MuscleMeat

Mijn ervaring met ephedra

Probeer eens Sint janskruid om je neveneffecten op te heffen.

Staat niet voor niks "als je het goed doet."
Dat je van zo'n pilletje niet gaat afvallen dat snappen we allemaal hier wel zo'n beetje.

Onderschat de stupiditeit en de gemakzucht van de gemiddelde mens niet. Goedgelovigheid in combinatie met belachelijke reclame heltp ok niet echt.

Afvallen is een kwestie van meer verbruiken dan er binnen komt en meer niet.

yep

E kan je hoogstens helpen je metabolisme op te krikken.

een klein beetje (maar goed, alle beetjes helpen nietwaar :))

Clen/T3 doet iets van 10% stijging, maar efedrine veel minder dan dat. (1 of 2 % misschien ?)

• Topic Starter Topic Starter
Ik train al een klein anderhalf jaar. Maar nu nam ik een pauze om wat kilo's te verliezen,

Maar dat doe je door te letten op je voeding en lekker aan de cardio te gaan.

Onderschat de stupiditeit en de gemakzucht van de gemiddelde mens niet. Goedgelovigheid in combinatie met belachelijke reclame heltp ok niet echt.

yep

een klein beetje (maar goed, alle beetjes helpen nietwaar :))

clenbuterol/T3 doet iets van 10% stijging, maar efedrine veel minder dan dat. (1 of 2 % misschien ?)

Ephedrine los wel, maar in combi met caffeine schijnt vele malen groter te zijn. Zal eens kijken of ik hier een onderzoek van kan vinden.

Hehe, dat doe ik zeker niet. Kennis van voeding en supplementen/medicijnen is bij de meeste mensen in het dagelijks leven echt om te huilen. En maar zeuren dat ze dik zijn, want ja, het is genetisch bepaald zeggen ze........:rolleyes:
Het is inderdaad door alle reclames niet vreemd dat de kennis van mensen zo laag is, want het is allemaal zo misleidend. Mensen die zich verder niet inlezen zullen dus alleen horen wat op TV gezegd wordt.

Ephedrine los wel, maar in combi met caffeine schijnt vele malen groter te zijn. Zal eens kijken of ik hier een onderzoek van kan vinden.

plz do ...

Heb ik opgevangen: schijnt dat caf in een verhouding van 10/1 met efidrine je
lichaamstemp kan laten stijgen met 1.2 graden. En zou voor een hoger verbruik zorgen
van ongeveer 300kcal per dag.

Maar dat is dan weer van ergens gezien of gehoord te hebben

plz do ...

Heb ik opgevangen: schijnt dat caf in een verhouding van 10/1 met efidrine je
lichaamstemp kan laten stijgen met 1.2 graden. En zou voor een hoger verbruik zorgen
van ongeveer 300kcal per dag.

Maar dat is dan weer van ergens gezien of gehoord te hebben

Ik denk dat dat wishfull thinking is... Dat het veel lager ligt dan 300 (want dat is > 10% van je totaal en wat ik las is dat het rendement van Clen/T3)

Prima Spul

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, ik zal het zeker eens nakijken.

Sorry, maar mijn ervaring is dat ephedrine 10x beter werkt dan clenbuterol. Bovendien vallen de nevenwerkingen van ephedra reuze mee en die van clenbuterol zijn om knettergek van te worden. +Prijs is 4x goedkoper dan clen. Mijn ervaring dus.

Niemand precies goede ervaring met ephedra?
Heb juist een potje gekocht.... Heb het nog niet genomen, maar is het vergelijken met amfetamine? Een enkele een capsule in het weekend met wat ghb lijkt me totaal niet zo catabolisch te werken als amfetamine

Ik snap het echt niet dat er zoveel "angst" is rond ephedra?????Hoe???Hebben ze hier meer bang van een ephedra stacker dan van spuiten zetten in je lichaam ofwa???!!!!!:eek::eek::eek::cool::cool:

toch niet zo gek...als je je huiswerk had gedaan, dan had je geweten dat Ephedra/Ephedrine tot dezelfe alkaloïdengroep hoort als speed...als je dat op hebt ben je een tijdje high energy en scherp, praatlustig...maar als je dopamine levels crashen, voel je je depri

in dit geval zou ik zeggen: kun je dr niet mee omgaan, dumpen die shizzle

toch niet zo gek...als je je huiswerk had gedaan, dan had je geweten dat Ephedra/Ephedrine tot dezelfe alkaloïdengroep hoort als speed...als je dat op hebt ben je een tijdje high energy en scherp, praatlustig...maar als je dopamine levels crashen, voel je je depri

in dit geval zou ik zeggen: kun je dr niet mee omgaan, dumpen die shizzle
Op zich stelt het niet veel voor man.Ikzelf heb het ook gebruikt en nam gewoon 1capsule 1uur voor Free Fight training en het zoooooveel voel je er nu ook weer niet van.Tjah,iets ga je altijd wel voelen,maar dat is de bedoeling natuurlijk.Je moet ook niet beginnen om er paar elke dag te nemen hé.Ma ja,ik zeg het,ik nam het voor men Free Fight training en de trainingen zijn enorm enorm zwaar dus werkte ik het wel heel goed uit.Ik weet niet wat het zou geven bij Body Building.

Ik gebruik zelf ook wel eens efedrine HCL. Ik merk dat als ik wat langer gebruik dat ik ook niet lekker in mijn vel zit en vooral heel veel moeite heb met concentreren op mn werk. Dit komt vast door een ontregeling van je dopamine systeem. Ik voel me dan gewoon alsof er een waas voor mijn ogen hangt ofzo heel vaag. Dit heb ik altijd als ik een aantal dagen heb gebruikt, hoe langer hoe meer ik dit merk.

Vet iritant dus ik hou mijzelf aan een aantal regels. Als ik het binnenkort weer neem doe ik overdag max 1, en savonds 1 ECA/Y stack. Drie op een werkdag is me te gortig. Ik gebruik maximaal een periode van 2 weken op en dan minimaal weer 2 weken af.

Ik gebruik zelf ook wel eens efedrine HCL. Ik merk dat als ik wat langer gebruik dat ik ook niet lekker in mijn vel zit en vooral heel veel moeite heb met concentreren op mn werk. Dit komt vast door een ontregeling van je dopamine systeem. Ik voel me dan gewoon alsof er een waas voor mijn ogen hangt ofzo heel vaag. Dit heb ik altijd als ik een aantal dagen heb gebruikt, hoe langer hoe meer ik dit merk.

Vet iritant dus ik hou mijzelf aan een aantal regels. Als ik het binnenkort weer neem doe ik overdag max 1, en savonds 1 ECA/Y stack. Drie op een werkdag is me te gortig. Ik gebruik maximaal een periode van 2 weken op en dan minimaal weer 2 weken af.
Zolang je maar 1'tje neemt een uur voor training then is not really anything big is gonna happen!!!!!!

Terug
Naar boven