Fitness Seller

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkGripStrength

Huge Freak
Waardering
7.075
Lengte
1m75
Massa
72kg
Update:
TRT 200 mg test-e en cut log.

Trainingschema:

2-3 x per week

Highbar Squat oly shoes 3 x 6-10
Deadlift 1 x 5-8
Bench Press 3 x 6-10
Weighted Chinup 3 x 6-10
DB Overhead Press 3 x 8-12
DB Row 3 x 8-12

Dieet: 1800-2000 kcal. 150+ gram eiwit.

Laatst bewerkt:
Waarom ga je nu toch kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Hier is een foto om te zien hoeveel spiermassa ik nu heb, dit was 79 kg zonder anabolen maar wel gebruikt vroeger. Ben nu veel dikker dan dat.

vxpQmj3.png

Dit is in ieder geval niet hoeveel spiermassa je NU hebt. Dit was een tijd terug en je weegt inmiddels 86 kg. Aangezien je zelf heb t aangegeven niet "goed" te hebben gegeten kan het best zijn dat deze hoeveelheid massa er nu niet meer is.

Daarbij... als je nu veel vetter bent (zoals jr zelf zegt) dan kan je beter gewoon eerst cutten ipv nu al kuren.

Maar dat terzijde. Succes. :)

zou eerst vol focussen op het stoppen met roken, wordt namelijk enorm onderschat

daarbij komt dat je waarschijnlijk daardoor ook gaat aankomen, om dan ook nog een kuur erbij te doen is wel heel ambitieus

Hier is hoe ik er nu uitzie

Ben dik geworden door antipsychotica. Ik weet wat dat het beter is om droog te zijn voordat je begint maar dat krijg ik nu gewoon niet voor elkaar. Heb ook het vermoeden dat ik laag testosteron heb door de medicatie.

Hier is hoe ik er nu uitzie

Ben dik geworden door antipsychotica. Ik weet wat dat het beter is om droog te zijn voordat je begint maar dat krijg ik nu gewoon niet voor elkaar. Heb ook het vermoeden dat ik laag testosteron heb door de medicatie.

Ik zou je lage testosteron levels eerder verhalen op je kuurverleden.

Gezien je fysiek en combi met ad....
Ik zou niet gaan kuren en eerst je voeding en training op orde gaan krijgen.
*just my two cents *

Geen. Was van plan om vooraltijd te blasten en cruisen.
Was opgenomen door psychose door trenbolone.
Ik ga nooit meer trenbolone gebruiken en ben nu al een jaar stabiel op mijn medcaitie.

Geen nakuur is sowieso vragen om problemen wat betreft je testosteronproductie, daar ligt het aan.

Waarom niet even langs de huisarts gaan en alles bespreken?

Gezien je fysiek en combi met ad....
Ik zou niet gaan kuren en eerst je voeding en training op orde gaan krijgen.
*just my two cents *
Mijn training is OK. Mijn voeding niet, ben wel sterker geworden van mn slechte voeding vergeleken toen dat ik droog was. Ik kan captains of crush 2.5 2x sluiten en heb best goede deadlift. Bankdrukken en squatten is wel minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven