Fitness Seller

Mijn sportschool is niet voor sissies!

Dat betekend dat je eerst moet squatten voor je er ook maar aan denkt om aan die oefening te beginnen.

Ik vind

Dat je niet zo moet huilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mee eens (sympatiek he) :eyebrow::laugh:

nee kijk het zit zo dat je eigenlijk moet beginnen met de legextensions. Als je eenmaal al het spierpijn eruit hebt en het gevoel hebt dat je al lekker kunt knallen zonder je pijn :D te doen..ga je naar de legpress..en dan zul je merken dat 100kg helemaal niet zo veel is ..

• Topic Starter Topic Starter
Bij Bodybuisness ja :o:D

Bevalt opzich prima tot nu toe. Alleen maandag avond is het nationale borst-breezah dag daar... echt niet leuk druk. Voor de rest ga het tot nu toe wel.

maandagavond is het volgens mij bij alle sportscholen het drukste.. vandaar ook dat ik niet op maandag train :)

Bij Bodybuisness ja :o:D

Bevalt opzich prima tot nu toe. Alleen maandag avond is het nationale borst-breezah dag daar... echt niet leuk druk. Voor de rest ga het tot nu toe wel.
maandag borst breezah dag is volgens mij bijna in elke gym zo :roflol:

Nice,

Goede motivatie voor die mensen die setjes van 12 legpressen met 30kg :cool:

Komop, m'n vriendin is meteen begonnen met 110x12kg legpress :p

Een legpress waar je maar tot 200kg kunt gaan is veel erger! Dat heb ik nu bij beide gyms waar ik train :mad:

Is inderdaad goed gedaan. Als je geen 100kg Leg Pressed, moet je gewoon je bek houden.

100kg is idd opwarmen :D en als beginner is 100kg toch niet echt zwaar ?

baby

1) 100kg leg press ruig? (ookal begin je pas na een lange stop)
2) bij mij is het elke dag borst-biceps-dag blijkbaar
3) goed dat die schijven erop zitten, anders zou je met 20kg beginnen :D

Kijk ik bekijk het altijd zo. Alle vrouwen onder 50 kg zijn ondervoed of zijn nog kinderen. Beide hebben niks te zoeken in een sportschool. Als je hardloopt komt het gewicht ook op 1 been. De meeste (niet hopeloos te vette) vrouwen kunnen dus 50 kg op 1 been hebben. Dat betekend met 2 al 100. Dan moet je als man niet zeuren;)

100kg is idd opwarmen :D en als beginner is 100kg toch niet echt zwaar ?

ik weet nog toen ik pas begon en een "benen-dag" had (oa: 45° LP 3x12x50kg!!) dat ik bijna 4 dagen rondliep alsof ik nog 4 bantoe-n*gers in men reet had zitten...

ik vind je gewoon 'n helegrote miet als je loopt te zeiken over min 100kg leg press!!!
vriendin van me is zelf 45kg en drukt 3x 180kg weg...

weeg jij 180 kilo :eek:

;)

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, maar snap dat het niet voor iedereen is weggelegd.

Terug
Naar boven