Fitness Seller

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Geen nakuur is sowieso vragen om problemen wat betreft je testosteronproductie, daar ligt het aan.

Waarom niet even langs de huisarts gaan en alles bespreken?
Hoe weet jij dat?
Heb je ooit anabolen gebruikt?
Je moet toch heel lang wachten tot dat je hpta weer gaat werken als je nou nakuur gebruikt of niet.

Hoe weet jij dat?
Heb je ooit anabolen gebruikt?
Je moet toch heel lang wachten tot dat je hpta weer gaat werken als je nou nakuur gebruikt of niet.

Dus je moet iets eerst gebruiken om er vervolgens iets van te weten?

Doe jezelf een plezier en bezoek je huisarts even.

• Like
Waarderingen: Apw
AAS compenseert niet voor slechte voeding, al is je training nog zo goed.
Goede gripkracht zegt niets over je andere spiergroepen.

Een kuur zal je op dit moment denk ik eerder slecht dan goed doen. Zeker gezien je medicatie en mentale toestand.

Ik gun je het beste maar denk niet dat dit je problemen op gaat lossen en je vet doet verdwijnen en spieren zal doen groeien.

Het blijft je eigen keuze.

Wat gaat de huisarts doen aan laag testosteron? En zeker in nederland...
Heb al eerder getest 4 jaar geleden ik had iets van 350ng/dl testosteron. Huisarts deed niks.

Geen nakuur is sowieso vragen om problemen wat betreft je testosteronproductie, daar ligt het aan.
Ik dacht dat dit overlaatst ook vaker in vraag wordt gesteld en er zelfs wordt gezegd dat het even goed of beter is niet na te kuren. Weet er niet de details over

Ik dacht dat dit overlaatst ook vaker in vraag wordt gesteld en er zelfs wordt gezegd dat het even goed of beter is niet na te kuren. Weet er niet de details over

Misschien niet direct, maar lukraak wat testosteron injecteren en cold turkey stoppen kan geen goede werking op je test levels hebben :(.

Wat gaat de huisarts doen aan laag testosteron? En zeker in nederland...
Heb al eerder getest 4 jaar geleden ik had iets van 350ng/dl testosteron. Huisarts deed niks.

De HA kan misschien wel beoordelen of het in jouw mentale situatie verstandig is om dit soort middelen te nemen.

Ik vermoed dat TS al weet dat de HA er op tegen zal zijn en hij daarom zijn eigen weg trekt.

Zo goed als elke huisarts zal er ten alle tijden tegen zijn, ook bij goede mental health.

Een huisarts wil zijn/haar patienten helpen zo gezond mogelijk te zijn, dus kuren is in principe altijd een no go.

Maarja, uiteindelijk bepaal je het zelf en is het wel goed voor de huisarts om te weten.

Laatst bewerkt:
Ik zou kunnen zeggen tegen de huisarts dat ik travestiet ben en dat ik oestrogeen wil neemen. Maar nee nee testosteron is niet goed. En 350ng/dl is gewoon gezond! haha

Wat houdt een psychose eigenlijk in? Sla je dan iemand helemaal aan bonken of loop je met kapmessen te zwaaien of hoe moet ik dat voor me zien? Ben ik gewoon benieuwd naar.

Wat houdt een psychose eigenlijk in? Sla je dan iemand helemaal aan bonken of loop je met kapmessen te zwaaien of hoe moet ik dat voor me zien? Ben ik gewoon benieuwd naar.
Hallucinaties, wanen enzo
Bevoorbeeld dacht een keer dat iedereen mijn gedachtes kon lezen met telephatie, TV begon met mij te praten.
Heb ook demonen gezien die ik letterlijk kon aanraken.
Had ook een keer gehad dat tijd 5x langzamer voor me ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven