AndroidHealthClinic

(Mijn) **** Yea, Forever Alone, LOL, Troll Science etc.

hij roept zoon, dus het gaat over familie, het kan ook pedo zijn maar ik weet niet hoe oud zijn zoon is.
Klopt, maar ik zei: "als het over kinderen gaat.." De stelling die jij er van maakt is: "Als het over kinderen gaat, noemen we het incest." en dat is gewoon een incorrecte stelling. Coïtus met kinderen is pedofilie. Coïtus met je eigen kind is incest, maar ook nog steeds pedofilie.

Nu, er wordt inderdaad niet vermeld hoe oud zijn zoon is, maar er zijn wel enkele hints. Het jonge gezicht, het feit dat hij weent en zich niet kan verweren. Er wordt duidelijk bedoeld dat de zoon nog een kind is.

Klopt, maar ik zei: "als het over kinderen gaat.." De stelling die jij er van maakt is: "Als het over kinderen gaat, noemen we het incest." en dat is gewoon een incorrecte stelling. Coïtus met kinderen is pedofilie. Coïtus met je eigen kind is incest, maar ook nog steeds pedofilie.

Nu, er wordt inderdaad niet vermeld hoe oud zijn zoon is, maar er zijn wel enkele hints. Het jonge gezicht, het feit dat hij weent en zich niet kan verweren. Er wordt duidelijk bedoeld dat de zoon nog een kind is.
goede argumenten, las er even een beetje langs....het is laat :fuu:

maar we houden het op een pedo incest geval en we blijve vriende ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Troll science :D

skQIl.png

lig echt stuk om al die plaatjes:roflol:

trollsnow :roflol:

:roflol:

Echt geniaal weer

tumblr_lf4iqlLyZn1qbuwmio1_500.jpg

tumblr_lf4mw6NxQM1qeti65o1_500.jpg