Fitness Seller

Mijn ervaring met ephedra

Fragile

Cool Novice
Waardering
1
Sinds enkele maanden neem ik 2x per dag een stacker met ephedra om snel enkele kilo's te verliezen. Maar in plaats van effectief veel kilo's te gaan verliezen heeft die ephedra op mij een totaal ander psychisch effect gehad.

Ik kamp sinds enige tijd met een enorm minderwaardigheidscomplex en voel me steeds vaker depressief. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik minder ben dan de andere en ga geen enkele uitdaging meer aan omdat ik er van uit ga dat ik toch het onderspit zal moeten delven. Ik voel me kortgezegd een enorme nobody en iemand die door niemand meer gewild is, ik loop mezelf dus de hele dag door af te breken en af te spiegelen als een persoon die niets waard is.

Ik ben er vrijwel zeker van dat dit door de ephedra komt, zijn er nog mensen met deze ervaring en hoe raak ik hier zo snel mogelijk weer uit?

eeehm, wat dacht je van stoppen met ephedra ???

Leuke eerste post.:)

Direct stoppen met die troep. Probeer gewoon verder te gaan met sporten en leuke dingen doen en focus je niet op je gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Ja stoppen ga ik sowiezo doen, ik hoop enkel dat die effecten gaan afnemen dan. In ben zelfs bereid om in laatste instantie naar een psycholoog te gaan want ik voel me alles behalve goed in mijn vel.

Ja stoppen ga ik sowiezo doen, ik hoop enkel dat die effecten gaan afnemen dan. In ben zelfs bereid om in laatste instantie naar een psycholoog te gaan want ik voel me alles behalve goed in mijn vel.

Maar als je nu weet waar het door komt, dan houd dat op wanneer je de oorzaak weg neemt. Ik snap sowieso eigenlijk niet waarom je dan toch door bent gegaan met ephedra terwijl je je er minder goed door ging voelen.

Ik dacht dat ik er wel tegen zou kunnen, en jah verblind door het eventuele verlies van kilo's e.

Zucht, some people huh.....

Ja, was het maar zo makkelijk he.

Maar goed, weer een leermomentje dit. Nu verder gaan met gewoon sporten en goed eten. Dan voel je je vast al snel weer prima.

Sinds enkele maanden neem ik 2x per dag een stacker met ephedra om snel enkele kilo's te verliezen. Maar in plaats van effectief veel kilo's te gaan verliezen heeft die ephedra op mij een totaal ander psychisch effect gehad.

Ik kamp sinds enige tijd met een enorm minderwaardigheidscomplex en voel me steeds vaker depressief. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik minder ben dan de andere en ga geen enkele uitdaging meer aan omdat ik er van uit ga dat ik toch het onderspit zal moeten delven. Ik voel me kortgezegd een enorme nobody en iemand die door niemand meer gewild is, ik loop mezelf dus de hele dag door af te breken en af te spiegelen als een persoon die niets waard is.

Ik ben er vrijwel zeker van dat dit door de ephedra komt, zijn er nog mensen met deze ervaring en hoe raak ik hier zo snel mogelijk weer uit?

Stop er dan gewoon mee kerel

Ephedra is sowieso troep. En van stackers verlies je geen kilos.
Dump de ephedra en probeer eens Sint Janskruid.

Ephedra is sowieso troep. En van stackers verlies je geen kilos.
Dump de ephedra en probeer eens Sint Janskruid.

Onzin. Tuurlijk verlies je kilo's als je het goed doet. Alleen, als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen. Klaar.

Je verliest kilo's met dieet en cardio, niet met ephedra alleen.

Staat niet voor niks "als je het goed doet."
Dat je van zo'n pilletje niet gaat afvallen dat snappen we allemaal hier wel zo'n beetje. Afvallen is een kwestie van meer verbruiken dan er binnen komt en meer niet. E kan je hoogstens helpen je metabolisme op te krikken.

stoppen met ephedra en als de depressie dan nog niet vanzelf verdwijnt : huisarts raadplegen.
misschien eventueel zelf een korte periode een anti-depressivum slikken, seroxat is een aanrader (zeker als je met een minderwaardigheidscomplex te kampen hebt), prozac sucks.

stoppen met ephedra en als de depressie dan nog niet vanzelf verdwijnt : huisarts raadplegen.
misschien eventueel zelf een korte periode een anti-depressivum slikken, seroxat is een aanrader (zeker als je met een minderwaardigheidscomplex te kampen hebt), prozac sucks.

Ik denk dat je huisarts dat het beste kan bepalen. Er zijn verschillende niveaus anti depressiva. Seroxat is niveau 2 en prozac 3. Aardig zwaar. Daarvoor zitten ook nog andere middelen. Zou er in elk geval niet te makkelijk over denken, het zal je tegenvallen.

Wat je wel kunt doen is bijvoorbeeld een periode sint janskruid gebruiken. Te krijgen bij de drogist.

Het is zeker zo dat er in je gemoedstoestand dingen veranderen wanneer je ephedra of efedrine neemt.
Bij mij ook, maar dan ten goede.

Stoppen is op dit moment het beste dat je kan doen.
En als je er niet uit komt kerel, zoek dan idd een psycholoog op voordat dit verslechterd!!!

Niet meteen naar die anti depri shit grijpen zoals in de post hiervoor.
Deze kunnen weer voor andere bijwerkingen zorgen.

Heel veel sterkte hiermee, en laat ons weten hoe dit afloopt.
Je weet dat je huidige symptonen niet terecht zijn, maar aan dat gelul heb jij nu niets.

Ik heb in de tijd "Maxadrine"(soort stacker van de US) gebruikt waar ook Ephedra in zit.Ken iemand die ze illegaal "onder de toonbank" verkoopt.Ma goed,het is echt wel straffe spul en ideaal om serieuze kilo's weg te krijgen INDIEN JE HET COMBINEERT MET TRAINEN EN VOEDING.Met trainen bedoel ik niet Krachttraining ofzo maar dan wel lopen,fietsen en dergelijke.Ik nam het voor men Free Fight training 4x per week tijdens wedstrijdperiode.Ben er zelfs eens een keer 9kilo mee kwijtgeraakt maar zeg ook dat je bij Free Fight enorm enorm verbrand en als je dan ook nog een goed dieet dan is dat spul echt een wondermiddel.Ik persoonlijk heb er geen enkel bijwerking van gemerkt buiten natuurlijk dat je het wel goed voelt als je begint te trainen,maar dat is natuurlijk wel de bedoeling he.Dat je zo depressief zijt en neerslachtig kan andere redenen hebben ook.Stop er ff mee en dan zul je het wel merken of het van dat is of niet.Wat je wel moet doen is gewoon 1 capsule ephedrine nemen een uur voor training.Begin niet met 1tje s morgens en 1tje s avonds ofzo want dat staat wel op de doosje normaal.Gewoon 1tje een uur voor cardio training.Als je juist een anabole kuur achter de rug hebt kan het mss ook zijn dat je daarvan depri zijt.Ken er een paar die dat ook gehad hebben.

Een anabole kuur heb ik niet gedaan, ik nam enkel smorgens en smiddags een capsule en combineerde dit met in het weeken te gaan mountainbiken. Slecht idee I know, maar als een mens snel kilo's kwijt wil doet hij wel eens domme dingen.

Ach, je hebt er van geleerd toch? En nu stoppen met die troep en doorgaan waar je verder mee bezig was. Weet zeker dat het dan weer goed komt!

Was ja al lang aan het trainen ook? Of dat nog niet.

Terug
Naar boven