G00FY
Cool Novice
- Waardering
- 16
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup en een "true" natural bodybuilder ook niet mong**l.

Dik fysiek. Zeker voor je leeftijd. Wil je iets meer kwijt over 'stoppen die zijn doorgeslagen'. Eventueel symptomen, wat erna, hoe ben je geholpen geweest .... Kan leerrijk zijn voor de jongeren hier.
Je bent nog lekker fit, opa. Proficiat.
Maar roid rage bestaat niet, hoor (hebben ze me hier op het forum verteld).
?
?Op die leeftijd nog hoger, maar dat komt omdat je dit vet niet ziet, orgaanvet.Ik denk dat je vetpercentage iets hoger is als 16% (eerder 19/20) maar dit is erg goed gezien je leeftijd, vooral die benen! Succes nog![]()
Op die leeftijd nog hoger, maar dat komt omdat je dit vet niet ziet, orgaanvet.
Scheelt zo'n 6/7% met een 20 jarige op die leeftijd.
Net fysiek.
Ik vind dat je nog een geweldig fysiek heb! Succes met het combineren van de sporten![]()
Pics van je dochterhahaha dank je maar ben nog niet echt opa hoor dochter is pas 21 nog ff wachten aub
complimentjes over mijn fysiek doen me goed denk dat ik er goed aan heb gedaan om weer te gaan trainen samen met het fietsen geeft een goede stimulans om door te gaan voel me er erg goed bij
? wil hier eigenlijk niks meer over kwijt was al erg genoeg voor mijn gezin maar denk maar aan heel agressief gedrag zowel mondeling als fysiek naar iedereen heb met mijn eigen ogen moeten zien hoe de rest van mijn
gear zo de wc pot inging
iets te laat met mijn nakuur begonnen als afleiding gelijk gaan fietsen en met de juiste mensen gepraat heeft echt maanden geduurd voor ik mij weer een beetje normaal voelde dan blijkt wel hoe belangrijk de steun van je gezin is ondanks wat je hun hebt aangedaan
Dat begrijp ik en alle respect voor. Gelukkig ben je terug goedgekomen en heb je een fantastisch gezin he. T moet een zeer moeilijke periode geweest zijn.
Vreemd om nu de persoon te zien achter je topics
Ziet er goed uit, hardcore opa!
?