XXL Nutrition

Mijn shirt scheurt en moet nieuwe kleren log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Training 4: Rug.

Pull up(iets breder dan schouder)
8/8/6/5

Wide Grip Lat Pulldown:
8x45
8x50
8x45
7x45

Lat Pushdown:
8x25
8x25
7x25
7x20

BOR:
8x50
8x60
8x70
8x70

Cable Row:
8x45
8x45
10x45
10x45

Deadlift(met deadstop, geen mixed grip)
8x70
8x70
7x70
6x70

Cijfer: 7/10

Had iets te laat gegeten dus wel beetje gemerkt maar het is niet anders. Oefeningen gingen wel redelijk alleen Cable Row oefening is er niet dus moet ik improviceren met 2 bankjes en een cable apparaat moeilijk uit te leggen. de 45 was ook iets te licht maar dat is neit echt erg.
BOR krijg ik normaal last van onderrug maar nu heb ik de stang op een verhoging gelegd zodat ik minder moeite heb om hem op te tillen. denk dat ik op een of andere manier dan teveel door onderrug trek en daardoor de last krijg, die had ik vandaag dus niet.

Deadlift doe ik zonder mixed grip omdat onderarmen waardeloos zijn. merk het ook dat ik na de eerste 2 sets niet meer kan. En begin dan teveel door benen zodat ik met omhoog komen mijn rug beetje krom ga houden. Daar moet ik volgende keer iets meer op letten. De deadstop werkt wel beter dan zonder en heb geen last meer.
 
Ey man,

Griptraining: Captain of Crush kopen (niveau 1-3, kun je ff vooruit).
 
Ey man,

Griptraining: Captain of Crush kopen (niveau 1-3, kun je ff vooruit).

ja heb ik vaak over zitte twijfelen, denk dat ik die toch maar eens aan ga schafen :) dankje voor tip was het beetje vergeten
 
Extra Update:
Heb me nog eens goed ingelezen over wat trainings zaken. Flex magazine :P.
-Geen cheat, uitvoering/ROM ga ik als eerste prio proberen, ben af en toe wel eens geneigd nog wat meer op het gewicht te letten dan een goede rom. hoeveelheid gewicht vind ik zowieso bagger maar zullen aankomende week zien hoe hard het vooruit gaat. Moet denk ik voor meeste wel lukken.
-als ik niet meer kan ga ik halve uitvoering doen. Alleen als ik over de 8 kom en nog net een extra hh eruit kan halen of als ik onder de 8 zit en nog een halve kan bereiken.
-Als dit niet goed meer lukt ga ik een 4 sec negatieve uitvoering proberen.

Uitvoering moet beter worden, en proberen iedere oefening iedere week wat extra kilo's erbij indien mogelijk.

-Kuiten ga ik maandag+vrijdag erbij doen, een setje calv presses op de leg press, k*t gym heeft niks anders. die lopen gigantisch veel achter, heb ze gewoon helemaal niet. en dan 3x15 om ze wat kapot te maken. lijkt me een goede extra aanvulling
 
Training 6: Borst+Biceps

Inc DB Press:
12x20/20
10x20/20
9x20/20
8x20/20

Bench Press:(wide/normaal/wide/normaal-grip)
8x55
8x55
7x55
7x55

Dec DB Press:
10x16/16
8x20/20
8x20/20
7x20/20

Fly's voor bovenkant(weet naam niet, niet op bankje)
8x8/8
8x6/6
7x6/6
5x6/6

Spider Row:
8x12
8x12
8x12
7x12

EZ Row:
8x30
7x30
5x30

Cijfer: 7/10

Ondanks dat ik kapot moe was van koniginnedag nog een redelijke training vind ik, kreeg tijdens bench wat last van schouders daarom afwisseling in grip.
Denk dat ik er volgende week weer wat meer gewicht op kan gooien omdat dec db press wat makkelijk ging net als inc db press, wel irritant dat die k*t gym alleen maar db's heeft tot 20kg fuuuu.
 
Interessante handtekening
haha jah heb een redelijke dip gehad laatste paar weken, en is nu toch wel redelijke motivatie om harder door te gaan
 
haha jah heb een redelijke dip gehad laatste paar weken, en is nu toch wel redelijke motivatie om harder door te gaan
Defensie is tegenwoordig toch een schijt werkgever. Zijn een hele hoop mensen die er niet meer heen mogen/willen.
 
Defensie is tegenwoordig toch een schijt werkgever. Zijn een hele hoop mensen die er niet meer heen mogen/willen.

ja probleem waarom ik hier zo erg van baal is dat ik 2.5 jaar een opleiding gevolgd heb. en dat dit toch van kleins af aan mijn droom is(vader zit er ook in dusja)
Maar van de andere kant, nu is defensie een en al troep door bezuinigingen enzo en niet zeker of ik na 3 jaar nog wel een baan heb daar+ dat ik wel een hele mooie tijd heb gehad in de veva opleiding.
 
En bedankt, hier kan ik bijna perfect mijn schema van maken voor na Juni : )
 
Extra Update:
-Kuiten ga ik maandag+vrijdag erbij doen, een setje calv presses op de leg press, k*t gym heeft niks anders. die lopen gigantisch veel achter, heb ze gewoon helemaal niet. en dan 3x15 om ze wat kapot te maken. lijkt me een goede extra aanvulling
ik doe ze seated met een bar op m'n knieën en mijn voeten op zo`n bodypump verhoging, en op die zelfde verhoging 20kg schijf in je hand en op 1 been met je tenen op de rand..miss heb je er wat aan!
 
ik doe ze seated met een bar op m'n knieën en mijn voeten op zo`n bodypump verhoging, en op die zelfde verhoging 20kg schijf in je hand en op 1 been met je tenen op de rand..miss heb je er wat aan!

ik snap wat je bedoelt, ik ga morgen tijdens been training kuiten ook trainen op die manier. alleen doe ik het net iets anders.
ik pak een rechte stang, hou die in mijn hand ga op bodypump ding staan en dan de stang tegen de squad apparaat houden zeg maar. moeilijk uit te legge we hebben een squat/bench ineen. heb het keer eerder geprobeerd en ga echt kapot van die oefening. komt denk wel opzelfde neer zoals jij het zegt
 
laat het weten als je begint, ik ga het volge :)

Ik stuur je een PM in juni dan :p heb nu een schema met alles 4 setjes van eerst 15, 12, 10 dan 8 reps. Ik deed eerst net als jij alles 8 herhalingen maar merk nu dat ik enorm goed vooruit ga op het opbouwend (gewicht) afbouwen (reps).

Heb het in mijn log staan als je het wilt zien.
 
??

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 22:27 ----------

Vandaag training 7: Benen

Squat:
8x60
8x60
8x60
7x60

Leg Press:
8x125
8x105
8x105
8x105

STDL:
8x60
8x60
8x60
8x60

Leg extension:
8x82
8x92
7x92
8x82

Lunges:
16 stappenx30
16x30
16x30
16x30

Cijfer: 5/10

Waardelose training, ben beetje ziek en had totaal geen energie.
Verder heb ik nog steeds moeite met squat uitvoering dus ga ik daar eerst aan werken.
Kuiten had ik weer eens geen tijd voor, was zo futloos dat alles langer duurde waardoor ik er niet meer aan kon beginnen.

Extra: Merk wel dat ik lichamelijk stuk buffer ben dan maand of 1.5 geleden(ook wat vocht ofc). Kan nu zonder onderbreking trainen. eerst 3 weken school/1 week bivak. Dat was toch wel slecht voor vooruitgang. gewicht kwam gewoon niet meer vooruit wat nu wel anders is. ondanks slechte dag. en voeding is gewoon stukke beter. laats klere weze kopen. kan gewoon helft weer niet aan wat ik nu in de kast heb ligge :P en maten L gaan wss de nieuwe maat voor mij worden ow yeah :D
 
waar heb je nog moeite mee bij squat uitvoering dan? Je kan leg extension prima supersetten met kuiten (ook als je geen tijd tekort hebt).

better luck next time ;)
 
waar heb je nog moeite mee bij squat uitvoering dan? Je kan leg extension prima supersetten met kuiten (ook als je geen tijd tekort hebt).

better luck next time ;)

mijn knie gaat voorbij mijn voeten, en verder doorzakken dan iets meer dan 90graden lukt niet omdat ik dan last van knie krijg, wss nog van operatie wat nu jaar geleden is maar nog niet 100% hersteld. is trouwens 3e keer dat ik squat dus zal ook wel daaraan liggen.
is trouwens wel een goede superset op leg ex.. alleen dacht ik nog wel tijd genoeg te hebben maar niet dus :P
 
mijn knie gaat voorbij mijn voeten, en verder doorzakken dan iets meer dan 90graden lukt niet omdat ik dan last van knie krijg, wss nog van operatie wat nu jaar geleden is maar nog niet 100% hersteld. is trouwens 3e keer dat ik squat dus zal ook wel daaraan liggen.
is trouwens wel een goede superset op leg ex.. alleen dacht ik nog wel tijd genoeg te hebben maar niet dus :P

doe dan je ass helemaal naar achter als je naar beneden zakt. Verder dan 90 graden doorzaken is niet per se nodig om dikke wheels te bouwen. Ikzelf squat ook bijna nooit dieper dan 90 graden (omdat ik niet lenig genoeg ben).
 
doe dan je ass helemaal naar achter als je naar beneden zakt. Verder dan 90 graden doorzaken is niet per se nodig om dikke wheels te bouwen. Ikzelf squat ook bijna nooit dieper dan 90 graden (omdat ik niet lenig genoeg ben).
ja probeer het ook zo veel mogelijk, dacht dat je altijd dieper moest zakke dan 90. naja opzich gaan benen weer snel vooruit, denk spiergeheugen van het voetbal wat ik jaren gedaan heb :). en vind het nog altijd leukste om te traine
 
Back
Naar boven