XXL Nutrition

Mijn Psychotische Problemen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je eigenlijk iemand waarbij je terecht kan?
:roflol: lijk ik daar noot aan te hebben? of heb je het over mn drugsverslaving, in belgie het drugscenter daar ja.

Voor shizophrenia geef ik persoonlijk advies aan voelen en op online fora, de standaard behandeling is schokkend, wil hier binnekort een topic over maken, zoals cools zijn topic maar dan in verband met mentale stoornissen.
 
Eerst en vooral beseffen, dat jij geen 'psychopaat' bent, maar Borderline hebt, inclusief de hallucinaties.
Narcisme, manipulatie etc allemaal eigen aan BPD Cluster B persoonlijkheid.
Ik ga hier niet over uitwijken..., maar na het lezen van jouw tekst, die overigens vol staat met tegenstrijdigheden en opmerkingen waarom je dit absoluut niet bent of kan zijn.
Het enige waarom ik hier nog wil reageren is, omdat je inderdaad echt wel hulp nodig hebt.
Besef dat de auditieve hallucinaties die je meemaakt, volledig jouw eigen gedachten zijn, simpel uitgelegd, je hersenen filteren tijdens die episodes niet zoals een normaal brein dit doet.
Alles komt gelijktijdig binnen en jij kan geen onderscheid meer maken tussen wat jouw eigen gedachten zijn en wat vanbuiten af komt.
Antipsychotica is ten sterkste aan te raden in dit geval, stop ook meteen met drugsgebruik. (middelenmisbruik typerend bpd).
Jouw algehele toestand en gedrag sinds kinderjaren is te wijten aan diepe onzekerheid van binnen, ik hoop dat je hier wat met kan.
Ga er wel vanuit dat je van antipsychotica, als daar zijnde: Zyprexa, Lithium, Halperidol of topimaat aardig wat kgtjes kunt aankomen en geestelijk behoorlijk kunt afvlakken. Al met al 'n klote situatie. Misschien dat een opname op de PAAZ geen overbodige luxe is.

 
Hoi, ik hoop dat je mijn bericht nog leest. Ik ben geen psycholoog of psychiater maar ik weet en geloof erin dat ik je kan helpen.

De afgelopen 2 jaar heb ik 100Den personen met soortgelijke problemen gesproken en begeleid via internet.
Ik heb 1000Den personen gesproken en hun levenstijl veranderd door hun een andere manier te laten denken over het leven. Wij gaan De conversatie aan zodat de innerlijke wijsheid naar boven komt waardoor er nieuwe wegen in het leven geopend worden.

Net als iedereen die op mijn pad is gekomen, weet ik dat ik jou kan helpen.
ik heb nooit iets terug gevraagd of verwacht voor de hulp dat ik geeft. Ik help met plezier want daar ben ik voor.
Als je er een goed gevoel bij hebt kan je mij een bericht sturen

Terra Joelle heeft mij geholpen om te zijn wie Ik ben. Als je er zin in hebt raad ik Je aan om de site van terra joulle te bezoeken. Hoeft niet perse.

Brother and sisters, have Love, respect and get wisdom!
Bevestig Terugstellen
 
Als je het tegen mij had, een paar keer per week dip ik mn vinger mss eens synthetische weed wat ik hier liggen heb, no way dat ik daar op normaal kan functioneren, is alleen goed voor te relaxe en tv te zien soms, maar ik denk dat momenteel het me niet erg goed ga doen ben veel te manish.

Ik betwijfel het. Je bent idd manisch, ik zou zeggen mogelijk in een psychose want je zit met dezelfde postdrang die ik had, en je postverleden toont dat je aan de booze zit, dat maakt het enkel erger.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik hoop dat je mijn bericht nog leest. Ik ben geen psycholoog of psychiater maar ik weet en geloof erin dat ik je kan helpen.

De afgelopen 2 jaar heb ik 100Den personen met soortgelijke problemen gesproken en begeleid via internet.
Ik heb 1000Den personen gesproken en hun levenstijl veranderd door hun een andere manier te laten denken over het leven. Wij gaan De conversatie aan zodat de innerlijke wijsheid naar boven komt waardoor er nieuwe wegen in het leven geopend worden.

Net als iedereen die op mijn pad is gekomen, weet ik dat ik jou kan helpen.
ik heb nooit iets terug gevraagd of verwacht voor de hulp dat ik geeft. Ik help met plezier want daar ben ik voor.
Als je er een goed gevoel bij hebt kan je mij een bericht sturen

Terra Joelle heeft mij geholpen om te zijn wie Ik ben. Als je er zin in hebt raad ik Je aan om de site van terra joulle te bezoeken. Hoeft niet perse.

Brother and sisters, have Love, respect and get wisdom!


En hier heb je de religieuze sectes....
 
Een aasgier is nog geen eend :dunno:

Terra Wattus?! :eek:
 
1. Ik kan je verwarring begrijpen. Ik heb in het begin gezegd dat we een religie zijn in een ver stadium dat zelfs de wetgeving ons als religie gaan zien. Verder probeer ik over te brengen dat men niet iedereen via 1 kant moet bekijken. Ook al waren we een sekte, hoeft er nog geen reden te zijn dat we slecht bezig zijn.
2. Ik volg deze forum door informatie over bepaalde middelen om intensiever te kunnen trainen. Tapatalk gaf me opeens een melding over dit onderwerp en dat is de reden dat ik hier iets schrijf. Er zijn namelijk genoeg forum's waar ik kan praten maar Dat doe ik niet. Hier spreek ik Omdat er ook om hulp word gevraagd en Omdat het op mijn pad is gekomen.

Duck of geen duck, Be kind to the unkind people, they need it the most.

Much love from us for the one that read this[emoji6]
 
Wat betekenen drugs voor terra joulle?
 
1. Ik kan je verwarring begrijpen. Ik heb in het begin gezegd dat we een religie zijn in een ver stadium dat zelfs de wetgeving ons als religie gaan zien. Verder probeer ik over te brengen dat men niet iedereen via 1 kant moet bekijken. Ook al waren we een sekte, hoeft er nog geen reden te zijn dat we slecht bezig zijn.
2. Ik volg deze forum door informatie over bepaalde middelen om intensiever te kunnen trainen. Tapatalk gaf me opeens een melding over dit onderwerp en dat is de reden dat ik hier iets schrijf. Er zijn namelijk genoeg forum's waar ik kan praten maar Dat doe ik niet. Hier spreek ik Omdat er ook om hulp word gevraagd en Omdat het op mijn pad is gekomen.

Duck of geen duck, Be kind to the unkind people, they need it the most.

Much love from us for the one that read this[emoji6]
Je zou maar zo'n triest leven hebben
 
Geef me maar een bijnaam zoals je wilt als je er beter door voelt. Ik ken weinig religie's die hoedjes dragen. Beter gezegd geen. Raar? Voor mij niet. Maar voor elk persoon is de betekenis van raar anders. Toch?
Bedankt voor je vragen, ik moet er wel om lachen
 
Nee ik vroeg het aan jou wat je mening erover er was. Ik heb nergens gezegd dat ik zo denk.

Ik kan je niet helpen met het bedenken van de reden dat mensen zich door jou emotioneel vervelend voelen, maar ik denk dat je het wel bij je zelf moet zoeken in plaats van het op wellicht niet eens bestaande problemen schuiven. Het is altijd makkelijk om het op een ander te schuiven, in plaats van eerst naar jezelf te kijken, vind je ook niet?

Of je wel of niets verkeerd zegt is maar net hoe het door de ander geïnterpreteerd wordt, dus daar staan we ook weer op een tweesprong.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Geen idee eigenlijk wat hier gaande is, maar ik verveel me op stage dus kan iemand een samenvatting geven pls? :o:popcorn:
 
Hahahaha blijf jij vooral denken wat je wilt mufti ;) Het is echt alleen maar super grappig hoe je steeds weer wentelt om je eigen statements. Eerst zeg je het wel, dan zeg je het niet, dan weer wel. Vanzelfsprekend zie ik het allemaal weer verkeerd en ga jij het me heeeeeeelemaal uitleggen. Net als iedere andere religieuze fanaat snappen wij het allemaal totaal niet en ben jij degene die ons wel even gaat verlichten, toch? Weet je waar voor mij de ironie ligt, mufti? Dat je steeds spreekt over positieve dingen die je wilt bewerkstelligen en waarvoor je zegt dat je staat, maar ondertussen slechts negativiteit uitstraalt. Overigens met name door je ad hominems op mij, maar ik denk dat je trots je niet zal toestaan om dat opzij te schuiven.

Blijf vooral hangen. Ik denk niet dat er een snellere manier is om jouw religieuze noties de grond in te boren op dit forum dan jou gewoon te laten praten :)
 
Geen idee eigenlijk wat hier gaande is, maar ik verveel me op stage dus kan iemand een samenvatting geven pls? :o:popcorn:

Cliffs:
- Mufti komt jezus brengen
- Ik prik gaatjes in zn bubbel
- Mufti boos maar probeert zich er onder uit te lullen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven