Fitness Seller

mijn voeding

Thomasco

Cool Novice
Waardering
0
Aangezien eten eigenlijk net zo belangerijk is als trainen maak ik me daar best zorgen over. ik woon nog niet op mezelf dus lastig om mijn eigen eetschema te maken. wel heb ik gelet op middag eten en ontbijt.

ontbijt: Cornflakes, melk

middag: 2 botherammen kipfilet en soms wat fruit

avond eten: hangt van de dag of ik eet altijd op maandag spinazie met 1 ei, meestal 1 van de dagen kipfilet, bijna alle avond maaltijden bevatten veel aardappels en zondag eet ik 2 eiren. verder eet ik niet echt heel vaak rijst maar wel altijd donder chilli. ik heb mijn eigen voedingsschemaniet echt in de hand thuis dus ik eet wat de potschaft.

Wat ik eet is niets vergeleken met wat jullie allemaal eten dus wil ik dat ook. en waar kan je eigenlijk shakes kopen(eiwitte shakes)

• Topic Starter Topic Starter
geen tips?:P

Eet vaker, stuk of 6 keer per dag. En als dat niet kan eet 's middags in ieder geval een stuk meer dan 2 boterhammetjes. Gelukkig eet je wel kipfilet :P

Reken eens uit wat je aan kalorieen moet innemen op een dag om te groeien, en kijk wat je nu eet.. Denk dat je nog niet op de helft zit met wat daar staat.

Shakes kun je gewoon op internet kopen bij bijv. een van de sponsors van dbb... Misschien moet je eens kijken naar een weight gainer ipv whey shake als je niet teveel kan eten.

Veel meer eten

Veel meer eten jaah..
Zou s'ochtends met brinta beginnen..
S'avonds kwark

maar in welk opzicht meer eten? 4 boterhammen met kipfile? 2 eiren per dag? 2 stuks fruit etc verder ben ik nog maar 17 kan je niet gwn shakes in de winkel kopen?:D

4 boterhammen? minimaal per maaltijd misschien ja.. en dat 4x ofzo.. dan je ontbijt en avondeten nog :P

en het hoeven niet speciaal boterhammen te zijn.. kan vanalles zijn, mits je maar aan de nodige hoeveelheid eiwitten/koolhydraten/vetten komt.. maar boterhammen zijn wel makkelijk ja, zeker als je nog op school zit

shakes kan je best in de winkel kopen (de tuinen bijv.) maar online shops zijn best goedkoop en snel, en je hebt goede spullen.

ey ik zit op stage dus ik kan niet de hele tijd eten :D maar anyway, ik moet dus een minimaal aantal eiwitten, koolhydraten etc nemen door veeeeeel meer te eten. eigenlijk is het dus het beste 1 heel eetpakket meetenemen naar mijn stage om op verschillende tijdstippen te eten

Terug
Naar boven