AndroidHealthClinic

Mijn ervaring met ephedra

Zolang je maar 1'tje neemt een uur voor training then is not really anything big is gonna happen!!!!!!

Tja, dat geld mss voor jou. Maar iedereen reageert er anders op. Ik kan er bv ook niet tegen. Ik hoef er maar 1 te nemen en ik ga ontzettend zweten en voel mezelf heel angstig, dus ja..........

Hoe gaat t nu met je Fragile? Bijna een week gestopt met die troep.

Ik persoonlijk merk er niet veel van

Ik wel op ECA ga ik kneiterhard

Maar je hebt synthetische en natuurlijke. De synthetische mogen niet meer verkocht worden, maar werken wel veel sterker.

Neem 30 mg ephedrine HCL, 500 mg cafeine + 1 asprine.

En ik garandeer je dat je kilo's verlies en je training werkelijk waar doorknald! Trainen tot het èchte point of failure gaat ook makkelijker. ;) Iemand die dit uitgekookt doet, boekt meer resultaat dan iemand die half aan de slag gaat met clenbuterol. :D

Asprine dempt de golven en de cafeine gestacked met de Efi heeft een sterk synergetisch effect! Asprine is tevens synergetisch voor het geestelijke effect.

Sint-Janskruid moet je mee uitkijken, is een MAOI remmer voor vele anderen middelen en misschien ook wel van sommige AS. Bepaalde neurotransmitters kunnen hierdoor deels geblokkeerd raken. Ook die vitale functies aansturen.

Verder moet je wel enkele dagen afstand houden van deze combi want je kunt zeker niet te lang op resereves teren. Cortisol kan stijgen en zonder voel je je duf, slapper, grauw en niet levendig.

Laatst bewerkt:
ik slik sins enkele MAANDEN!! stackers???jongen kom op zeg

vind ik wel een beetje erg lang

veder merk ik dat jij het probleem in de schoenen schuift van de stackers maar wie is er verantwoordelijk voor die klachten?
jij ben de gene die bepaald hoe jij je geestelijk en lichaamlijk beweegt in het leven. antidepresiva is wat mij betreft alleen het uitstellen van het probleem...niet doen dus

stoppen met die stackers ,meld je een paar dagen ziek en rust goed

vind dit een zeer goeie topic van de starter, zo zie je maar het is niet altijd zo goed als dat het allemaal lijkt.

suc6 bro

Ik heb vandaag mijn eerste ephedrine genomen...

Leuk als extra boost voor op de training, maar veel slapeloosheid zal het mij in ieder geval niet bezorgen, had het goed straffer verwacht

Ik denk dat ie dood is.

vind dit een zeer goeie topic van de starter, zo zie je maar het is niet altijd zo goed als dat het allemaal lijkt.

suc6 bro

Wat een flauwekul.

Ik mis hier soms echt een middenweg. Òf je krijgt verbazing van lui die 1000 mg test nodig hebben als drempelwaarde en zich afvragen over welke resultaten je het hebt. Of van figuren die de meest onschuldige middeltjes al zooi vinden.

Ècht resultaat haal je op lage doseringen met weinig frequentie. Ephedrine is een prima middel om flink ripped of zelfs shredded mee te worden. Als het maar slim gebruikt wordt op het juiste moment en in combi met de juist voeding en stack.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

Nee ik ben niet dood hoor ;-)

Ik ben nu al een weekje gestopt en het gaat eigenlijk al wat beter, ik slaap terug vaster en kan mijn zinnen al wat verzetten. Al hangt het zware weekend er momenteel nog wat in :s

Hallo,

Nee ik ben niet dood hoor ;-)

Ik ben nu al een weekje gestopt en het gaat eigenlijk al wat beter, ik slaap terug vaster en kan mijn zinnen al wat verzetten. Al hangt het zware weekend er momenteel nog wat in :s

Blij te horen kerel:)
als je nou weer eens wil gaan afvallen, pak dan Apidex,
succes verzekerd,(alsmede icm training en aangepaste voeding) maar pak dit een max 20-25 dagen, en geen "maanden";)

Terug
Naar boven