AndroidHealthClinic

Beginner 17j 6 maanden Lean gains + IIFYM

Hoeveel eiwitten eet je op een dag? Doe je ook cardio?

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel eiwitten eet je op een dag? Doe je ook cardio?

Eet 200gr eiwitten per dag gemiddeld, doe geen cardio.

Heeft het feit dat je nog niet volgroeid bent trouwens invloed op hoeveelheid massa dat je kan gainen? Bijv. gezichtsbeharing maar om de 2 weken moeten scheren.

Ik denk dat je met de combinatie IF en IIFYM ook niet echt de meest handige strategie hebt gekozen.
Hoe ben je erbij gekomen om met jouw bouw voor deze aanpak te kiezen? ( maw, wat is je doel? )

Op zich gaat het toch uiteindelijk om je dagelijks hoeveelheid kcals. Wat voor aanpak je ook doet. Alhoewel vind ik IF niet echt ideaal om te bulken.

Je spieren zijn sowieso niet volgroeid, maar wel genoeg om ze te builden. Ik heb een neefje die er groot en droog bij staat, 16 jaar.

200gr eiwitten aan de andere kant is zelfs meer dan genoeg. Daar ligt het dus niet aan, eet je genoeg koolhydraten? Vooral met IF is dat belangrijk. Je deplete je glycogeen voorraad makkelijk als je fasted traint, sowieso keto na een hevige workout. Dat moet je bijvullen als je wilt bulken.

Ach jongens , hij squat al ... Komt wel goed man , gewoon blijven trainen en eten . Er is verschil maar niet zo heel veel maar wat is 6 maanden.

Koolhydraten eet ik genoeg denk ik, ja. Doel is atletisch lichaam. Dus cutten als ik genoeg massa heb.

Hier een foto met beter lichtinval, wat is mijn vetpercentage ongeveer denken jullie?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het een goed idee om voor de afwisseling de volgorde van oefeningen van een spiergroep om de 2 weken eens om te draaien?

Niemand schatting vp?

ongeveer 12% denk ik, de volgorde van de oefeningen gaat niet uitmaken, er moet wel genoeg intensiteit en volume achter zitten

Meen je dat nou kerel! Een kilo, dat is een pan vol! Knap hoor, het zou mij niet dagelijks lukken.

Dacht zelf ook zo'n 12-13%. Combinatie van graag wokschotel eten, grote maag en lekkere kruiden :p

Terug
Naar boven