AndroidHealthClinic

Mijn eerste Kuur, Test Prop

• Topic Starter Topic Starter
Voel me stukken beter dan de laatste vier weken, maar toen had ik het ook verschrikkelijk druk op het werk, heb een eigen zaak dus sta dan wel onder stress.

Nu ik het wat rustiger heb en tijd heb om aan andere dingen te denken merk ik toch dat ik geiler wordt. Ook heb ik meer moeite om me aan mijn voeding te houden ik zondig meer dan voorheen, dit heeft vooral met gemakszucht te maken en luiheid.

Op trainingsgebied gaat het lekker een goede pomp en bij de eerste oefeningen die ik doe ben ik sterker geworden niet erg veel maar wel wat. Nou moet ik zeggen dat ik nooit echt sterk ben geweest in vergelijking met mijn gewicht. Om een voorbeeld te noemen ik bench misschien in goede dagen 5 maal 100 kg.

Ben 's-avonds nog wel vroeg moe en gisteren viel ik drie keer in slaap op de bank.

Toch wel jammer voor je, vind ik, dat je de *ber-geilheid niet voelt, ik vind dit net één van de leukste sides, constant geil, dromen over coïtus, gedachten aan coïtus, ...
Had het zowel met tren in de kuur als met deca, beide icm test natuurlijk !

Kracht is idd aan de lage kant, hoe verklaar je dit ?
5x100 benchen als je zelf +110 bent, is echt wel zwakjes...

wat die vermoeidheid betreft, dit is ook normaal, iedereen heeft wel last van "test-luidheid"...

Voel me stukken beter dan de laatste vier weken, maar toen had ik het ook verschrikkelijk druk op het werk, heb een eigen zaak dus sta dan wel onder stress.

Nu ik het wat rustiger heb en tijd heb om aan andere dingen te denken merk ik toch dat ik geiler wordt. Ook heb ik meer moeite om me aan mijn voeding te houden ik zondig meer dan voorheen, dit heeft vooral met gemakszucht te maken en luiheid.
Op trainingsgebied gaat het lekker een goede pomp en bij de eerste oefeningen die ik doe ben ik sterker geworden niet erg veel maar wel wat. Nou moet ik zeggen dat ik nooit echt sterk ben geweest in vergelijking met mijn gewicht. Om een voorbeeld te noemen ik bench misschien in goede dagen 5 maal 100 kg.

Ben 's-avonds nog wel vroeg moe en gisteren viel ik drie keer in slaap op de bank.

koppie dr bij he, hoort er nou eenmaal bij...

100kg benchen en zelf 110 wegen, weet je zeker dat je wel volledig en helemaal tot het uiterste gaat en er nog net iets over..?

Ja, mijn krachtstats zijn niet om naar huis te schrijven, weet zelf ook niet precies waar dit aan ligt.

Mijn bench is ook echt niet sterk, maar verder zit mijn kracht wel goed. Vraag me af of niemand 1 of 2 oefeningen heeft waar ie minder in is..

Vanmorgen gewogen 114,5 kg. (+6,9 kg.) heb er nu bijna 5 weken op zitten en moet nog 1 week.

Mijn bevindingen tot nu toe;
- Ben een stuk luier geworden

- conditie sterk achteruit gegaan, waarschijnlijk ook door de snelle toename in gewicht in een korte tijd, ook doe ik geen cardio er meer bij.

- Eerste 4 weken 's-avonds helemaal gesloopt, vooral omdat het erg druk was op het werk, veel stress (dit gaat niet goed samen met AS)

- Nu ik het deze week wat rustiger heb, merk ik toch dat ik geiler ben geworden

- Ben egoïstischer in de kuur

- Heel vreemd vindt ik als ik 's-ochtends wakker wordt dat ik even niet weet waar ik ben. ???

- Heb nu al weer zin in mijn volgende, maar dat zal een cutter worden, want wil dat oude vet nu wel eens kwijt mijn doel wordt voor 15 sept 2008 onder de 10 % te komen met minimaal 100 kg. Hiervoor zoek ik nog misschien nog iemand die mij via internet kan begeleiden.

- Ben egoïstischer in de kuur
- Heel vreemd vindt ik als ik 's-ochtends wakker wordt dat ik even niet weet waar ik ben. ???

Haha dat heb k deze week ook meegemaakt..
Toen ik wakker werd moest ik echt nadenken waar ik nu eigenlijk wakker ben geworden..
HEEEEL vreemd gevoel :D

En dat egoïstischer gevoel zal wel komen omdat test je zo'n "machtiger" gevoel geeft?

Toch wel jammer voor je, vind ik, dat je de *ber-geilheid niet voelt, ik vind dit net één van de leukste sides, constant geil, dromen over coïtus, gedachten aan coïtus, ...
Had het zowel met Trenbolone in de kuur als met deca, beide icm test natuurlijk !

Kracht is idd aan de lage kant, hoe verklaar je dit ?
5x100 benchen als je zelf +110 bent, is echt wel zwakjes...

wat die vermoeidheid betreft, dit is ook normaal, iedereen heeft wel last van "test-luidheid"...

HE 5x100?? wat zijn dit voor getallen? dat is me warming up man????

luiheid, geen last van.

conditie, wen er maar aan, maar je heb hem zo weer terug!!

Schijt aan kracht man. Ik heb liever goede borst met 10 x 80kg dan 10 x 110...
Veel gewicht is alleen goed voor je ego.

euh.. en een grote maar slappe borst is goed voor wat ook alweer ????? iets anders dan je ego? huh?

mja, liever een grote borst die wat minder sterk is, dan een kleine sterke borst. ben geen powerlifter, hoewel t uiteraard wel lekker is om gewicht te verplaatsten. Maar dit is niet wat bodybuilding inhoud.

Wat een bullshit altijd met die kracht, je moet is een keer kijken naar hoe je iets uitvoert, je kan een gewicht zo zwaar maken als dat je zelf wilt zonder daadwerkelijk het gewicht te veranderen.

mja, liever een grote borst die wat minder sterk is, dan een kleine sterke borst. ben geen powerlifter, hoewel t uiteraard wel lekker is om gewicht te verplaatsten. Maar dit is niet wat bodybuilding inhoud.

en in beide gevallen doen we t voor ons ego, en dat was het punt wat gemaakt werd.

HE 5x100?? wat zijn dit voor getallen? dat is me warming up man????

luiheid, geen last van.

conditie, wen er maar aan, maar je heb hem zo weer terug!!

Jongen, ik vindt je log geweldig om te lezen, maar ik denk dat als ik zie hoe je bencht dan denk ik ook dat ik zo 30 kg. meer druk. Maar je hebt wel gelijk mijn krachtstats zijn niet om naar huis te schrijven.

Voor de rest vanmorgen heerlijk getraind, eigenlijk jammer dat het over een weekje alweer is afgelopen, maar zo had ik het gepland en doe hem niet langer, na mijn nakuur maar eens flink cutten om daarna eens een flinke massakuur te pakken.

niet te snel gaan cutten he, dan verlies je zeer wsch al je nu gewonnen massa... eerst je winst een tijd vast zien te houden en 'hard' maken.

Primo maakt hard!!!!!!!!

alleen het cortisol zien te onderdrukken

Terug
Naar boven