Fitness Seller

mijn fysiek na 1 jaar ..niet.. trainen

mooi fysiek voor je leeftijd.ga je volgen :D

Goed fysiek!

/traint al een jaar niet meer/ook al 'n jaar geen AAS meer/middelbare leeftijd/beter fysiek dan 90% op dit forum

En ik vind je benen prima in verhouding met je bovenlichaam eerlijk gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
/traint al een jaar niet meer/ook al 'n jaar geen AAS meer/middelbare leeftijd/beter fysiek dan 90% op dit forum

En ik vind je benen prima in verhouding met je bovenlichaam eerlijk gezegd.

dank jullie allen ik weet wel 1 ding zeker dat een lichaam een spiergeheugen heeft dat heeft het mijne al 2x bewezen of ik goede genetische aanleg heb durf ik van mezelf niet te zeggen qua benen en kuiten wel denk ik

Je had een speedo moeten dragen met die benen, kan prima op jouw leeftijd.

no homo

getxxl ik heb er zat gepast ook op vakantie maar om eerlijk te zeggen vind ik dan mijn bolle buik er te veel uitsteekt miss toch een beetje schaamte ???? vind die buik een probleem blijven zeker omdat ik niet zo groot ben en gedrongen fysiek heb en misschien gaat leeftijd ook wel een rol spelen ??????

51 jaar ????? ;o lekker bezig xD op mijn 51ste lig ik voor de buis met chips en bier op me bierbuik xddddddd

ben er nu wel een beetje achter waarom mijn benen zo goed in shape blijven ik fiets idd ong 200 km p.week
maar nooit lange ritten er zitten veel sprints tussen en ik heb hier in de buurt een mooie lang brug zo.n
200 meter lang .

die ga ik een aantal keer met een steeds zwaarder verzet omhoog en dit voor een aantal keer tot ik verzuur
mijn zwaarste verzet is 59 -9 dwz voor 59 tanden en achter 9 das best pittig maar werkt wel voor mij

Eh... 59*9? Dat lijkt mij zeer stug.

Normaliter gaan achtertandwielen niet kleiner dan 11 tanden(shimano/campagnolo/sram)
behalve bij bepaalde bmx en vouwfietsnaven(shimano capreo).
En normaliter is 53 wel 't grootste tandwiel dat standaard wordt geleverd.
Soms 54/55 voor sterkere sprinters/tijdrijders.

Bij 90 toeren/minuut(+- de ondergrens voor 'souplesse') geeft dat zo'n 46 km/h.
Bij een conventionelere 53*11 is dat zo'n 34 km/h.

Je zou dus een gigantische hoeveelheid meer vermogen wegtrappen dan alle profs;)

Zelfs al zou je dus die speciale onderdelen hebben en kleinere 26 inch wielen hebben,
wat gezien je lengte wellicht reëel is, dan nog... kom je uit op +-42 km/h bij 90 toeren/minuut.

Met 50+ en een jaartje fietsen in de benen is dat nog steeds beestachtig:D.

Benen zien er goed uit, UB nog degelijk

Eh... 59*9? Dat lijkt mij zeer stug.

Normaliter gaan achtertandwielen niet kleiner dan 11 tanden(shimano/campagnolo/sram)
behalve bij bepaalde bmx en vouwfietsnaven(shimano capreo).
En normaliter is 53 wel 't grootste tandwiel dat standaard wordt geleverd.
Soms 54/55 voor sterkere sprinters/tijdrijders.

Bij 90 toeren/minuut(+- de ondergrens voor 'souplesse') geeft dat zo'n 46 km/h.
Bij een conventionelere 53*11 is dat zo'n 34 km/h.

Je zou dus een gigantische hoeveelheid meer vermogen wegtrappen dan alle profs;)

Zelfs al zou je dus die speciale onderdelen hebben en kleinere 26 inch wielen hebben,
wat gezien je lengte wellicht reëel is, dan nog... kom je uit op +-42 km/h bij 90 toeren/minuut.

Met 50+ en een jaartje fietsen in de benen is dat nog steeds beestachtig:D.

flite bij deze mijn excuus ik heb niet goed geteld mijn verzet is idd 53- 14 en ik heb shimano ultergra
groep eronder voor de rest is de fiets hand gemaakt carbon en is nu 3 jaar oud hoe duur die was hoef ik je niet te vertellen he

en idd heb na een jaartje fietsen nog niet de goed souplesse die ik wil maar daar werk ik aan vind de korte sprints machtig mooi en de brug op fietsen is echt slopend ...

mijn eerste fiets was een mountainbike van .. trek .. niet zo.n hele dure geloof het of niet na 3 mnd was alles krom getrapt puur door onwetendheid en op kracht fietsen en nog een hoop aas in mijn lijf hahahhaha

vanaf vorig jaar september werk ik met schema's en een hartslagmeter en het gaat al stukken beter
maar ben er nog lang niet word soms aan alle kanten voorbij gefietst hihi maar heb er reuze plezier in en daar gaat het mij om .. mijn gemiddelde snelheid tijdens een rit varieert tussen de 26- 35 km p. uur afhankelijk van de wind ..

Complimenten hoor. Strak fysiek, mooi gepimpt! Met dit lichaam krijg je gegarandeerd een grote schare aan vrouwen met een rollator achter je aan.

Complimenten hoor. Strak fysiek, mooi gepimpt! Met dit lichaam krijg je gegarandeerd een grote schare aan vrouwen met een rollator achter je aan.

ja dat klopt met zo.n ouwe lelijke kop als ik score ik geen jong chicki meer maar een vrouw van mijn leeftijd
kunnen best wel geil zijn hoor en als ik die rollator wegtrap kan ze toch geen kant meer op hahahaha

Goed fysiek voor zo'n oude geilstruik!

Heb je ook foto's van een paar jaar terug?

Ha, stiekem hoopte ik op een fotootje die mij m'n ongelijk zou bewijzen.

Maar handgemaakt carbon, say no more; da's mooi speelgoed.

En fietsen kapottrappen, ik ken het; hier begeven de trapassen 't altijd:D.

Damn opa!!! Nog steeds BEEST! :thumbs:

Terug
Naar boven