AndroidHealthClinic

Mijn sportschool is niet voor sissies!

Geweldig, had mijn sportschool dit maar.
momenteel leg press ik 20 kg onder het max gewicht, dat is pas klote

mijn minimum ligt bij lp ook bij 100kg, en dat zegt wat ;)

Lol wat wil je dan?
30kg om mee op te warmen?

• Topic Starter Topic Starter
updatje...

Het gaat er niet om of ik het kan of niet...
3 x 10 lukt me best (wel een overtrain ivm. beginstadium en overbelasting).
Maar train met iemand samen die er NOG moeite mee heeft dit is over 1-3 maanden wel anders...

Wist trouwens niet dat 50 kilo schijven mochten (ook arbo technisch enz...).

Laat hem dan ook squaten.

Ik was bang dat je ging vertellen dat er niet MEER op kon..maar dit lijkt me geen issue!

Ze hebben die 50'ers vastgemaakt omdat ik ze anders meepik

Ik zou willen dat dit ook bij mijn sportschool was....100 kilo is gewoon minimaal gewicht.

HAHAHAHAHHAHAHA, de stoere mannen van dbb. het lijkt hier de normaalste zaak van de wereld maar als je dan in een gym rondloopt zie je de meeste nieteens benen trainen laat staan zwaar legpressen.

maja internet heroes.......

• Topic Starter Topic Starter
Door de sluitingen gaat er, ruim 1 schijf dik verloren aan mogelijkheid.
Maar gok dat er sowieso 300 kilo mogelijk zou moeten zijn. Vermoedelijk meer.
Hoorde dat een Instructeur (oudere man al; die aziatische man) 360 er mee deed, dus dat zou al mogelijk moeten zijn.
Denk een max van 400?

Daar zit ik de eerst komende 2 jaar sowieso niet aan (waarschijnlijk daarna ook nog niet...)

Is om te voorkomen dat je te licht traint, dat je de p*ssy gaat uithangen, de kantjes eraf gaat lopen..

Komop man! 100 kg op de legpress zegt niets, of in elk geval niet veel. Ik denk dat 50 kg squatten je zwaarder gaat vallen dan die legpress.

HAHAHAHAHHAHAHA, de stoere mannen van dbb. het lijkt hier de normaalste zaak van de wereld maar als je dan in een gym rondloopt zie je de meeste nieteens benen trainen laat staan zwaar legpressen.

maja internet heroes.......

lol fl**ker op, ik squat je er zo uit !

Laat die makker maar effe squatten met 20kilo ofzo. Wel goed opletten dat hij zich niet overtraind he.

Ik kan me een verhaal herinneren in de M&F dat ze dat bij de bench press ook gedaan hadden waardoor je pas kon gaan bankdrukken wanneer je minimaal 100 kg kon drukken!

iedereen kan 100kg legpressen

verkijk je niet. gast die met me mee trainde (40 jaar) kreeg de 100 niet van zn plaats op de 45 graden legpress ''Huh hij zit vast!'' zegt ie :roflol: daarvoor had ik net een opwarmsetje gedaan, dus dacht hij oh dat kan ik ook wel ff.

verkijk je niet. gast die met me mee trainde (40 jaar) kreeg de 100 niet van zn plaats op de 45 graden legpress ''Huh hij zit vast!'' zegt ie :roflol: daarvoor had ik net een opwarmsetje gedaan, dus dacht hij oh dat kan ik ook wel ff.

waw, wat een monster
100 kg minimum legpress is nothing to brag about :D

Terug
Naar boven