AndroidHealthClinic

Mijn progressie na 1 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt heren! Mag over 2 uurtjes weer los. Ik rapporteer wel weer foto's over een jaartje oid. Bedankt voor de comments.

Heb er een before pic bijgedaan. Heb het verschil nooit echt gezien, ben zo toch wel heel tevreden. Progressie update komt ergens in Juni, maar tot nu toe gaat het niet echt lekker. Persoonlijke redenen maar iig wel verklaarbaar. Als er weer iets meer ruimte komt ga ik weer knallen en dan weet ik zeker dat ik weer keihard kan gaan! Aanschouw haha
2hycqvo.jpg

weeg nu 87 kg

ziet er nu beter uit dan toen

Laatst bewerkt:
Je bent erg veel vooruitgegaan vind ik!

Heeej....

Als ik zo je verhaal mag geloven dan heb je een zeer nette prestatie weg gezet, klaag niet te veel aangezien je al heel wat bereikt hebt met je fysiek tot nu toe.

Probeer vooral je motivatie te handhaven, dan zal het allemaal wel goed komen!

Keep up the good work!

Als je nog langer die gouden ketting draagt denk ik dat heel homo nederland op je foto loopt af te trekken.

Mooie vooruitgang :) blijven knallen!

Als je nog langer die gouden ketting draagt denk ik dat heel homo nederland op je foto loopt af te trekken.

Eh? :rolleyes:

Verklaar, is trouwens zilver icm lichtval.

Thanks mensen! Heb nu even wat benentijd ingelast en conditie werk. Na mijn vakantie naar kreta tot half augustus ga ik weer knallen op kracht denk ik.

Dat kan altijd, ik ben zelf wel blij met de vooruitgang. Na 15-16 maanden stond ik op 90 kg, waar nu weer een paar kg af is omdat ik het iets te vettig vond worden. Foto die je ziet is voor he, op pagina 1 staan de after foto's. Bedankt voor je commentaar.

Geupdate met een Lat spread na 18 maanden training en helaas massaverlies door ziekte. Hele verhaal is in de startpost uitgelegd, hier de pic, voor progressie zie post #1.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

front nieuw
Front foto van zelfde moment. Ter vergelijking de originele ernaast, verschil is 6 maanden, onder is dus voor ik ziek ben geweest, boven is de nieuwe foto.
front oud:

Je hebt dezelfde bouw als ik heb en het fysiek toen ik jong was.
Met goede voeding en hard trainen kan je een beest worden!

nice progressie.....

s6

Cheers laatste 6 maanden is verre van optimaal, en ik krijg de squat maar niet op een wezelijk gewicht. Het vet wil ik er af is deze zomer, dan ga ik vanaf september als mn studie verder gaat en ik weer een ritme heb hard bulken. Cutten is k*t maar wel nodig om enigzins leuk erbij te lopen deze zomer.

Nouja omdat er was bij staat, zal ik dankjewel zeggen :p

Goed aangekomen en ziet er een stuk beter uit. Maar nog een lange weg te gaan. lekker doorgaan dus.
Dronk je vroeger zoveel bier dan?

Is een foto van de vakantie toen ik 16 - 17 was. Maar ja, vroeger altijd veel gedronken en totaal niet in sport / gezondheid in de gaten gehouden. Denk dat een weekend gemiddeld meer dan 1 krat leeg ging (totaal niet stoer, maar ter indicatie). Een lange weg te gaan is ook een ding dat zeker is, maar dat heeft ook een leuke kant. Ik hoop om volgende bulkperiode weer veel kracht te kunnen winnen en eindelijk de squat aan de gang te krijgen. Mn stats zijn nu compleet uit balans door een squat die ik maar niet onder de knie lijk te krijgen, de vorm ziet er goed uit maar voelt niet goed.

stats nu ( geschat, was allemaal iets hoger toen ik wat zwaarder was )

MP van 50 -> 45 kg
BP van 5x77,5 naar 5x70
DL van 1x140 en 8x100 -> 1x 125 5x100
Sq van 5x70 naar 5x60 ( Beschamend, ja, wordt aan gewerkt! )

De weg is lang, maar ik heb er echt zin in. Moet wel zeggen dat ik bulken veel leuker vind dan cutten. Op krachtbehoud trainen is veel minder leuk dan progressief trainen.

Ja hoor!!!

van 65 naar 92 kilo in 1 jaar..

Das 2.25 kilo per maand!

Extreme prestatie!

Is een foto van de vakantie toen ik 16 - 17 was. Maar ja, vroeger altijd veel gedronken en totaal niet in sport / gezondheid in de gaten gehouden. Denk dat een weekend gemiddeld meer dan 1 krat leeg ging (totaal niet stoer, maar ter indicatie). Een lange weg te gaan is ook een ding dat zeker is, maar dat heeft ook een leuke kant. Ik hoop om volgende bulkperiode weer veel kracht te kunnen winnen en eindelijk de squat aan de gang te krijgen. Mn stats zijn nu compleet uit balans door een squat die ik maar niet onder de knie lijk te krijgen, de vorm ziet er goed uit maar voelt niet goed.

stats nu ( geschat, was allemaal iets hoger toen ik wat zwaarder was )

MP van 50 -> 45 kg
BP van 5x77,5 naar 5x70
DL van 1x140 en 8x100 -> 1x 125 5x100
Sq van 5x70 naar 5x60 ( Beschamend, ja, wordt aan gewerkt! )

De weg is lang, maar ik heb er echt zin in. Moet wel zeggen dat ik bulken veel leuker vind dan cutten. Op krachtbehoud trainen is veel minder leuk dan progressief trainen.

Terug
Naar boven