Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
heeft alle krachttrainapparaten vervangen door k*t apparaten. Heel modern en flex enzo jwz vet kewl, maar potverdomme, voor 7 van die apparaten ben ik alvast te lang, was ik dat niet, dan konden ze niet zwaar genoeg (het lijken wel vrouwenfitness apparaten
), alle dumbbells en barbells hebben ze in 'n hoekie gepropt, lekker geil opelkaar met de mannen
, je hebt 1 incline bankdruk bankie en 1 normale, voor de rest nergens 'n los bankie te bekennen
, gelukkig wel zo'n ding voor preacher curls. Verder hebben die apparaten een of ander vaag hyper-modern systeem, waardoor je het gewicht zo kan aanpassen door 'n draai te geven aan zo'n grote knop
, heel leuk en aardig, maar hierdoor zitten de gewichten zo vaag in die machine gebouwd, dat je hem voelt "zwabberen" bij iedere herhaling 
Ben ik terecht ****ing boos?
), alle dumbbells en barbells hebben ze in 'n hoekie gepropt, lekker geil opelkaar met de mannen
, je hebt 1 incline bankdruk bankie en 1 normale, voor de rest nergens 'n los bankie te bekennen
, gelukkig wel zo'n ding voor preacher curls. Verder hebben die apparaten een of ander vaag hyper-modern systeem, waardoor je het gewicht zo kan aanpassen door 'n draai te geven aan zo'n grote knop
, heel leuk en aardig, maar hierdoor zitten de gewichten zo vaag in die machine gebouwd, dat je hem voelt "zwabberen" bij iedere herhaling 
Ben ik terecht ****ing boos?

wat ben ik blij met mijn sportschool zeg, kreeg laatst nogh een telefoontje van het healthcenter waar ik mijn eerste 9 maanden heb doorgebracht..of ik nog zin had om te trainen want ze hadden de boel vernieuwd