Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SNOOP001[/QUOTE zei:oei sorry was niet de bedoeling ma ken er niet zo veel van ma toch merci voor erop te reageren en ja bedoelde sustenon !en de hoeveelheid maakt die uit moet je da opbouwen ofzo
PostWO, begin met 2x25 mcg in getrainde spier (dus bv. 25 mcg linkerborst en 25 mcg rechterborst). en als dit goed gaat verhoog ik naar 2x40 mcg. Ik train 3x per week dus zal 3x zetten. Zet hem op het toilet in de sportschool en neem direct 80 gram dextrose, 10 gram glutamine en 10 gram creatine en 80 gram whey-isolaat. 1 uur daarna neem ik of 60 gram rijst en 100 gram kipfilet of 60 gram brinta en 50 gram casseine-eiwit of 1/2 liter magere melk met 40 gram nutrix.
klinkt goed man! ben benieuwd wat t je gaat brengen. blijf je vrolijk doorloggen tijdens PCT? zou fijn zijn!
MHD, ben je nu blij dat je de test prop als eerste kuur hebt gedaan? Of had je liever iets anders gedaan. Hoe is je vet% geëvolueerd? Was het niet de bedoeling vet te verliezen? Zou je nu aanraden 150mg EOD te nemen als eerste kuur of toch blijven bij die 100mg EOD?