AndroidHealthClinic

Mijn progressie na 1 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Het was iets langer, zeg 15 maanden. Maar iig bedankt, jammer dat het nu allemaal op een wat lager pitje staat eigenlijk maar ik ga weer knallen snel.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

haha oke ;) thanks ja ik mag misschien niet klagen maar er het alsnog in het laatste half jaar veel meer in gezeten. Feit dat ik dat weet geeft me hoop voor na de cut. Ik ben veel kracht kwijt ten opzichte van mijn zwaarste moment, en ben zeer gedreven dat terug te krijgen. Ik ga weer rippetoe'en maar dan 3x5 verhogen zo lang dat gaat, later misschien 5x5 met minder warmup en elke keer kleine stapjes vooruit. Denk dat dit de manier is voor alle beginnende bodybuilders om een stevig fysiek neer te zetten, het in evenwicht brengen e.d. komt later. En ik wil mn fysiek nog niet stevig noemen.

Nette vooruitgang. Blijf zo doordoen :thumbup:

Mn gallerij is bijgewerkt. Daar is het progressieverhaal duidelijk te zien. Begin, 12 maanden 2 foto's en 18 maanden 2 foto's. Ben benieuwd wat het oordeel is, ook al is de vooruitgang niet het maximale.

even een fotootje van nu, progressie valt me tegen sinds ik ben gaan splitten en ben me er ook niet beter op gaan voelen, dus ik ben nu net begonnen met een naar eigen inzicht aangepaste stronglifts 5x5. Ik ben niet blij met de vooruitgang en post deze foto dus meer om mezelf op te peppen en vooral de voeding omhoog te gooien.

Foto:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gewicht hier 89 kg bij 1.92

Schema ter informatie:
3x per week

A: Squat 5x5
Benchpress 5x5
Bent over Row 5x5 (ipv inverted row)
pushups tot failure

B: Squat 5x5
Overheadpress 5x5
Deadlift 1x5 met 2 warmup sets ervoor
Chins 3x tot failure

Schema is simpel snel en zwaar, ik voel me er na iets meer dan een week erg prettig bij. Nu eens kijken hoe het wordt asl het echt zwaarder gaat worden.

Toch mooie lats hoor. Je mag niet al te ontevreden zijn!

dat gaat idd al de goede kant uit ;)

nice !!

Je gaat vooruit dat is goed !
Je was wel super ecto voor je begon :D

zo dat gaat al wat beter :)

goed gedaan nu knallen :)

Thanks mannen. Stronglifts met 3x in de week +2,5 squatten bevalt tot nu toe erg goed. Denk dat ik er straks wel van ga huilen, maar daar kijk ik dan ook wel weer naar uit.

Terug
Naar boven