AndroidHealthClinic

Mijn kuurlog

Eerst kuren en daarna pas leren hoe je moet eten. Keurig

Nee slim is anders maar hij kan het beter nu die toch kuurt toch maar aanpakken. Om er toch nog het beste van te maken.

(Ik ben zelf niet into anabolen maar kon eerder wel interessante informatie hier lezen over een andere tak van sport dan de mijne, ook ik erger me dus aan dit soort topic)

Nee slim is anders maar hij kan het beter nu die toch kuurt toch maar aanpakken. Om er toch nog het beste van te maken.

(Ik ben zelf niet into anabolen maar kon eerder wel interessante informatie hier lezen over een andere tak van sport dan de mijne, ook ik erger me dus aan dit soort topic)
Ja natuurlijk moet hij er het beste van maken. Dat wil niet zeggen dat het niet duizend keer benoemd mag worden dat het te achterlijk voor woorden is.

Voordat je kuren overweegt zou je toch wel mogen weten hoe je spieren kunt vergroten.

Als je besluit te gaan kuren: VÓÓR kuur voeding + training 101% in orde. Dit zijn toch wel de beginselen en als dit niet in orde is moet je gewoon nog niet kuren. Zo simpel is het want dan heb je je niet genoeg verdiept.

Mocht men het dan alsnog doen, prima maar bevuil dit forum er dan niet mee.

Terug
Naar boven