelig omdat ik steeds zit te voelen.

Rustig aan, als er niks zit geen zorgen. Nolva zou ik sowieso zo lang mogelijk uitstellen het is echt niet meteen iets wat je niet meer weg kan krijgen.

gevoelige tepels != gyno, dus luister naar wat drycure zegt ;)

Ik denk zelf ook dat het wel mee valt, want heb nu nergens last van. Of heb je bij gyno zo nu en dan gevoelige tepels.

kan best zijn; maar dat wil niet zeggen dat gevoelige tepels direct gyno is.
als je verhardingen achter/rond je tepel krijgt moet je je pas zorgen gaan maken en ingrijpen.

heb dit ook gehad tijdens mijn kuurtje, en is gewoon dat de tepels iets gevoeliger worden,maar had helemaal geen gyno... die gevoeligheid is volgens mij wel normaal... word geiler, tepels worden gevoeliger, zal wel met elkaar te maken hebben niet? :)

kan best zijn; maar dat wil niet zeggen dat gevoelige tepels direct gyno is.
als je verhardingen achter/rond je tepel krijgt moet je je pas zorgen gaan maken en ingrijpen.

tja ingrijpe... wat kunt ge eraan doen buiten operen?
heb er nu al last van, en ben nog niet aan het kuren. en heb gelezen dat het enkel nog weg kan door operatie... :eek:

Vanavond benen getraind ging lekker, alleen weer niet noemenswaardige vooruitgang in kracht, merk vooral dat mijn conditie hier de beperkende factor is, als ik 's-avonds op de weegschaal sta weeg ik 115 kg. dat is moet je maar rekenen een dikke 5-7 kg. meer dan 2 1/2 week terug en dat merk ik aan mijn conditie.

Tevens merk ik dat ik 's-avonds echt helemaal stuk ben en nergens zin in heb behalve nken, en eten en op de bank hangen.

Vanmorgen weer even gewogen nu 112,1 kg. (+ 4,5), ben nu bijna drie weken bezig. Ach ja, mijn middel begint nu wel weer te groeien maar dat moet ik nu maar voor lief nemen, wilde toch bulken bij mijn eerste kuur om wat massa te winnen en dan straks maar proberen te cutten.

gaat lekker, en wat betreft die stijve tepels....heb ik ook gehad met zes weken winstrol.
zes weken lang geile keiharde knoppen :D, maar geen gyno. dus dat heeft er denk ik niks mee te maken.

succes verder!

lijkt wel heel goed te gaan... als je middel begint te groeien, kan je hier dan niets gaan bij stacken bij de prop voor nog enkele weekjes, dat kan misschien nog wat helpen?
maar als je wilt bulken is dat natuurlijk niet nodig :)

succes kerel

Zit nu net over de helft van mijn kuur. Ik weet niet of het aan de AS ligt of dat ik gewoon ziekjes ben, maar voel me al drie weken 's-avonds helemaal gesloopt terwijl ik geen lichamelijk zwaar werk heb, alleen wel heel druk en veel stress op mijn werk.

Maar ja, we gaan nog even door volgende week is het gelukkig wat rustiger, zal me van het weekend vol laden met vreten zodat ik de laatste twee weken hoop ik nog even op volle kracht kan knallen.

Als ik naar de weegschaal kijk slaat de AS wel goed aan (moeten zeggen dat ik deze week niet veel groei), maar ik heb 's-ochtends bijvoorbeeld meestal geen stijve lul, betekent dit dat het niet aanslaat of hebben wel meer mensen dit (PS; voor de AS werd ik ook niet veel wakker met een stijve) en ik ben ook niet geiler dan normaal.

Lekker extra rust pakken wanneer dat kan, dat helpt vaak een hoop.

Je hoeft echt geen stijve lul te hebben om te weten dat het werkt, de een heeft daar meer "last":D van als de ander.

je zet ook geen onwijze doseringen, dus zullen de sides ook wel meevallen ja.

Lekker extra rust pakken wanneer dat kan, dat helpt vaak een hoop.

Je hoeft echt geen stijve lul te hebben om te weten dat het werkt, de een heeft daar meer "last":D van als de ander.[/QUOTE

ik vind het ook niet erg, lijkt me weinig aan om als getrouwde kerel op alles te geilen.

Zonet maar een vit B12 gezet tegen de vermoeidheid

je zet ook geen onwijze doseringen, dus zullen de sides ook wel meevallen ja.

Tot nu toe heb ik eigenlijk helemaal geen last van sides, het enigste dat ik wel vind is dat je veel egoïstischer bent en dat ik 's-avonds helemaal gesloopt ben (maar dat kan ook gewoon een griepje wezen) en dat ik minder goed tegen stress kan.

Vanmorgen weer even gewogen, resultaat 111,4 (+3,8), maar -0,7 kg. vergeleken met vorige week, ik denk dat dit te wijten is aan een drukke week en dat ik me ziek voelde, voel me vandaag gelukkig al weer stukken beter.

Had een vraagje over mijn nakuur, misschien domme vraag, maar de nolvadex kan je die in 1 x nemen of verdelen over de dag en maakt het ook uit of je het bijvoorbeeld 's-ochtends of 's-avonds neemt. Alvast bedankt.

ik zou t gewoon verdeeld over de dag nemen, s'ochtends en s'avonds. Hoe staat het er mee trouwens?

Terug
Naar boven