Fitness Seller

mijn fysiek na 1 jaar ..niet.. trainen

ja dat klopt met zo.n ouwe lelijke kop als ik score ik geen jong chicki meer maar een vrouw van mijn leeftijd
kunnen best wel geil zijn hoor en als ik die rollator wegtrap kan ze toch geen kant meer op hahahaha

Jij hebt plannen! :D
Ik zou dat haar op je hoofd eraf scheren, dat vinden jonge vrouwen sexy. En een ander montuur bril of anders contactlenzen. Dan moet het wel lukken en je bespaart een hoop kosten aan hoerenbezoekjes :D

• Topic Starter Topic Starter
Jij hebt plannen! :D
Ik zou dat haar op je hoofd eraf scheren, dat vinden jonge vrouwen sexy. En een ander montuur bril of anders contactlenzen. Dan moet het wel lukken en je bespaart een hoop kosten aan hoerenbezoekjes :D

haha ja van dat geld wat ik aan die bezoekjes uitgeef had ik al een face-lift betaald ..

maar ik zoek nog een sponsor niks voor jou ?????

Eh... 59*9? Dat lijkt mij zeer stug.

Normaliter gaan achtertandwielen niet kleiner dan 11 tanden(shimano/campagnolo/sram)
behalve bij bepaalde bmx en vouwfietsnaven(shimano capreo).
En normaliter is 53 wel 't grootste tandwiel dat standaard wordt geleverd.
Soms 54/55 voor sterkere sprinters/tijdrijders.

Bij 90 toeren/minuut(+- de ondergrens voor 'souplesse') geeft dat zo'n 46 km/h.
Bij een conventionelere 53*11 is dat zo'n 34 km/h.

Je zou dus een gigantische hoeveelheid meer vermogen wegtrappen dan alle profs;)

Zelfs al zou je dus die speciale onderdelen hebben en kleinere 26 inch wielen hebben,
wat gezien je lengte wellicht reëel is, dan nog... kom je uit op +-42 km/h bij 90 toeren/minuut.

Met 50+ en een jaartje fietsen in de benen is dat nog steeds beestachtig:D.

2qnz9eq.jpg

flite je stiekeme wens komt uit hier ff een foto van mijn fiets sorry dat ik erop zit ....

aan de fiets zit een mooi verhaal vast ..

het is een .. sirocco.. dat is een nederlands merk van jaq. v/d klundert een oud wielrenner die na zijn carrière een fietsmerk is begonnen die hele familie fietst een van de kids is gek op spaanse renners en er zijn toen 2 fietsen gemaakt daar is 2 jaar wedstrijden mee gereden toen werden ze verkocht 1 is er naar duitsland gegaan de 2e heb ik nu ze zijn beide maat 52 ik ben er erg zuinig op hij heeft net een service beurt van 400 euro gehad sirocco staat erom bekend dat ze fietsen helemaal handgemaakt zijn en precies maken qua kleur en groep die jij wenst dit fietsje koste 3 jr geleden zo.n 4000 euro dus ik koester
dit beestje wel

gr. hardcore opa

Helemaal niet. Je kan trots zijn op je fysiek, zie er zo niet veel voorbijkomen hier ;)

Om de paar maanden een update, he!

ben erg blij met de complimenten ga nu toch wel meer serieus te werk en toch mijn voeding beter afstellen en langzaam naar de winter toe mijn vet% naar beneden brengen kan nog 4mnd volop fietsen

daarna een mooie clean-bulk erin en eind maart 2014 ga ik weer op vakantie dan komen zeker weer foto.s

Vette foto's man, heb je nog paar actie foto's van je podium tijd?

dik fysiek nog ! echt om trots op te zijn ! goed dat je blijft sporten !
Mag ik nu een echte privévraag stellen als je toch zo open bent over je AAS gebruik?
Je zei dat je op 2.5gr/week zat, nu ben je volledig off? Hoe zit dat met libido enz? werkt het zaakje nog of heb je daar hulpmiddelen voor? zou graag eens het gevolg willen weten van het kuren..

dik fysiek nog ! echt om trots op te zijn ! goed dat je blijft sporten !
Mag ik nu een echte privévraag stellen als je toch zo open bent over je AAS gebruik?
Je zei dat je op 2.5gr/week zat, nu ben je volledig off? Hoe zit dat met libido enz? werkt het zaakje nog of heb je daar hulpmiddelen voor? zou graag eens het gevolg willen weten van het kuren..

ik ben idd accuut gestopt met trainen en kuren en gelijk gaan fietsen maar eigenlijk iets te laat gaan nakuren ongeveer een maand later ipv 2 weken heb 6-8 weken nolva- clomid gedaan bloed getrokken
was nog niet goed uiteraard weer nolva voor 4 weken en toen maar de natuur zijn beloop laten doen

libido en erecties waren niet zo.n probleem zaad productie wel .. dit heeft tot ong december geduurd
nu is alles weer normaal toch wel zo.n 6mnd lopen herstellen en dan praat ik liever niet over de
psychische kant want dat is een totaal ander verhaal .. dus denk wel dat je begrijpt voor mij nooit meer

dus geen trt of hulp middelen voor mij ben helemaal off ben van nature een geil ventje miss heeft dat
geholpen hahaha

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben idd accuut gestopt met trainen en kuren en gelijk gaan fietsen maar eigenlijk iets te laat gaan nakuren ongeveer een maand later ipv 2 weken heb 6-8 weken nolva- clomid gedaan bloed getrokken
was nog niet goed uiteraard weer nolva voor 4 weken en toen maar de natuur zijn beloop laten doen

libido en erecties waren niet zo.n probleem zaad productie wel .. dit heeft tot ong december geduurd
nu is alles weer normaal toch wel zo.n 6mnd lopen herstellen en dan praat ik liever niet over de
psychische kant want dat is een totaal ander verhaal .. dus denk wel dat je begrijpt voor mij nooit meer

dus geen trt of hulp middelen voor mij ben helemaal off ben van nature een geil ventje miss heeft dat
geholpen hahaha

haha ok :D hoelang ben je dan eigenlijk ON geweest? Dus het is niet zo dat je na jaren kuren sowieso op een lage dosis test moet blijven om je libido op normaal niveau te houden?

Mag ik vragen hoe oud je was toen je begon met bodybuilding? Ik mag hopen dat ik er ook zo uit zie op die leeftijd... :)

Ziet er goed uit voor een beginnende 50er. Misschien het fietsen juist op een lichter verzet gaan doen en onderweg telkens minder eten, gelletjes etc. nemen. Dan raak je ook al redelijk snel vet kwijt, behalve op de buik. Dit is met wielrennen wel de moeilijkste plek om vet kwijt te geraken. Maar ziet er nog toppie uit!!

haha ok :D hoelang ben je dan eigenlijk ON geweest? Dus het is niet zo dat je na jaren kuren sowieso op een lage dosis test moet blijven om je libido op normaal niveau te houden?

in 2011 6mnd on... in 2012 4mnd tot het fout ging trt is volgens mij echt voor gasten die jaren on zijn geweest en waarvan de produktie permanent stil ligt

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 17:11 ----------

Mag ik vragen hoe oud je was toen je begon met bodybuilding? Ik mag hopen dat ik er ook zo uit zie op die leeftijd... :)

ik ben begonnen op mijn 18e jaar tot m.n 28e jaar toen 20 jaar niks gedaan en in 2009 weer opnieuw begonnen

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 17:15 ----------

Ziet er goed uit voor een beginnende 50er. Misschien het fietsen juist op een lichter verzet gaan doen en onderweg telkens minder eten, gelletjes etc. nemen. Dan raak je ook al redelijk snel vet kwijt, behalve op de buik. Dit is met wielrennen wel de moeilijkste plek om vet kwijt te geraken. Maar ziet er nog toppie uit!!

ik fiets idd veel op licht verzet afgewisseld met sprints en heuvelklim ( brug ) en eet niks onderweg uitgezonderd van 1 muslireep als ik wegga drink wel veel ja buik is het moeilijkst zeker omdat ik toch wel veel orgaan vet heb vermoed ik ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er nog heel goed uit opa! :p er zijn zelfs genoeg mensen die nog in de jaren 20-30 zitten en zo groot zouden willen zijn, wees maar trots! :)

heel gekke borst en hoog vp, voor de rest op die leeftijd nog wel ça va!

Terug
Naar boven