- Waardering
- 7.138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat je denkt dat je van testosteron roid rage krijgt laat echt zien dat je er niks vanaf weetKlinkt als een veilige bodem voor een schepje roid rage
dat je denkt dat je van testosteron roid rage krijgt laat echt zien dat je er niks vanaf weet

Hallucinaties, wanen enzo
Bevoorbeeld dacht een keer dat iedereen mijn gedachtes kon lezen met telephatie, TV begon met mij te praten.
Heb ook demonen gezien die ik letterlijk kon aanraken.
Had ook een keer gehad dat tijd 5x langzamer voor me ging.
Als je nu eerst eens deftig zou gaan trainen en eten?! Of ben je daar ook te eigenwijs voor?
Dat is hem in zijn vorige topics en ook in deze al verteld.Als je nu eerst eens deftig zou gaan trainen en eten
Het injecteren van testosteron heeft geen goede werking op je natuurlijke test levels. Wanneer je OFF gaat zal je eigen productie weer opstarten maar het heeft tijd nodig om weer tot normale waarden te komen. Het probleem bij kuurders is dat zij hierdoor hun gewonnen massa langzaam zien verdwijnen. PCT is eigenlijk niets anders dan een versnelling willen bewerkstelligen om op die normale waarden te komen zodat geen gain verloren gaat. Dit is volgens mij een fabeltje, misschien dat HCG tijdens een kuur iets kan betekenen maar beslist geen Serms, en dit is ook aangetoont/bewezen. En er is iets waar men gewoon niet omheen kan wanneer men OFF gaat, homeostase.Misschien niet direct, maar lukraak wat testosteron injecteren en cold turkey stoppen kan geen goede werking op je test levels hebben.
Zeker vriendjes met jespertje. Je bent net zo sterk als hem.Jezus Christus. Moddervet, je rookt, schizofreen, je zit aan anti-psychotica. In je vorige topic noemde je dat je het stiekem doet terwijl je onder begeleiding woont.
Stoppen met roken is een goed plan. En verder kun je zoveel bereiken met eerst eens fatsoenlijk eten en trainen. Niet het moment om aan AAS te denken. Hoeveel bijwerkingen wil je nog krijgen?
@Sanca Saxon Vorige topic van deze gozer was gesloten, wat is het beleid?
Zeker vriendjes met jespertje. Je bent net zo sterk als hem.
Ja de vernieling van 500 mg test-e. Ajseblieft zeg.Wat kom je hier eigenlijk doen? Wil je hulp of alleen een podium?
Ik probeer je gvd te helpen, want ik zie dit echt slecht aflopen. Hoeveel gezondheidsproblemen wil je nog? Verwacht maar niet dat je medicatie stabiel blijft op deze manier. Kans op nieuwe psychose en/of depressies is groot (je gedrag is al behoorlijk zorgelijk).
Help je zelf gerust de vernieling in. I'm out.
Ben al 1 jaar stabiel, ben nooit een gevaar geweest voor andere in mn psychoses. En een hormoon dat je natuurlijk aanmaakt gaat geen psychoses veroorzaken.Je zult maar een begeleider van zo'n iemand zijn. Dat je psychoses hebt, dat is balen. Dat je je omgeving in gevaar brengt met alle ellende bij elkaar, onvergefelijk.
Ben al 1 jaar stabiel, ben nooit een gevaar geweest voor andere in mn psychoses. En een hormoon dat je natuurlijk aanmaakt gaat geen psychoses veroorzaken.
Ja van trenbolone ect.Anabolen kan zeker mentale bijwerkingen hebben, hier vergis je je in.