MuscleMeat

Mijn Psychotische Problemen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deed me denken aan Mr. Robot, goede serie man
 
MeDieViL ik vind jou een beetje eng.
:roflol: dat sommige die post serieus nemen, serialkillers betalen om dengen die het amazonewoud omzagen uit te moorden.

Meeste doen dit on hun familie te ondervoeden, maar goed meesten kennen mij hier nog niet..
 
En met half Engels, half Nederlands praten.
Wat denk je na 6 jaar lang in een ander lang te woorden, nominatie idioot van de dag? althans heb je post te laat gezien, maak binnekort wel een topic aan zodat we serieuse nominaties kunnen maken.
 
Wat denk je na 6 jaar lang in een ander lang te woorden, nominatie idioot van de dag? althans heb je post te laat gezien, maak binnekort wel een topic aan zodat we serieuse nominaties kunnen maken.
Je bent het Nederlands verleerd zie ik.
 
Ik poste zelfs niet meer op nederlandstalige fora, wat verwagd je, dt fouten had ik trouwens altijd problemen mee maar heeft imo geen corrolatie met intelligentie.
 
Ik vind het eerder triest om te zien hoe sommige reageren op OP die zijn problemen erkent en probeert eruit te komen
Dat ie niet 'normaal' is, is hem vast wel bekend..
 
Wat denk je na 6 jaar lang in een ander lang te woorden, nominatie idioot van de dag? althans heb je post te laat gezien, maak binnekort wel een topic aan zodat we serieuse nominaties kunnen maken.
Je hapt te makkelijk ;)
 
fair enough, maar dat kan ik van sommige van jullie ook zeggen haha
 
Pak er nog een jointje bij jongen, dan komt het zeker goed.
 
Cannabinoids for the Treatment of Schizophrenia? A Balanced Neurochemical Framework for Both Adverse and Therapeutic Effects of Cannabis Use
Carissa M. Coulston,1,2 Michael Perdices,1,3 Antony F. Henderson,1 and Gin S. Malhi1,2
1Discipline of Psychiatry, Sydney Medical School, University of Sydney, NSW 2006, Australia
2Department of Psychiatry, CADE Clinic, Royal North Shore Hospital, St. Leonards, Sydney, NSW 2065, Australia
3Department of Neurology, Royal North Shore Hospital, St. Leonards, Sydney, NSW 2065, Australia

Received 17 November 2009; Revised 29 April 2010; Accepted 14 June 2010

Academic Editor: David C. Henderson

Copyright © 2011 Carissa M. Coulston et al. This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License, which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.

Abstract
Recent studies have found that cannabinoids may improve neuropsychological performance, ameliorate negative symptoms, and have antipsychotic properties for a subgroup of the schizophrenia population. These findings are in contrast to the longstanding history of adverse consequences of cannabis use, predominantly on the positive symptoms, and a balanced neurochemical basis for these opposing views is lacking. This paper details a review of the neurobiological substrates of schizophrenia and the neurochemical effects of cannabis use in the normal population, in both cortical (in particular prefrontal) and subcortical brain regions. The aim of this paper is to provide a holistic neurochemical framework in which to understand how cannabinoids may impair, or indeed, serve to ameliorate the positive and negative symptoms as well as cognitive impairment. Directions in which future research can proceed to resolve the discrepancies are briefly discussed.
Je kan hem daarvoor niet blamen aangezien dat een vorm van zelfmedicatie van zijn, amphetamine werkt voor een andere subgroep met shizophrenia zoals mij beter voor de negatieve symptionen terwijl het positieve kan veroorzaken, zelfde met cannabis, de oplossing is de combinatie met iets voor de positieve symptionen.
 
Je kan hem daarvoor niet blamen aangezien dat een vorm van zelfmedicatie van zijn, amphetamine werkt voor een andere subgroep met shizophrenia zoals mij beter voor de negatieve symptionen terwijl het positieve kan veroorzaken, zelfde met cannabis, de oplossing is de combinatie met iets voor de positieve symptionen.

med, ik herken de hyperfocus en de zucht naar antwoorden, dope helpt niet buiten symptoombestrijding, het maakt het enkel erger.
 
Waar heb je het over man? zucht naar welke antwoorden? en ik had het enkel over de behandeling van de negatieve symptionen in shizophrenia, met anhedonia het ergste, MJ zal hiervoor werken, in de medische wereld word het behandelen van de negatieve symptionen als ongemongelijk gezien.
 
Misschien een ander forum proberen. Of de huisarts en een doorverwijzing vragen.
The_0f3ee4_5456396.gif

peace niga
 
Is dit nou serieus of niet?


 
Is dit nou serieus of niet?
Ik vrees van wel, had paar maanden terug een boek gelezen over een shizo die als hobbie zijn eigen stront verzamelde :roflol: Ook mishandelde hij dieren en dergelijke.
 
med, ik herken de hyperfocus en de zucht naar antwoorden, dope helpt niet buiten symptoombestrijding, het maakt het enkel erger.
Als je het tegen mij had, een paar keer per week dip ik mn vinger mss eens synthetische weed wat ik hier liggen heb, no way dat ik daar op normaal kan functioneren, is alleen goed voor te relaxe en tv te zien soms, maar ik denk dat momenteel het me niet erg goed ga doen ben veel te manish.
 
Ik vrees van wel, had paar maanden terug een boek gelezen over een shizo die als hobbie zijn eigen stront verzamelde :roflol: Ook mishandelde hij dieren en dergelijke.
Snap dan niet dat TS geen professionele hulp heeft opgezocht terwijl hij zich er wel bewust van is..


 
Hmm daar heb je een punt, vooral hulp vragen op een bodybuilding site doesnt make sense
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven