MuscleMeat

Mijn sportschool

Spuitelf11

Ripped Bodybuilder
Waardering
506
Lengte
1m94
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
heeft alle krachttrainapparaten vervangen door k*t apparaten. Heel modern en flex enzo jwz vet kewl, maar potverdomme, voor 7 van die apparaten ben ik alvast te lang, was ik dat niet, dan konden ze niet zwaar genoeg (het lijken wel vrouwenfitness apparaten ???), alle dumbbells en barbells hebben ze in 'n hoekie gepropt, lekker geil opelkaar met de mannen :rolleyes:, je hebt 1 incline bankdruk bankie en 1 normale, voor de rest nergens 'n los bankie te bekennen :fuu: , gelukkig wel zo'n ding voor preacher curls. Verder hebben die apparaten een of ander vaag hyper-modern systeem, waardoor je het gewicht zo kan aanpassen door 'n draai te geven aan zo'n grote knop :), heel leuk en aardig, maar hierdoor zitten de gewichten zo vaag in die machine gebouwd, dat je hem voelt "zwabberen" bij iedere herhaling :fuu:

Ben ik terecht ****ing boos? :D

Homegym ftw

tijd voor een nieuwe sportschool ?

kwakken over die zooi en op naar een andere sportschool

**** apparaten.

Op naar de volgende.

klinkt als een healthcenter voor opas en omas
:roflol: wat ben ik blij met mijn sportschool zeg, kreeg laatst nogh een telefoontje van het healthcenter waar ik mijn eerste 9 maanden heb doorgebracht..of ik nog zin had om te trainen want ze hadden de boel vernieuwd :lol:

En ze hebben vast nu ook zo'n lunkalarm ?

Waar train je? Klinkt herkenbaar namelijk. :roflol:

Bij ons hebben we ook nieuwe app. echt superspul..
Deze app. hebben géén gewichten!..nee..veel beter..ze hebben elastieken!

:sad:

• Topic Starter Topic Starter
Waar train je? Klinkt herkenbaar namelijk. :roflol:

Bij ons hebben we ook nieuwe app. echt superspul..
Deze app. hebben géén gewichten!..nee..veel beter..ze hebben elastieken!

:sad:

Niet in noord-brabant :o

Maar eh, er is nog 'n sportschool hier, maar daar zitten alle voetballertjes, (mensen die lid zijn van de lokale voetbalclub mogen er gratis trainen :rolleyes:), dus dat is ook geen optie. En daarna is de dichtstbijzijnde in Amsterdam... :o

We hadden hiervoor trouwens apparaten van hammer strength en lifefitness en gewoon genoeg bankies enzo en ruimte bij de dumbbells en barbells, vet chill was het dus... :o

Gelukkig is er nog een preacher bankje.

Ja joh..echt té pauperig. gelukkig hebben ze nog genoeg dumbbells, bankjes,barbells en de goede apparaten.

even een foto zoeken van die crappy ass elastiek apparaten

Edit: Gevonden!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig is er nog een preacher bankje.

Ja, ik denk dat ik nu iedere dag ga preachen en dumbbell curlen... :)

Oh ja, even 'n opmerking over die 7 apparaten waar ik te lang voor ben:

Op het plaatje zie je dan zo'n vrouwtje die die oefening "doet", en dan zie je de neus van dat vrouwtje uitkomen bij het hoogste punt van dat apparaat, heel leuk en aardig, mijn schouder komt zelfs boven het hoogste punt van dat apparaat uit... :o En er staan op die apparaten ook geen stikkertjes met gewichten, neeeee, er staan stikkertjes met 1 t/m 12 op, wtf :o

Laatst bewerkt:
Niet in noord-brabant :o

Maar eh, er is nog 'n sportschool hier, maar daar zitten alle voetballertjes, (mensen die lid zijn van de lokale voetbalclub mogen er gratis trainen :rolleyes:), dus dat is ook geen optie. En daarna is de dichtstbijzijnde in Amsterdam... :o

We hadden hiervoor trouwens apparaten van hammer strength en lifefitness en gewoon genoeg bankies enzo en ruimte bij de dumbbells en barbells, vet chill was het dus... :o

Homegym bouwen dus :D. Heb ik zelf ook moeten doen door omstandigheden...

Whaha wtf gast! Wegwezen daar! Maar wel eerst de boel "verbouwen":D Bij ons hebben ze ook van die elastiek shit, maar ook gewoon life fitness en hammer strength:P

Schijt er in de douche en zoek een andere sportschool.

Terug
Naar boven