MuscleMeat

mijn fysiek na 1 jaar ..niet.. trainen

Waar zijn je traps? :(

Erg netjes en hoera voor spiergeheugen , kan je nagaan als je weer start :cool:

• Topic Starter Topic Starter

goofy er zijn bij mij echt een paar spiergroepen die mijn hele leven altijd zijn achter gebleven daar zijn mijn traps er 1 van alsmede ook mijn rug qua wijdte heb erg hoge lat aanhechting

traps heb ik op alle manieren getraind zelfs deadlifts met 180 kg mocht niet baten dus pech dan maar

symmetrisch ben ik niet de beste bb-er geweest

Dik fysiek. Zeker voor je leeftijd. Wil je iets meer kwijt over 'stoppen die zijn doorgeslagen'. Eventueel symptomen, wat erna, hoe ben je geholpen geweest .... Kan leerrijk zijn voor de jongeren hier.

wil hier eigenlijk niks meer over kwijt was al erg genoeg voor mijn gezin maar denk maar aan heel agressief gedrag zowel mondeling als fysiek naar iedereen heb met mijn eigen ogen moeten zien hoe de rest van mijn
gear zo de wc pot inging

iets te laat met mijn nakuur begonnen als afleiding gelijk gaan fietsen en met de juiste mensen gepraat heeft echt maanden geduurd voor ik mij weer een beetje normaal voelde dan blijkt wel hoe belangrijk de steun van je gezin is ondanks wat je hun hebt aangedaan

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 22:47 ----------

Je bent nog lekker fit, opa. Proficiat.
Maar roid rage bestaat niet, hoor (hebben ze me hier op het forum verteld).

of roid-rage bestaat of niet ik kan je vertellen dat zulk gedrag niet normaal is hoor en ik gebruik geen drugs
dus waarvan komt het dan ????

misschien mooie uitleg van getxxl ???????

Ik denk dat je vetpercentage iets hoger is als 16% (eerder 19/20) maar dit is erg goed gezien je leeftijd, vooral die benen! Succes nog :D
Op die leeftijd nog hoger, maar dat komt omdat je dit vet niet ziet, orgaanvet.
Scheelt zo'n 6/7% met een 20 jarige op die leeftijd.

Net fysiek.

Op die leeftijd nog hoger, maar dat komt omdat je dit vet niet ziet, orgaanvet.
Scheelt zo'n 6/7% met een 20 jarige op die leeftijd.

Net fysiek.

goed opgemerkt mc chick dat kopt als een bus mijn abs zijn altijd keihard en toch blijf ik die bolle buik houden .. shit shit moet ik dan toch gaan cutten ?? word wel een lange dan want dit is niet snel weg

dank je

Ga gewoon lekker cutten ;)

Ik vind dat je nog een geweldig fysiek heb! Succes met het combineren van de sporten :thumb:

Had ik maar z'n opa! Ziet er goed uit

Had ik maar z'n opa! Ziet er goed uit

hahaha dank je maar ben nog niet echt opa hoor dochter is pas 21 nog ff wachten aub

complimentjes over mijn fysiek doen me goed denk dat ik er goed aan heb gedaan om weer te gaan trainen samen met het fietsen geeft een goede stimulans om door te gaan voel me er erg goed bij

hahaha dank je maar ben nog niet echt opa hoor dochter is pas 21 nog ff wachten aub

complimentjes over mijn fysiek doen me goed denk dat ik er goed aan heb gedaan om weer te gaan trainen samen met het fietsen geeft een goede stimulans om door te gaan voel me er erg goed bij
Pics van je dochter :D?

Mister10 is TRUE NATURAL aan het dollen. Ziet er nog goed uit Gregor, vooral die trappers van je.

Vreemd om nu de persoon te zien achter je topics ;)

Ziet er goed uit, hardcore opa!

Looks good man, ziet er beter uit dan 95% vd mannen van jouw leeftijd. Lekker eten wat je wil, 2x in de week lekker voor jezelf pompen, lekker fietsen, prima toch.

Niks meer aan doen!

Go hardcore opa! Ziet er nog goed uit!

wil hier eigenlijk niks meer over kwijt was al erg genoeg voor mijn gezin maar denk maar aan heel agressief gedrag zowel mondeling als fysiek naar iedereen heb met mijn eigen ogen moeten zien hoe de rest van mijn
gear zo de wc pot inging

iets te laat met mijn nakuur begonnen als afleiding gelijk gaan fietsen en met de juiste mensen gepraat heeft echt maanden geduurd voor ik mij weer een beetje normaal voelde dan blijkt wel hoe belangrijk de steun van je gezin is ondanks wat je hun hebt aangedaan

Dat begrijp ik en alle respect voor. Gelukkig ben je terug goedgekomen en heb je een fantastisch gezin he. T moet een zeer moeilijke periode geweest zijn.

wow nog steeds erg goed !

Terug
Naar boven