AndroidHealthClinic

Mijn eerste Kuur, Test Prop

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag heerlijk getraind, voel nu echt dat ik groei en sterker wordt jammer dat het bijna alweer voorbij is :(.

Mooi om te horen hoe lang ben je nu nog on?

Vrijdag zet ik mijn laatste injectie testP, daarna nakuur met IGF. Ben benieuwd wat dat doet.

hey mannen ben nieuw hier ma ben begonnen met kuren te zetten van deca en syst. na hoeveel weken begin je da ongeveer te zien zou ik graag willen weten merci voor de aandacht !

Eerst en vooral welkom,
Dan effe een tip.. niet in een ander zijn "topic" jou dingen zomaar neergooien, dat is niet erg netjes :D

Syst? Bedoel je sustanon?

Na een weekje of 3-4 moet je mits juiste voeding, training,.. wel het één en ander beginnen te voelen, zien, merken!

Kuur is afgelopen, gisteren laatste injectie gezet. Vanmorgen gewogen 115,0 kg.(+7,4 kg.), dit is jammer genoeg lang niet allemaal vvm. Ga dinsdag beginnen met nakuur.

Straks even trainen en dan ga ik mijn eerste injectie IGF-1 zetten. Qua bijwerkingen heb ik niet echt veel last gehad. Maar AS heeft wel degelijk invloed op je gesteldheid, merkte toch dat ik me anders voelde dan voor de tijd. En ik was/ben zo lui als de t*ring, en dit moet je niet onderschatten.

hm, hoe/waar en hoeveel ga je je igf zetten?

PostWO, begin met 2x25 mcg in getrainde spier (dus bv. 25 mcg linkerborst en 25 mcg rechterborst). en als dit goed gaat verhoog ik naar 2x40 mcg. Ik train 3x per week dus zal 3x zetten. Zet hem op het toilet in de sportschool en neem direct 80 gram dextrose, 10 gram glutamine en 10 gram creatine en 80 gram whey-isolaat. 1 uur daarna neem ik of 60 gram rijst en 100 gram kipfilet of 60 gram brinta en 50 gram casseine-eiwit of 1/2 liter magere melk met 40 gram nutrix.

PostWO, begin met 2x25 mcg in getrainde spier (dus bv. 25 mcg linkerborst en 25 mcg rechterborst). en als dit goed gaat verhoog ik naar 2x40 mcg. Ik train 3x per week dus zal 3x zetten. Zet hem op het toilet in de sportschool en neem direct 80 gram dextrose, 10 gram glutamine en 10 gram creatine en 80 gram whey-isolaat. 1 uur daarna neem ik of 60 gram rijst en 100 gram kipfilet of 60 gram brinta en 50 gram casseine-eiwit of 1/2 liter magere melk met 40 gram nutrix.

klinkt goed man! ben benieuwd wat t je gaat brengen. blijf je vrolijk doorloggen tijdens PCT? zou fijn zijn!

Vanmorgen dus na het trainen eerste injecties gezet, was echt helemaal leeg na het trainen dus voelde me na de injectie en shake nog wel een beetje vreemd, maar het zekere voor het onzekere genomen en een rolletje dextrose genomen. Misschien voelde me ik ook wel vreemd omdat ik in 1 keer 100 gram snelle suikers binnen kreeg wat ik niet gewend ben. Zonet brinta en casseine-eiwit genomen en voel me goed (nu 1 1/2 uur na injectie).

Je kan je idd raar voelen na 100 gr snelle suikers

MHD, ben je nu blij dat je de test prop als eerste kuur hebt gedaan? Of had je liever iets anders gedaan. Hoe is je vet% geëvolueerd? Was het niet de bedoeling vet te verliezen? Zou je nu aanraden 150mg EOD te nemen als eerste kuur of toch blijven bij die 100mg EOD?

MHD, ben je nu blij dat je de test prop als eerste kuur hebt gedaan? Of had je liever iets anders gedaan. Hoe is je vet% geëvolueerd? Was het niet de bedoeling vet te verliezen? Zou je nu aanraden 150mg EOD te nemen als eerste kuur of toch blijven bij die 100mg EOD?

Ik ben blij dat ik test P als eerste kuur heb gedaan, 100 mg EOD was voldoende, ik heb dit vooral gedaan omdat ik wilde weten hoe ik zou reageren op AS en wat het vooral geestelijk met me doet. Het was niet de bedoeling om vet te verliezen, persoonlijk vind ik dat een eerste kuur niet een cutkuur moet wezen, maar zoveel mogelijk massa te pakken. Jammer genoeg is mijn vet% wel omhoog gegaan (dit is geheel aan mijzelf te wijten, door de luiheid en de honger werd mijn voedingspatroon er niet beter op), hoeveel heb ik nog niet gemeten maar schat tussen 1,5 en 2 %.

Achteraf gezien is het beter om met een lager vet% te beginnen, ik begon op 16 %, denk dat het beter is om tussen de 10-12 % te beginnen met kuren. Zal daarom nu straks over 6 weken ook rustig aan beginnen te cutten om daarna later misschien een cutkuur te pakken om zo onder de 10 % te komen (wat voor mij heel moeilijk is).

hoe bevalt de igf je..?

Lees mijn vraag over minder lucht, weet niet of dit te wijten is aan de igf-1, maar heb het idee dat ik steeds minder lucht heb, ben heel snel benauwd. Wat ik wel ervaar is met igf, dat je supersnel herstelt, volgende dag nauwelijks spierpijn.

kan zo je vraag betreffende je ademhaling niet vinden, maar geloof niet echt dat dit 1 van de standaard sides van igf is, hoewel uitzonderingen natuurlijk altijd kunnen voorkomen. het lijkt me meer te maken te hebben met je toegenomen lichaamsgewicht, doe je voldoende cardio..?

nee, momenteel niet zal ik straks over enkele weken als ik begin te cutten weer rustig oppakken.

zou toch je cardio blijven doen, ook al is t maar een kwartiertje voor je work out en bv 1x per week ff 40 minuten of zo...het is niet niks om opeens 6/7 kg zwaarder te worden..

Terug
Naar boven