MuscleMeat

Mijn sportschool is niet voor sissies!

verkijk je niet. gast die met me mee trainde (40 jaar) kreeg de 100 niet van zn plaats op de 45 graden legpress ''Huh hij zit vast!'' zegt ie :roflol: daarvoor had ik net een opwarmsetje gedaan, dus dacht hij oh dat kan ik ook wel ff.

plateloaded en naar boven drukken is inderdaad wel zwaarder dan sommige andere apparaten, gebruik nu zelf ook plate loaded schuin omhoog en daar pak ik toch met moeite 8x170 terwijl ik een half jaar daarvoor in een andere sportschool al het hele technogym apparaat(190 kg :lol: ) kon wegdrukken zonder dat ik het vaak deed. om maar even een idee te schetsen

legpress 100kg :P das nog te laag voor 1 been opwarmen
wel k*t dat de meeste legpressmachines niet over de 230kg gaan
zit maar beetje als laatste oefening 230kg 20x heel langzaam te legpressen

legpress 100kg :P das nog te laag voor 1 been opwarmen
wel k*t dat de meeste legpressmachines niet over de 230kg gaan
zit maar beetje als laatste oefening 230kg 20x heel langzaam te legpressen

gaat hier tot 260 kg (steekgewichten) en je kunt nog extra gewicht op dat plateau leggen. Of dat verstandig is weet ik niet.
Maar dat heb je met veel machines dat je snel aan de top zit na een paar jaartjes trainen.

HAHAHAHAHHAHAHA, de stoere mannen van dbb. het lijkt hier de normaalste zaak van de wereld maar als je dan in een gym rondloopt zie je de meeste nieteens benen trainen laat staan zwaar legpressen.

maja internet heroes.......

Je zit hier op een bodybuilding forum..je kunt er hier wel redelijk vanuit gaan dat de benen getraind worden..

Echter in de gemiddelde gym lopen misschien 1 op de 10 of minder echt bb..:rolleyes:

Terug
Naar boven