AndroidHealthClinic

Mijn sportschool

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2 in mijn sportschool.

Na intensief speurwerk ben ik een los bankje tegengekomen, hoera hoera! Gelukkig was het zo'n hele smalle en kon je 'n kaartje trekken en in de wachtrij staan ervoor. :D

Ik zag ook 'n "biceps curl" apparaat, even uitproberen dus, ik dacht, 35kg, even proberen. Nou nou dat ging wel heel makkelijk, 50kg... Weer heel makkelijk. 80kg, nog steeds redelijk te doen, 100kg, ja dat lijkt er meer op. Even de max bekijken, 120! **** ik zit al bijna op de max van dit ding :o
Vervolgens even verder dingen uitgeprobeerd, 'n lat pulldown met 2 losse "haken" (hendels, hoe je het wilt noemen) om aan vast te houden. Deze kon ik ook 10x op 115kg. Heb maar niet gekeken wat het maximum was, ik vreesde namelijk voor het ergste... :o

Hey kijk aan, 'n leg press machine, ik ging zitten, zet em op 150kg, en ja dit apparaat voelde wel lekker aan, maar hij kon wel zwaarder want 150kg voelde redelijk licht... 200kg proberen, ja kwam al wat meer in de buurt, maar kon nog wel 'n stuk zwaarder. Oh shi~, 210kg was het maximum, daar ging legpressen in m'n schema :o

Ben vervolgens maar weggegaan.

Heb overigens wel gedeadlift in het squatrek :D

Laatst bewerkt:
Dag 2 in mijn sportschool.

Na intensief speurwerk ben ik een los bankje tegengekomen, hoera hoera! Gelukkig was het zo'n hele smalle en kon je 'n kaartje trekken en in de wachtrij staan ervoor. :D

Ik zag ook 'n "biceps curl" apparaat, even uitproberen dus, ik dacht, 35kg, even proberen. Nou nou dat ging wel heel makkelijk, 50kg... Weer heel makkelijk. 80kg, nog steeds redelijk te doen, 100kg, ja dat lijkt er meer op. Even de max bekijken, 120! **** ik zit al bijna op de max van dit ding :o
Vervolgens even verder dingen uitgeprobeerd, 'n lat pulldown met 2 losse "haken" (hendels, hoe je het wilt noemen) om aan vast te houden. Deze kon ik ook 10x op 115kg. Heb maar niet gekeken wat het maximum was, ik vreesde namelijk voor het ergste... :o

Hey kijk aan, 'n leg press machine, ik ging zitten, zet em op 150kg, en ja dit apparaat voelde wel lekker aan, maar hij kon wel zwaarder want 150kg voelde redelijk licht... 200kg proberen, ja kwam al wat meer in de buurt, maar kon nog wel 'n stuk zwaarder. Oh shi~, 210kg was het maximum, daar ging legpressen in m'n schema :o

Ben vervolgens maar weggegaan.

Heb overigens wel gedeadlift in het squatrek :D

Hmm.. dit klinkt enstig spuitelf!

Zo snel mogelijk weg daar!

Gelukkig heb ik geen jaarabbo en is er nog maar 1 sportschool in de buurt die gelukkig niet vol zit met voetballertjes :o

Schijt er in de douche en zoek een andere sportschool.

Ja precies. Schijt de hele boel onder daar. Wat denken ze wel niet!!

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Gevonden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Werkt echt voor geen meter. Zitten van die knoppen op, waarin je de 'zwaarte' van het elastiek kan instellen.

Moet niet gekker worden.. ''Hoeveel kilo druk jij?''...... ''Mwoah 3x 8 elastieken nu.''

er staat een squatrack blijkbaar, wat wil je nog met een legpress?

wegggaan
misschien homegym

er staat een squatrack blijkbaar, wat wil je nog met een legpress?

Doe ik erbij, ik wil massive legs ok... :mad:

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Ja precies. Schijt de hele boel onder daar. Wat denken ze wel niet!!

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Moet niet gekker worden.. ''Hoeveel kilo druk jij?''...... ''Mwoah 3x 8 elastieken nu.''

IK DRUK 4x 9 ELASTIEKEN :cool: EN IK BICEPS CURL 120 KG

Vet 100Kg curls.

Abbonement opzeggen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven