MuscleMeat

Mijn voedingschema

Bezoekers in dit topic

Andreas Depoort

Cool Novice
Lid geworden
12 okt 2014
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
66kg
Ik begin meer en meer op voeding te letten en zit nu ook op my fitness pall.

Onderstaande foto ziet u wat ik vandaag allemaal gegeten heb. Je kan hier zowat zien van welke stoffen ik genoeg en teweinig binnekrijg. Dit is ook wat ik zowat gemiddeld eet/dag.

Iemand opmerkingen ? zie ik iets over het hoofd ? Hoe kan ik ditr schema nog wat beter/professioneler maken ?


Bedankt

Screen Shot 2015-05-30 at 23.27.53.jpg
 
Ik begin meer en meer op voeding te letten en zit nu ook op my fitness pall.

Onderstaande foto ziet u wat ik vandaag allemaal gegeten heb. Je kan hier zowat zien van welke stoffen ik genoeg en teweinig binnekrijg. Dit is ook wat ik zowat gemiddeld eet/dag.

Iemand opmerkingen ? zie ik iets over het hoofd ? Hoe kan ik ditr schema nog wat beter/professioneler maken ?


Bedankt

Kun je eerst zeggen wat je doelen zijn ? In het schema zie ik voornamelijk voedsel wat een gemiddeld mens eet , niet echt voor spiermassa als je het mij vraagt . Maar dat is mijn mening , maar je bent waarschijnlijk nog jong dus ik neem je het niet kwalijk . Ik Zou wel die kaas vervangen door kipfilet bijv , kaas bevat veel verzadigde vetten en die vermijd je het liefst
Voor de rest eet je teveel vetten en te weinig kh , probeer vetten aan 1 gram Per kg lichaamsgewicht te houden . Eiwit kun je 2 gram hanteren en rest invullen met Carbs
 
veel vet weinig kh. eiwit zit je goed. wat zijn je doeolen?
 
Ik weeg nu 65Kg, 1,83m groot& 19jaar.

Doel is vooral sterk worden, niet persé groot. Ik doe stronglifts 5x5. Ik zou rond de 80Kg willen wegen. Dit hoeft niet persé morgen maar mag gerust even duren.

Ik probeer zoveel mogelijk te eten maar moeilijk aan die 2500 die ik moet hebben /dag.
 
Laatst bewerkt:
Je voedingsschema trekt op niet veel, dingen als frieten, salami en kaas beter vervangen door betere producten.
 
Je voedingsschema trekt op niet veel, dingen als frieten, salami en kaas beter vervangen door betere producten.

klopt, ik ben ook geen egte fitnesser die 'ervoor leeft' maar ik wil er gwn op letten.
Dit is gwn wat ik gemiddeld eet / dag.
Wou graag van jullie horen wat dus beter niet is en wat wel.

Door wat zou jij die dingen vervangen ?
 
Back
Naar boven