AndroidHealthClinic

Mijn kuurlog

  • Topic starter BaasML
  • Startdatum
  • Reacties 64
  • Weergaven 3K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Je logica is niet juist man, lees je de goedbedoelde voorgaande comments dan niet?
 
Je logica is niet juist man, lees je de goedbedoelde voorgaande comments dan niet?

Had er een paar over het hoofd gezien.

Excuus, het is inderdaad veel werk achteraf als ik er nu niet mee start.

Niet bij stil gestaan :rolleyes:
 
Ahja, mijn logica erbij was juist: als je dun bent let je bijna nergens op en vreet je alles tot je op gewicht bent ... ?

Eenmaal in dat stadium pas bijhouden hoeveel kcal/eiwitten/vetten ?

Corrigeer me alsk dat mis heb.

Soms klinkt vreten makkelijk maar er zijn welleens van die momenten dat je niet meer kunt binnenwerken. (throwup)
nee gast dan moet je het juist goed gaan bijhouden om normaal aan te komen (uberhaupt aan te komen) en geen michelan mannetje te worden of een 6-pack bier buik te krijgen
 
nee gast dan moet je het juist goed gaan bijhouden om normaal aan te komen (uberhaupt aan te komen) en geen michelan mannetje te worden of een 6-pack bier buik te krijgen
Je hebt gelijk.

Zie voorgaande post. Had wat dingen niet opgemerkt eerder.
 
Ahja, mijn logica erbij was juist: als je dun bent let je bijna nergens op en vreet je alles tot je op gewicht bent ... ?

Eenmaal in dat stadium pas bijhouden hoeveel kcal/eiwitten/vetten ?

Corrigeer me alsk dat mis heb.

Soms klinkt vreten makkelijk maar er zijn welleens van die momenten dat je niet meer kunt binnenwerken. (throwup)

Neen je zit er toch naast.

Je berekend je onderhoud en gaat daar dan 250 a 500 kcals boven zitten. En na een tweetal weken evalueer je en stel je bij waar nodig. Kom je te snel bij dan minder je wat kcals. Kom je te weinig of niets bij dan vermeerder je je kcals.
 
Neen je zit er toch naast.

Je berekend je onderhoud en gaat daar dan 250 a 500 kcals boven zitten. En na een tweetal weken evalueer je en stel je bij waar nodig. Kom je te snel bij dan minder je wat kcals. Kom je te weinig of niets bij dan vermeerder je je kcals.


Thanks ik ga de sheet ook gebruiken van Marina om te berekenen.
 
Wat doet die zogenaamde begeleider dan in dit hele verhaal?

Met mijn kuren... het op de juiste plekken injecteren en zorgvuldig naalden switchen desinfecteren etc.


Ik antwoord puur om de rest mijn werkelijke beeld te geven maar jij bent uit op iets wat je niet van/uit me gaat krijgen..

kap met posten in m'n topic met je negatieve input steeds.. en het negatieve haal ik uit je woordkeuzes als ''zogenaamde''

ga aub iemand anders pesten.
 
Met mijn kuren... het op de juiste plekken injecteren en zorgvuldig naalden switchen desinfecteren etc.


Ik antwoord puur om de rest mijn werkelijke beeld te geven maar jij bent uit op iets wat je niet van/uit me gaat krijgen..

kap met posten in m'n topic met je negatieve input steeds.. en het negatieve haal ik uit je woordkeuzes als ''zogenaamde''

ga aub iemand anders pesten.
Mag hopen dat je hem hier niet voor betaald.
 
Ik schrok even.
Speel even met de Excell van Marina dan kunnen wij daar naar kijken.
Voor de rest succes en ik volg.
 
Met mijn kuren... het op de juiste plekken injecteren en zorgvuldig naalden switchen desinfecteren etc.


Ik antwoord puur om de rest mijn werkelijke beeld te geven maar jij bent uit op iets wat je niet van/uit me gaat krijgen..

kap met posten in m'n topic met je negatieve input steeds.. en het negatieve haal ik uit je woordkeuzes als ''zogenaamde''

ga aub iemand anders pesten.
Oke.

Nee hoor, je hebt al mijn 'aannames' al bevestigd.

Succes verder.
 
Ahja, mijn logica erbij was juist: als je dun bent let je bijna nergens op en vreet je alles tot je op gewicht bent ... ?

Eenmaal in dat stadium pas bijhouden hoeveel kcal/eiwitten/vetten ?

Corrigeer me alsk dat mis heb.

Soms klinkt vreten makkelijk maar er zijn welleens van die momenten dat je niet meer kunt binnenwerken. (throwup)
Ik heb eens bij m'n 'bro's' nagevraagd en niet tracken komt voor mij en heb altijd neer op te weinig eten
 
Eerst kuren en daarna pas leren hoe je moet eten. Keurig
 
Back
Naar boven